Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: hi haurà alguna oposició aviat?

hi haurà alguna oposició aviat? fa 5 mesos 3 setmanes #68234

• aspirantnovato
  • Avatar de aspirantnovato Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Sóc novato amb aquest tema, però sembla que he fet tard tant a les opos de l'ajuntment com les de la generalitat

Sabeu quan hi haurà futures opos a les que em podré apuntar? De bombers voluntaris potser?

Tinc ja 28 anys i no sé si faig massa tard. Quina creieu que és la mitja de edat dels aspirants?

Gràcies i sento les pregntes de novato

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

hi haurà alguna oposició aviat? fa 5 mesos 3 setmanes #68235

A bcn diria que després d'aquesta ja només cobriran jubilacions. Es a dir poquetes plaçes.

A gene hi havia en marxa el projecte bombers 2025. Si no recordo malament hi havien dues opos més de 250 després de la 81/19.2. Tot i això veient la crisi que ve amb el coronavirus, i possibles canvis de govern, no hi posaria la mà al foc. Només et puc dir que l'intenció de la direcció i subdirecció almenys era fer-ne dues més.

Ànims que no vas tard! Comença a entrenar, estudiar i preparar mèrits i a mort quan surti la 81/20. A la nostra opo som tant gent de 24 com de 40 ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: puig_kande

hi haurà alguna oposició aviat? fa 5 mesos 3 setmanes #68276

• david_sabadell
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia, jo en tinc 29, i aquest any en faig trenta, així que espero també estar en una bona època!

hi haurà alguna oposició aviat? fa 5 mesos 2 setmanes #68287

• josep3
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 93
  • Gràcies rebudes: 15
Bones
Amb 30 anys no feu tard ni molt menys, nomes cal q mireu les bases, si paseu les proves cap a dins es iwal mes de 40 anys com un de 21.
Aixi q anims i força.

hi haurà alguna oposició aviat? fa 5 mesos 2 setmanes #68289

Hola David,
Yo empecé con 29 a opositar, has de tener en cuenta la dedicación que le tienes que poner para tener alguna posibilidad, por el resto, ánimos!

david_sabadell va escriure: Bon dia, jo en tinc 29, i aquest any en faig trenta, així que espero també estar en una bona època!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.107 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok