Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Conducció

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67831

• espinete
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
Dimarts penso que no sortira!!!mes igual jo penso que estic fora circulacio alguna petita cafrafa res de calar ni frenades , un puto ciclista que va apareixer del no res el vaig veure ho vaig dir pero no el vaig deixar passar i vactibdre que frenar ell!! Pues sl carrer!!!! Ahir ho vaig petar 3,15 pero vaig tirar un cono!!!! 🙈🙈🙈

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67834

espinete va escriure: Dimarts penso que no sortira!!!mes igual jo penso que estic fora circulacio alguna petita cafrafa res de calar ni frenades , un puto ciclista que va apareixer del no res el vaig veure ho vaig dir pero no el vaig deixar passar i vactibdre que frenar ell!! Pues sl carrer!!!! Ahir ho vaig petar 3,15
pero vaig tirar un cono!!!! 🙈🙈🙈

Ostia..... lo del ciclista... Bueno avera que... Ànims.... Lo del cono nose si descompta gaire.... Però poca gent ha tocat.

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67835

El tema publicació de notes, imagino que depén de si el personal del RRHH del ajuntament anirán a treballar o no... si la previsió era dimarts 17, es que la idea era dilluns passar notes i dimarts reunió tribunal i publicar, sembla que no era gaire feina.

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67836

Algu sap algo del rumor de un noi d’Igualada que no va poder venir pel confinament? Si aixó es real entenc que haurem d’esperar a que li fagin exament

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67837

carpeta va escriure: Algu sap algo del rumor de un noi d’Igualada que no va poder venir pel confinament? Si aixó es real entenc que haurem d’esperar a que li fagin exament

uf.... pues com sigui així ja podem esperar ja...

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67838

Vaig parlar amb les persones que ens van fer la proba sobre la publicació de les notes dimarts, no ho tenia gens clar ja que es tenia que reunir el tribunal abans de publicar.
Lo del noi de Igualada no ho se, els que conec de allà han pogut anar tots.
Tirar un cono o trepitjar-lo, desconta molt, com a mínim l'any passat, amb aquesta falta més val tindre una circulació impecable, si tenen el mateix criteri que altres anys clar...

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67839

M87 va escriure: Vaig parlar amb les persones que ens van fer la proba sobre la publicació de les notes dimarts, no ho tenia gens clar ja que es tenia que reunir el tribunal abans de publicar.
Lo del noi de Igualada no ho se, els que conec de allà han pogut anar tots.
Tirar un cono o trepitjar-lo, desconta molt, com a mínim l'any passat, amb aquesta falta més val tindre una circulació impecable, si tenen el mateix criteri que altres anys clar...

El tribunal es pot reunir per videoconferencia, no crec que aixó sigui un problema. Però jo compto que fins d'aqui 1 mes no tindrem notes. Si es abans pues una alegria que tindré

