Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Conducció

Conducció fa 3 mesos 1 setmana #67613

• Miki NPK
  • Avatar de Miki NPK Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144
Hola!! Algú recorda si el canvi del camió de la prova de la ultims opo era de tecla o de cop?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Conducció fa 3 mesos 1 setmana #67614

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 51
Tecla
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK

Conducció fa 2 mesos 3 setmanes #67787

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Bones!! M'han comentat que avuí hi ha hagut un retràsmolt bestia a les proves de circulació que suposo que per a cada grup ha estat més gran. Un company que tenia la prova a les 11h m'ha dit que anaven amb 2h i mitja de retràs, ha sortit a le 14:30... Els ultims a quina hora deuen haver començat/acabat? Pensava que potser farien com l'any passat que van canviar els horaris de la convocatoria pero no hanpublicat res...

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67788

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
A la tarda no és va demorar tant. Van tenir més problemes pel matí, nose ben bé perquè.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67789

Jo estava citat a les 16h45. i vaig acabar l'exàmen a les 19h20... Vaig fer l'exàmen de nit.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67790

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Ostia... Jo no vaig acabar tan tard... Era dels primers del grup. Per cert com us va nar sensacions? Conec una mica de tot...

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67791

Les meves sensacions han sigut bones. Les majors dificultats eren al carreró estret abans de la rampa que teníes que anar amb comte amb el cotxes estacionats i la manibra de la rampa. Per la resta, una proba de circulació normal, respectant semafors, stops i demès.

Molta sort !!

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67792

Respecte a la rampa, sabeu si és excloent calar el camió? O si ja un nombre màxim de vegades que el pots calar?

Sort a tothom!

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67793

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

genger va escriure: Respecte a la rampa, sabeu si és excloent calar el camió? O si ja un nombre màxim de vegades que el pots calar?

Sort a tothom!

Pel que tinc entès ha passat a bastanta gent, i en cap cas es excloent. A no ser que caiguis enrere (se't desplaçi el camió i causis un perill) de fet tinc entès que es una falta lleu.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67794

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Bones!! Algú q estigués citat a les 10 avuí em pot dir a quina hora ha sortit de la prova? Es q tinc un compromís familiar i no se si l'hauria d'anul·lar o avisar ja de q aniré tard... Ho dic xq suposo q un cop entres ja no et deixen fer servir el mobil fins q surts...

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67795

alg1991 va escriure:

genger va escriure: Respecte a la rampa, sabeu si és excloent calar el camió? O si ja un nombre màxim de vegades que el pots calar?

Sort a tothom!

Pel que tinc entès ha passat a bastanta gent, i en cap cas es excloent. A no ser que caiguis enrere (se't desplaçi el camió i causis un perill) de fet tinc entès que es una falta lleu.

Vols dir que a bastanta gent se li ha calat??

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67796

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

MBumo va escriure:

alg1991 va escriure:

Sort a tothom!

Vols dir que a bastanta gent se li ha calat??

Jo conec a uns quants, però és que independentment de el número, crec que ens pensem que és lo més important i per mi és de lo més lleu. Hi ha moltes altres coses més greus que no pas calar el camion. Sota el meu punt de vista. Companys del any passat que són dins ja et diuen q lo de calar el camió no té massa importància, està clar que penalitza, però per dir algo poder et penalitza més el fet de no senyalitzar bé, no canviar de marxes fluid, anar lent, i altres coses que no pas calar el vehicle

Em sembla que algun company ha fet algun error excloent ja pel que la gent va dient... Ànims... I a tope que també ve gene...... X cert lo "xungo" crec que estem tots d'acord que ve demà, si no l'has liat molt circulant dubto que hagi caigut gaire gent.

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67798

• espinete
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 7
PROVA DE CONDUCCIÓ
CAPACITAT DE CONCENTRACIÓ
Es valorarà objectivament la resposta de la persona aspirant davant aquells aspectes que afecten la capacitat de concentració i que estan directament relacionats amb la conducció d'un vehicle d'emergències.
UTILITZACIÓ DE COMPONENTS
El coneixement del vehicles, la correcta utilització de tots els components i mecanismes, s'avaluaran a partir de l'observació dels criteris d'utilització dels mateixos en el decurs del temps de circulació.
PENALITZACIONS EN L'ÚS
Es consideraran penalitzacions d'ús, totes aquelles que no contempli la bona pràctica de conducció de vehicles pesants.
NO APTE DIRECTE
Es consideren penalitzacions excloents del procés de selecció les contemplades per la DGT, en el exàmens per a l'obtenció de carnet:
- Conducció negligent o manca de visibilitat. - Pèrdua de control.
- Pujar alguna de les rodes a la vorera.
- Accident.
- Actuació evasiva.
- No seguir les indicacions de l'examinador.
Si no fas res d’aixo trankilitat

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67800

espinete va escriure: PROVA DE CONDUCCIÓ
CAPACITAT DE CONCENTRACIÓ
Es valorarà objectivament la resposta de la persona aspirant davant aquells aspectes que afecten la capacitat de concentració i que estan directament relacionats amb la conducció d'un vehicle d'emergències.
UTILITZACIÓ DE COMPONENTS
El coneixement del vehicles, la correcta utilització de tots els components i mecanismes, s'avaluaran a partir de l'observació dels criteris d'utilització dels mateixos en el decurs del temps de circulació.
PENALITZACIONS EN L'ÚS
Es consideraran penalitzacions d'ús, totes aquelles que no contempli la bona pràctica de conducció de vehicles pesants.
NO APTE DIRECTE
Es consideren penalitzacions excloents del procés de selecció les contemplades per la DGT, en el exàmens per a l'obtenció de carnet:
- Conducció negligent o manca de visibilitat. - Pèrdua de control.
- Pujar alguna de les rodes a la vorera.
- Accident.
- Actuació evasiva.
- No seguir les indicacions de l'examinador.
Si no fas res d’aixo trankilitat

Bueno... Això són directes. Però per posar un exemple fer malament un stop pot ser que penalitzi molt i no està en cap dels anteriors ítems no... 🤔🤷‍♂️

Conducció fa 2 mesos 2 setmanes #67801

I tant, al 2015 treien un punt per calar el camió.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok