Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Val la pena el curs de bomber d’empresa?

Val la pena el curs de bomber d’empresa? fa 4 mesos 3 setmanes #68506

• Crespillo
  • Avatar de Crespillo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,
la veritat que estic a punt d’apuntarme a fer el curs de bomber d’empresa a Can Padro i volia sapiguer si per aqui hi ha algu amb aquet titol i si val la pena per poguer entrar a bomber funcionari, ja que es bastant caret...
Gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Val la pena el curs de bomber d’empresa? fa 4 mesos 3 setmanes #68511

Bones! Estic igual que tu, i amb el dubte de si es trobaría feina facilment. Aveure si algú ho pogués aclarir. Salut!

Val la pena el curs de bomber d’empresa? fa 4 mesos 3 setmanes #68514

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
Jo el vaig fer a Can Padró al 2018 i actualment estic a l'escola per bombers de Gene, jo personalment el vaig fer per matar "el gusanillo" de l'escola a l'ispc per a quan entrés a bomber de Gene, la veritat és que fas com una escola de bombers Gene però express i resumint moduls, ja que són menys hores, Si et servirà per afrontar millor la opo de bombers, no, et servirà com a mèrtis, no, et donarà "més estatus a l'entrevista?", ho dubto, ja que jo personalment ni vaig treure el tema a aquesta, però a nivell personal et motiva a continuar intentant entrar en aquest cos. Si ho fas com a motivació perquè et veus segur dintre del cos algun dia i el cost/benefici et surt molt a compte com a mi, endavant, si ho fas per un tema d'ajuda de cara a l'examen teòric pel temari, oblidat, perquè el temari del curs de can padró el 80% no entra al temari de la opo, al igual que hi ha molt temari a l'ispc que no entrava a la opo, llavors aquest temps millor invertirlos en estudiar el temari que ja tens i perfeccionar coneixements.
També dir que dona molta satisfacció al veure bombers formadors que et van donar el curs de bomber d'empresa a can padró, tindre'ls de nou com a formadors, però aquest cop, per a bomber de Gene. Espero que us hagi ajudat :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Crespillo

Val la pena el curs de bomber d’empresa? fa 4 mesos 2 setmanes #68545

I sobre trobar feina hi hauria dificultats en trobar-ne? Trobo que podria ser una alternativa per fer el que t'agrada en cas de no poguer entrar a funcionari.. gracies companys!

Val la pena el curs de bomber d’empresa? fa 4 mesos 2 setmanes #68567

• Crespillo
  • Avatar de Crespillo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Penso que aixo ja es mes dificil, pero si algu te informacio sobre com esta el tema de trobar feina encara que sigui per treure merits que ho comenti,
Gracies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok