Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Conducció

Conducció fa 2 mesos 4 dies #67874

• Escumogen
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 8
Eiii nois!!!
Em penso que no es moment de tenir preses, tenim persones que ho estan passant d’allò mes malament, persones morin soles com a gossos i casi be tot el País confinat i les previsions de les pròximes semanes d’allò mes negres...el SILENCI es el millor dels respectes...
Tot arribarà...
Ànims a tots
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Conducció fa 2 mesos 4 dies #67875

Francament, no crec que sigui un tema que recursos humans estiguin desbordats lluitant per frenar el coronavirus... no és tan dificil treure un comunicat explicant la situació. Amb teletreball és facil ferho. Veient els precedents de l Ajuntament amb els opositors em sembla més plausible la hipotesi que segueixen aplicant el maltractament instititucional amb el que ens tenen acostumats... ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: MBumo

Conducció fa 2 mesos 4 dies #67876

• Escumogen
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 8
Si, et dono tota la rao, en el sentit que sempre no ens han tingut en consideració...però crec que ara es comprensible que hi hagi un silenci per part de totes les administracions, la opo de Gene tampoc es farà i tampoc han dit res...jo soc el primer que m’agradaria sapiguer la nota i colocarme en Rànking i així fer-me palles mentals...que amb aquet confinament ja no saps que fotre😅..

Conducció fa 2 mesos 4 dies #67877

OpoKK va escriure: Francament, no crec que sigui un tema que recursos humans estiguin desbordats lluitant per frenar el coronavirus... no és tan dificil treure un comunicat explicant la situació. Amb teletreball és facil ferho. Veient els precedents de l Ajuntament amb els opositors em sembla més plausible la hipotesi que segueixen aplicant el maltractament instititucional amb el que ens tenen acostumats... ;)

Amén

Conducció fa 2 mesos 4 dies #67881

• espinete
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 7
Totalment dacort amb escumogen!!! Keepcalm!!ara ja esta fet!!!! I toca desconectar una mica i si teniu ganes estudiar gene una mica o fer algo de core!! Toca ser solidari amb administracio100%,els que paseu la conduccio penseu be el que direu el dia entrevista!! Veig comentaris insolidaris, i fora de perfil bomberil servido de la societat,i amb lo que esta passant!! Lo que menys importa es una opo!! Anims a tots!!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.103 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok