Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: El futur

El futur fa 6 anys 8 mesos #48211

• capo2
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 127
Els bombers d'empresa, es a dir, bombers privats. Seran el futur dels bombers de Catalunya??

Tal i com pinten les coses amb que ho volen privatitzar tot menys la policia i la pressó...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

El futur fa 6 anys 8 mesos #48212

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
Personalment crec que si!.

Però també penso que encara s'ha d'enfonsar bastant més tot aquest sistema de castell de cartes... i seguirem amb els mateixos dirigents amb noms diferents seguint fent més ric al més ric i mes pobre al mes pobre...

I així anys i anys. Personalment no tinc molta fe en aquest sistema. I per els nostres fills bombers, no importara si qui els paga es diu España,Europa,Catalunya,Barcelona,Mac o Google... El que importara serà que els paguin.

I veient com està tot plegat, el meu vaticini a més llarg termini es que tots els cosos de bombers seran voluntaris.

PD. Mira que parlo poc últimament al foro i quan ho faig, nomes escupo que negativisme!.

Ànims a tots, que els pròxims 20 anys encara els veig be eh!!

( be, a partir del 2014, clar )

El futur fa 6 anys 7 mesos #48307

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 56
A l'estat li ve de conya que hi hagi molta gent que amb la "vocació" es fassin bombers voluntaris. S'ahorren calers a punta pala.

Ja hi han molts països on el 85% de la plantilla son bombers voluntaris, xollasso pel pais, putada pels que no tenim papis que ens mantingon y tenim que pencar, pagar hipoteca, i tots els gastos de la casa, i no ens podem permetre viure del cuento i passar l'estona fen de bomber voluntari.

Amb l'FP que treuran i els pocs calers que hi han, jo també penso que en uns anyets o tindrem ja tot privatitzat i tot tirarà de 4 professionals que cobraran una caca i a complir amb horaris rotatius i un peloton de voluntaris que complementaran la feina.

Si no... temps al temps.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

El futur fa 6 anys 6 mesos #48673

• tonivall
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 14
Tinc entes que a Galicia els bombers son privats!!!!

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.115 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok