Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Llista definitiva BCN

Llista definitiva BCN fa 4 mesos 4 dies #68645

• Radicals lliures
  • Avatar de Radicals lliures Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9
Hola a tots/ totes
Primer de tot donar la enhorabona a tots i totes les que segueixen després de la entrevista i están a plaça. Així mateix donar molts ànims als i els que són fora. Es una opo molt dura i deixa fet merda a qualsevol més encara a aquestes alçades.

Per la meva part estic a plaça però la part baixa de la taula amb els mèrits i demés.

Ens queden un parell de setmanes de agonia als / els que estem allà baix i volia preguntar sobre el tema impugnacions dels mèrits. Volia saber si hi ha gent que vagi a reclamar que siguin fora de plaça amb opcions reals de pujar plaça. Imagino que hi haurà gent que no voldrà dir res però se de altres anys que els de darrere han avisat als últims que no els hi havien sumat algú dels seus mèrits i la veritat em sembla un detall perquè estar celebrant que has entrat i deprés veure que no té que se una merda increïble.
Perquè no hem passe encara no celebraré res, però estaria molt agraït si algú sap que ha de pujar de plaça i ho diu,

Una abraçada
Salut i força a tots i totes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Llista definitiva BCN fa 4 mesos 4 dies #68646

• forestalva
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 5
Moltes felicitats.

Has fet la llista amb sumatori de concurs oposició per saber que ets entre els 80. Podries penjar-la siusplau?

Gràcies!

Llista definitiva BCN fa 4 mesos 3 dies #68647

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 92
  • Gràcies rebudes: 6
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Radicals lliures

Llista definitiva BCN fa 4 mesos 3 dies #68648

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

Radicals lliures va escriure: Hola a tots/ totes
Primer de tot donar la enhorabona a tots i totes les que segueixen després de la entrevista i están a plaça. Així mateix donar molts ànims als i els que són fora. Es una opo molt dura i deixa fet merda a qualsevol més encara a aquestes alçades.

Per la meva part estic a plaça però la part baixa de la taula amb els mèrits i demés.

Ens queden un parell de setmanes de agonia als / els que estem allà baix i volia preguntar sobre el tema impugnacions dels mèrits. Volia saber si hi ha gent que vagi a reclamar que siguin fora de plaça amb opcions reals de pujar plaça. Imagino que hi haurà gent que no voldrà dir res però se de altres anys que els de darrere han avisat als últims que no els hi havien sumat algú dels seus mèrits i la veritat em sembla un detall perquè estar celebrant que has entrat i deprés veure que no té que se una merda increïble.
Perquè no hem passe encara no celebraré res, però estaria molt agraït si algú sap que ha de pujar de plaça i ho diu,

Una abraçada
Salut i força a tots i totes

Sort..

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68722

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Soc jo l'unic inpacient que esperava les definitives per a la setmana pasada???

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68723

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
Bones, som molts els q estem impacients...el que dimecres s'acabava el plaç de les reclamacions, podent les entregar a qualsevol punt de Catalunya per correu intern administratiu, per tant...és lògic q tardessin uns dies a reunir-se el tribunal...jo creec q entre avui i demà...i haurà més possibilitats
Salut i força valeriana!

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68724

Creieu que cambiara molt la llista?

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68725

• forestalva
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 5
Crec que les 10 ultimes places estan en joc.

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68727

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

ambilusio va escriure: Bones, som molts els q estem impacients...el que dimecres s'acabava el plaç de les reclamacions, podent les entregar a qualsevol punt de Catalunya per correu intern administratiu, per tant...és lògic q tardessin uns dies a reunir-se el tribunal...jo creec q entre avui i demà...i haurà més possibilitats
Salut i força valeriana!

Gracies company!!
De vegades tot i ser evident ve de gust escoltar que altres estan passant les mateixes sensacions que tu..
Sembla que avui tampoc será..

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68736

• Radicals lliures
  • Avatar de Radicals lliures Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9
Pels que conec estem tots igual. Hi ha qui ho té més segur i pot ser és una mica més tranquil però en general molts nervis, jo el primer. Estic a la part baixa i vaig a tombs. Una estona tinc por i veig que hi han moltes impugnacions i penso que puc quedar-me fora i altra estona ho penso més fred i Miró altres anys. Mai hi han moltes canvis, pot ser un O dos. A mes aquesta convocatoria han tingut gaire dos mesos per mirar-se tot i si hi han coses que no han aceptat serà per algo. A mí pero exemple hi han curros que no m'han sumat per no quedar clar quina era la meva funció a la empresa, algo ridícul perquè és evident, però crec que li ha passat a mes gent i és difícil demostrar. Tot i així haurem de veure que passa. Aquesta setmana crec que sortirà (O això espero) ànims a tots i totes

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68748

Sortiran demà? Molt poc marge amb les mèdiques.... Els que tenim horaris complicats deunido que difícil ens ho posen per aa demanar dia lliure o permís.....

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68749

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

Piupiu va escriure: Sortiran demà? Molt poc marge amb les mèdiques.... Els que tenim horaris complicats deunido que difícil ens ho posen per aa demanar dia lliure o permís.....

Jo ja començo a pensar que faràn us de la coletilla "la data provisional" i que ho posposaran amb el tema del covid...

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68751

Tot va molt just, i el covid no ajuda... Dit això, a GUB aquesta setmana també estan citats x mediques i no s'han ajornat, i hi ha rumorologia de quan comença la escola, i per dates tiendrien que fer les mediques si o si. Paciencia, esta clar que no les tenen totes, si no haurien publicat ja... Pero confiem en que ens podrem fotre birres aviat!

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68752

• Gastaampolles
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 1
One more day...

Llista definitiva BCN fa 3 mesos 1 setmana #68753

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
Sincerament, no entenc perquè no publiquen la llista dels que estan citats a les mèdiques, hi ha un gruix de persones que estan al límit d'entrar O no, i així s'aclariria tot. A més, no canviaria res, perquè poden no publicar els dies de les proves O posar a la nota que està subjecte a la situació sanitària ( que a la previsió que van penjar, no diu res). Tots estaríem més tranquils, per bé O per mal, es fessin ara O més endavant.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok