Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Conducció

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67802

Sarres va escriure: I tant, al 2015 treien un punt per calar el camió.

1 punt per calar lo? Em sembla una mica exagerat no🤨.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67803

Saltar-se un semàfor, un stop, un peató, etc., els altres anys ha sigut no apte directe.
Una altre cosa es que el propi bomber o examinador, et digui que tiris (havent un peató, un stop o un semàfor), com va passar l'any passat, que tenien presa.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67805

Jo desconec com puntuan aquest any, un company q es bomber de BCN en l'actualitat es lo que m'ha comentat, aquella opo calar el camió i no respectar 1,5m separació era greu.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67806

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Jo tinc compis dins amb 9 a la conducció casi que el van calar. Això l'any passat. Em costa pensar que des compti tant. De fet jo l'any passat també el vaig calar i per la nota q vaig treure dubto que des comptessin molt. Però com bé dius Sarres això cada any pot variar.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67807

Correcte, penseu q mai la prova de conducció a tingut 18 punts, tot es pura especulació.
A partir d demà concentració al circuit i no pensar més en la circulació.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67808

• Miki NPK
  • Avatar de Miki NPK Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144
Bones!! Els q vau fer la conducció l'any passat i aquest, no heu trobat molta diferencia en el pes? Crec q l'any passat anavem amb mitja cuba i aquest any carregats d'aigua a tope... Jo ho he notat molt a l'hora de canviar de marxa i sobretot amb el camió q m'ha tocat q la tercera li costava un munt d'entrar... Algú més s'hi ha trobat q no li entrés la tercera?

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67810

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

Miki NPK va escriure: Bones!! Els q vau fer la conducció l'any passat i aquest, no heu trobat molta diferencia en el pes? Crec q l'any passat anavem amb mitja cuba i aquest any carregats d'aigua a tope... Jo ho he notat molt a l'hora de canviar de marxa i sobretot amb el camió q m'ha tocat q la tercera li costava un munt d'entrar... Algú més s'hi ha trobat q no li entrés la tercera?

Bastanta si. Jo també ho he notat... Lo de la tercera no...

Per cert sabeu si 18 punts era el conjunt i es restava, es a dir pot ser que algú a dia de avui tingui menys de 9 punts ja? O cada prova val 9

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67811

Miki NPK va escriure: Bones!! Els q vau fer la conducció l'any passat i aquest, no heu trobat molta diferencia en el pes? Crec q l'any passat anavem amb mitja cuba i aquest any carregats d'aigua a tope... Jo ho he notat molt a l'hora de canviar de marxa i sobretot amb el camió q m'ha tocat q la tercera li costava un munt d'entrar... Algú més s'hi ha trobat q no li entrés la tercera?

Jo no la vaig fer l'any passat. Pero avui le fet amb el B211 i cap problema amb les marxes, tot correcte.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67813

• espinete
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 7
Bon dia molta sort!! Supos que si la circulacio ets no apte directe et dirien algo???aixi avui i dema no caldria gastar temps ni pasta ni gasoil

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67815

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1050
  • Gràcies rebudes: 308
comences amb 18 punts i vas restant... i si podria ser que algú ja tingues menys de 9 punts el primer dia...

Força i Constància

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67816

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1050
  • Gràcies rebudes: 308
No avisen si tens una exclusió directe.

Força i Constància

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67826

• Escumogen
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 8
Com heu vist la prova de camio??
Personalment, semblava facil però el circuit es feia petit a mida que avançava la prova😅..els conos he tingut que fer maniobres i el pas entre caixes era molt estret i també he tingut que fer 3 maniobres per encarar’ho be...ja veurem...menys de 3 minuts ni de conya!!

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67827

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
No era difícil. Però tempd i nervis... Veurem com valoren tot plegat. No crec que hagi caigut molta gent. Almenys nose de cap no apte directe

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67829

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 11
Jo se d’uns quants no apte directe de circulació, però no sabem del cert com ho puntuaran depenent del punt de vista del bomber i examinador. Circuit conec a alguns que han tocat conos però tot i no saber temps tothom l’ha pogut fer per aprovar pel que conec.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67830

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

Arni95 va escriure: Jo se d’uns quants no apte directe de circulació, però no sabem del cert com ho puntuaran depenent del punt de vista del bomber i examinador. Circuit conec a alguns que han tocat conos però tot i no saber temps tothom l’ha pogut fer per aprovar pel que conec.

No apte directe circulació? Uns quants? S'haurà de veure... No he sentit de ningú que l'hagi liat clarisimament.... Ostia no ho diria....

Avera com afecta tot això del coronavirus a la publicació de les notes

Temps de càrrega de la pàgina: 0.146 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok