Ostia puta nen.Quunes 2 setmanes mes xungues em queden😵😵.Suposo q no seré l'unic q es troba en aquesta brutal montanya rusa emocional😅
A estones em veig fora,nomes veig allò q podría haber fet millor i d'altres a tope d'obtimisme pensant q hauran sigut capaços d'entendre la situació i q es quedesin amb el global de l'entrevista🙏🙏
Tota la sort del mon a tothom companys..
El fet d'arribar fins aquí per mi ja ens fa aptes a tots i totes..🔝🔝🔝
Si estava nervios al principi i si que es la meva primera entrevista, jo tenía una psicóloga amb el cabell ros i fineta de cara i una Técnic d’uns 50 anys.
Crec que la duressa de l’entrevista la fan depen com te surtí el 16PF, si ets molt afable “li foto castanya” i si ets un robocop “ es fan els enrollats perquè te deixis anar i comencis a cascar”, però no ho se, son suposicions...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete
Escumogen va escriure: Entrevista molt dura i exigent a nivell de coneixements de Bombers Barcelona...m’han preguntat per l’horari de treball del Cap de Dia!!
Casos práctics enrebasats, mirades i gestos incomodes per part del psicoleg i poc empatics..i preguntes del treball en equip masa rebuscades..
Aveure que tal...
Pensant en futurs consells a companys..As sortit ben parat?
Jo justet pero l'he salvada😅😇