Conducció fa 7 mesos 2 setmanes #67840

• manegaman
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Sobre la circulació personalment crec que era fàcil, tot i que evidentment sempre pot sortir un imprevist tipu una bivcileta o un vianant que fa algo raro en un pas zebra. I més els de torn de tarda o segon dia que ja sabien la ruta de memòria, el que comentava algú de carregat o no.. el meu anava sobrat de forces, tot i que jo sóc danar a molt poques revolucions i punta gas i a la pujada al posar sisena li va costar recuperar, però culpa meva totalment.
Del circuit , penso que es feia bé, i que era molt ben parit i entenedor, sho van currar molt, diferents tipus d'habilitats i divertit, el problema , els nervis i sobretot no saber el temps que estaves gastant, jo volia posar el meu crono i no hi vaig pensar, el que si que vaig trobar és que hi faltava llum (si he de tornar hem pilaré el frontal ejej) , sobretot per veure els miralls de davant morro (pels conos) i els laterals que apunten a rodes davant, tot i que no tant exagerat. Per això vaig decidir fer maniobra rapida a cada cono i diria que no calia pas si havies traçat bé, vaja jo diria que passava cada vegada pero per si de cas. El 180º , apurant hem va sortir amb una maniobra només, però aqui es on se'm va estrocar el tema, no hi havia collons de posar la marxa enrera.. ho vaig provar de tranquis unes quantes vegades, despres ja vaig dir eh, no mentra la enrera i despres ja hem cagava amb la mare de déu literalment, al bomber d'abaix del cronòmetre crec que se li escapava el riure amb els meus renecs.. jo hem vaig emprenyar pq estava segur que era el canvi, però pensant després, potser no li vaig trobar el punt..al final, posant primera , treient , uns quants cops i pujant i baixant pis va acabant entrant tot i que rascant.
El copi, (molt bon tio i tranquil) , al acabar hem va assegurar que el canvi anava perfecte, i de la manera que ho va dir m'ho he de creure... bé en resum, per acabar , que al no saber quant temps vaig gastar, vaig entrar a tope sense maniobra al pas estret i la vaig encertar, crec qe vaig fregar un pèl la 2a caixa esquerra pero no es va moure i vaig arrivar al pal que shavia de tombar amb tercera marxa, despres marxa enrera i aparcat, crec que vaig quedar molt just al cono esquerra pero no el tocava (potser la base si). Al no saber el temps vaig anar molt suicida i imprecís. Vaig baixar ben ratllat , i encara ho estic ara (les opos ja ho tenen axixò..) la prova que thauria danar bé acaba en mig cagada. Per sort la circulació hem va anar impecable. Sempre hem quedarà l'intriga de si era el canvi o jo..
Espero que la meva1opo no mori aqui i pugui entregar mèrtis, reformes ,mecanica , idiomes, i algun grau mitjà.. el trailer fora de termini, i busseig recreatiu normal i lavançat que pensava que comptava i no.
(val a dir que teniem un man vellot llogat de tecla i la enrera entrava super bé , o alemnys molt diferent. El camio era: del dijous, el primer que trobaves al arrivar.
Ànims a tots i paciència amb lo collonavirus!!

Conducció fa 7 mesos 1 setmana #67845

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 92
  • Gràcies rebudes: 6
Ei bones!!
Hi doneu per suposat q avui no diran res??
Ni tan sols una nota informativa de com queda la ipo?
Algú a trucat?Gracies😊

Conducció fa 7 mesos 1 setmana #67846

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
Jo he trucat i et surt una gravació dient que no hi ha ni déu currant...que si vols.envia un mail i ja et contestaran quan pugui ...vaija que allà no hi ha ni el tato
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: resistiré

Conducció fa 7 mesos 1 setmana #67847

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 92
😥😥😵
Ok gracies company!
Va per a mooooolt llarg..

Conducció fa 7 mesos 1 setmana #67848

ambilusio va escriure: Jo he trucat i et surt una gravació dient que no hi ha ni déu currant...que si vols.envia un mail i ja et contestaran quan pugui ...vaija que allà no hi ha ni el tato

Pues té pinta com diu el company que va per moooolt llarg...

Conducció fa 7 mesos 3 dies #67869

ambilusio va escriure: Jo he trucat i et surt una gravació dient que no hi ha ni déu currant...que si vols.envia un mail i ja et contestaran quan pugui ...vaija que allà no hi ha ni el tato

Hola tens l'adreça del mail? o pots passar el numero de telefon? Crec que estaría be poder contactar amb ells a veré si tenen alguna previsió, entenc perfectament que no es moment de fer les entrevistes. Però publicar les notes de la conducció no es tant dificil...

Conducció fa 7 mesos 3 dies #67870

• idrojklofsenogara
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 1
Bones! Jo he escrit un E-mail al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. De moment no m’han contestat però si van rebent correus potser ens diguin quelcom. Ànims i força!

Conducció fa 7 mesos 2 dies #67871

Bondia, jo també acabo d'enviar un mail aquesta adreça, a veré si responen.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.210 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok