Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Oficis 2019

Oficis 2019 fa 8 mesos 23 hores #67685

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 6
Bon dia,
Jo creec q passaran més de 200 però les notes seran mes.baixes que altres anys. Es a dir, fàcil aprovar difícil treure nota

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Oficis 2019 fa 8 mesos 22 hores #67686

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 367
  • Gràcies rebudes: 152
Uns 220

Oficis 2019 fa 8 mesos 22 hores #67687

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 92

ambilusio va escriure: Bon dia,
Jo creec q passaran més de 200 però les notes seran mes.baixes que altres anys. Es a dir, fàcil aprovar difícil treure nota

Mes de 200??Comparteixo lo de les notes pero..

Oficis 2019 fa 8 mesos 22 hores #67688

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert

Miki NPK va escriure: Uns 220

Carai nen!!Q optimista!!😱😱
A mi 220 em semblen molts..
Personalment en el meu cas crec q estaré als aptes justets pero sé d'uns quants(mes q no menys)q dubten de l'aprovat sino directament la donen per perduda..

Oficis 2019 fa 8 mesos 22 hores #67689

• resistiré
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Creieu q publicaran avui?
Ni q sigui la previsió de la següent prova..

Oficis 2019 fa 8 mesos 21 hores #67690

Jo diría que entre 190-200 quedarem. I si comparteixo en que les notes no serán gaire altes, sempre hi ha algun crack, pero en general no serán molt altes. Però qui sap.... Jo crec que entre avui i dema publicaran resultats i previsió dies conducció.

Oficis 2019 fa 8 mesos 21 hores #67691

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Ho dic xq crec q els teòrics eren fàcils en general com per rascar uns 7-8 punts i del pràctic crec q era viable rascar per arribar a 12,5. Jo també crec q les notes seran més aviat baixes. A part, si foten molta gent al carrer ara arribaran molt pocs a l'entrevista ja q pel q diuen aquest any la conducció serà mes txunga q l'any passat i l'any passat van pringar un munt de gent a la conducció...

Oficis 2019 fa 8 mesos 21 hores #67692

Miki NPK va escriure: Ho dic xq crec q els teòrics eren fàcils en general com per rascar uns 7-8 punts i del pràctic crec q era viable rascar per arribar a 12,5. Jo també crec q les notes seran més aviat baixes. A part, si foten molta gent al carrer ara arribaran molt pocs a l'entrevista ja q pel q diuen aquest any la conducció serà mes txunga q l'any passat i l'any passat van pringar un munt de gent a la conducció...

Pues pot ser si quedem mes de 200 si volen fotre tant dificil la conducció...

Oficis 2019 fa 8 mesos 21 hores #67693

• marc bou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19

Miki NPK va escriure: Ho dic xq crec q els teòrics eren fàcils en general com per rascar uns 7-8 punts i del pràctic crec q era viable rascar per arribar a 12,5. Jo també crec q les notes seran més aviat baixes. A part, si foten molta gent al carrer ara arribaran molt pocs a l'entrevista ja q pel q diuen aquest any la conducció serà mes txunga q l'any passat i l'any passat van pringar un munt de gent a la conducció...

De quina font surt que serà més complicada? L'any passat no va ser molt difícil i quedaven 275 per 79 places... Aquet any segur que serem menys, calculo 220-230 i les mateixes places. Com ho compliquin gaire es queden sense gent

Tibali bou!

Oficis 2019 fa 8 mesos 20 hores #67694

marc bou va escriure:

De quina font surt que serà més complicada? L'any passat no va ser molt difícil i quedaven 275 per 79 places... Aquet any segur que serem menys, calculo 220-230 i les mateixes places. Com ho compliquin gaire es queden sense gent

Pues ara miraba i de 275 nomes van aprovar 177.. van caure gairebe 100 persones, com be dius si es flipin amb la conducció no se jo si quedarem gaires🤦🏽‍♂️

Oficis 2019 fa 8 mesos 20 hores #67695

Tot especulació.... Diuen..... Ningú ho pot saber, quan arribi el moment veurem. Avera si avui tenim notícies de ofici.. que la espera no vegis com mata

Oficis 2019 fa 8 mesos 16 hores #67696

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
Al final dilluns...

Oficis 2019 fa 8 mesos 16 hores #67697

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Qui deia divendres amb ironia? Ni avuí ni demà, A PARTIR de dilluns...
I proba del 9 al 13, ara tots a correr a fer practiques sense ni saber la nota, com si fossin barates les hores de camió... En fi, així és la opo de barna...
Molta sort a tots i totes!!

Oficis 2019 fa 7 mesos 4 setmanes #67699

Radicals lliures va escriure: jo penso que menys de 200.

Pel que dieu de la conducció no se que s'ha escoltat al repecte, segons diuen més a dalt, que serà més dificil... Pel moment te pinta que l'avantaje de altres anys que van tindre els que feian la proba al dia seguent de la resta aquest any no ho podran fer, perque si fan les probes en dies diferents, un per circulació i altre per maniobres, hi han moltes posibilitats de que anem tots junts. Aquesta pot ser una bona diferencia. Un altre rumor es que just el dia 9 donen de baixa les BUL antigues, i es comenta la possibilitat de que es faci el examen amb elles. Sigui el que sigui tidrem que seguir pagant un dineral per les practiques de camió, sense saber notes i potser sense fer l'examen amb un camió.

No crec que ho facin amb els BULS antics, alló son com unes furgonetes grans. I si es així sería un regal, pero qui sap. Aixó es barnaaaa

Apa bon fin de a tothom, que llarg es fará

Oficis 2019 fa 7 mesos 3 setmanes #67713

• espinete
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
Encara No???? Quina passada😭😭😭😭

Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok