Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Recurs instal•lacions electriques

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67597

• pep27
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 1
Bones gent, suposo que no soc l'unic en que avui a la part de la practica d'electricitat mha faltat cable...
Estaria be i com mes som millor, de que si algu te algun escrit o vol ferlho, fer un recurs explicant de que a la prova per fer be el circuit que es demanava no era suficient amb el cable i tambe altres aportacions o altres "impugnacions" que a la gent lhi ha passat!
Jo proposo ferho i tambe crec que com mes gent som millor i si ho poguesim presentar dilluns tambe millor!

Ale.. haviam que diu la gent i molta sort a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67598

Bones, jo tambe crec que s’hauria de fer algo. Si volies fer els ponts entrant i sortin de la canal i ficaves el material com et deia a al foto el cable no arribava.

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67600

Epp! Jo també m’apunto a aquesta reclamació! Per cert, com heu acabat el circuit? L’heu pogut provar?

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67602

• manegaman
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Jo diria que arribava el cable..
Sobre provar el ciurcuit mhan faltat uns tres minuts per als ultims dos cables de les bobines (a2) , així que la maniobra no estava complerta, però valoren moltes coses, així que jo trobo que lexamen estava molt ben dissenyat tot i que massa just de temps, al treballar amb borneres externes era lent de traspassar esquema de paper a circuit real..
On es retallava molt cable (la tirada més llarga) era alimentant el magneto bifasic amb un pontet desde una L del magneto trifasic, amés, sinó suposo que no entrava a la bornera, o hauria costat molt posar dos cables a la mateixa .. Bé, no sé si també ho vau fer així.
Apa sort!!!

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67603

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 8

manegaman va escriure: Doncs a mi me n'ha sobrat.. no sé com ho heu fet però no hi veig res impugnable..
Sobre provar el ciurcuit mhan faltat uns tres minuts per als ultims dos cables de les bobines (a2) , així que la maniobra no estava complerta, però valoren moltes coses, així que jo trobo que lexamen estava molt ben dissenyat tot i que massa just de temps, al treballar amb borneres externes era lent de traspassar esquema de paper a circuit real..
Apa sort!!!

manegaman, potser no hi veus res impugnable perquè tens molt clar que tots teniem la mateixa longitud de cable.
Personalment em sembla molt cutre putejar al personal deixant el cable just ( en el cas que realment fos suficient )... i que després ells et venguin la moto a les instruccions que has de seguir "les bones pràctiques de l'ofici", ja que en la bona pràctica de l'ofici quan et fa falta cable, el tens! que evaluin si volen el recorregut del cable més eficient, pero que no puguis provar el circuit per falta de cable es des de la meva òptica "una mala pràctica de l'ofici d'examinador"

PD, a mi també em va faltar cable

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67605

• pep27
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
Normal que et sobre cable, si et faltava conectar les bobines.. jo ho tenia conectat tot menys un cable del rele temporitzat i vaig tindre que fotrel de 2,5 i per fora de la caneleta..

Nose haviam que diu la gent..

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67606

M'afegeixo al recurs.

Pot ser que amb el cable que donaven fos possible cablejar tot el quadre, no dic que no. Però crec que haurien d'haver avisat que hi havia el cable marró just i que s'havia d'economitzar al màxim. Potser algú dirà que sempre s'ha d'economitzar cable i que no cal dir una cosa així, però a l'enunciat es deien moltes coses que al meu parer eren innecessàries.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: manegaman

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67610

• marc bou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Jo tamb em vaig quedar sense cable i la meva opció va ser de posar el temporitzador a l'altre banda del din per fer servir fils mes curts... ja se que estaven indicades les posicions de tots els elements pero si no jo no tenia suficient cable... Com que caig començar per la potència i alli els cables de 2,5 donaven molt de si vaig pensar que amb la maniobra pasaria el mateix i no... error! Cada cop que tallaves ja no hi havia molt marge de maniobra i al final a patir! El de terra per exemple era 4 cops mes llarg del que realment es necessitava pero per la maniobra amb un metret mes hagues anat tot de puta mare.

Tibali bou!

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67616

• victorcombo
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
Bon dia!
Jo també vaig quedar-me sense cable marró 1,5 i vaig poder cablejar-ho.. Tot i així la maniobra no va funcionar.
La solució va ser haver de desmuntar el bucle sobrant que tenia a la canaleta del cable marró de 2.5 de la potència com bé es deia per aquí i estem parlant d’un retall de 20 o 30 cm màxim.
A l’enunciat deia molt clar que no danarien més cable. Jo a l’aula vaig sentir dos nois del costat meu demandar mes cable. Per tant crec que o van fer realment curts com a part de la Prova o que en planificar-la poder va pasar alguna cosa rara.
També dir que no vaig malgastar en cablejar i vaig anar fent ponts en molts llocs, en veure que anava tant just, com a les borneres, alimentació de la maniobra amb l’entrada del magneto trifàsic, entrada del NC amb NO del tèrmic, contactor amb temporitzador...

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67617

A mi també hem va faltar una mica de cable. També crec que el que no va quedar clar va ser el tema de alimentació de la maniobra. La part de la potencia deixava ben clar que s'alimentava del borner de baix, pero la part de maniobra, no ho deia enlloc. Vaig preguntar-ho i no hem van dir ni especificar si es treia del borner d'alimentació trifasic, o l'alimentaven externament quan anaves a fer les comprovacions.

Recurs instal•lacions electriques fa 8 mesos 1 setmana #67618

Bon dia! Jo tb em vaig quedar sense cable marro, vaig poguer fer funcionar la pràctica alimentant una bobina amb blau. Es una vergonya que posin tant poc cable, no ser que valoren amb aixo. M'apuntu a fer un recurs

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.143 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok