Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Primeres nocions Auxiliar d'Ofici Forestal

Primeres nocions Auxiliar d'Ofici Forestal fa 3 setmanes 6 dies #69545

• CRAKINSKUKIS
  • Avatar de CRAKINSKUKIS Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bones! Tinc 18 anys i estic fent una carrera. Vull acabar sent bomber i no sé ben bé per on començar. Pel que he estat mirant, podria començar per opositar per fer d'auxiliar d'ofici forestal, ja que no es necessita el carnet C, es bona idea? Normalment, amb quants mesos d'antel·lació s'han de començar a preparar aquestes proves?
He buscat informació sobre les proves i gairebé no n'hi ha. Com acosutmen a ser?
Una última cosa, el tema dels mèrits com va? Tenint mètirs, et pots permetre tenir una pitjor nota a les oposicions per entrar? O nomès són útils una vegada ja ets dins?
Moltes GRÀCIES!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Primeres nocions Auxiliar d'Ofici Forestal fa 3 setmanes 5 dies #69553

• Bewatermyfriend
  • Absent
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 6
Jo t'aconselleria que miressis sovint la pàgina de les borses de campanya, sobretot en els 2 mesos anteriors a que començi (Abril aprox) i sobretot les borses d'EPAF o la de conductor B abans que AOF, però en general presentat a totes les que surtin que et siguin d'interés i ja després tria.
Per preparar-t'hi ja pots començar avui, hauràs de fer una Navette segur per AOF,EPAF i Bomber Voluntari(BV) on el 10 acostuma a ser el 13'5 (a bomber funcionari és 15'5) i no s'avança ràpid amb aquest tema...i per EPAF, conductor o BV un examen teòric també.
A part amb l'edat que tens em plantejaria també presentar-me per bomber voluntari, és algo més fàcil aconseguir-hi plaça (sobretot segons on visquis), i no et demana el carnet de camió d'entrada.
Molta sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: CRAKINSKUKIS

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.096 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok