Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: LLISTES BORSA TREBALL

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54067

• Forrest Talp
  • Avatar de Forrest Talp Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Ja hi som!
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 203
S'informa que les persones que l'any 2015 van participar en el procés de creació de la borsa de treball de la categoria AOF, i que van ser contractats/des (i no van renunciar al contracte de treball), han passat a tenir un contracte d'interinitat a temps parcial per a treball fix i periòdic de caràcter discontinu. La resta de persones segueixen sent integrants de la borsa de treball.
Així mateix, es comunica que al més aviat possible es realitzarà la crida al personal de la categoria.

Ei, heu d'estar atents ja que s'ha de rebuscar una mica per trobar la info:

Ja hi ha publicades les llistes d'integrants de la borsa per aquest 2016
També hi ha publicades les llistes de les persones que ténen caracter de contracte d'interinitat.
S'avisa que s'efectuarà la crida per a cobrir les places d'AOF per la campanya 2016
a Bombers -> Borses de treball -> Actualització de les borses de la DGPEIS
edito:
Pagina Gencat interior i tal, va gent, que no us ho donin tot fet! En hem de moure tots una mica i sobretot si us interessa...
interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...borses-de-la-DGPEIS/
Fa una setmana que està penjat i ningú ho havia vist? ... :blink:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EduLara, arnaubxd, nandu4

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54069

Jo formo part de la borsa del 2015, no vaig arrivar a treballar per aixo lany passat. com esta la meva situacio? on puc trobar tot aixo que dius? Moltisimes gracies per la teva atencio i per estar tan atent!

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54070

• ebr0
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 654
  • Gràcies rebudes: 247
pots ficar el link :whistle:

SER O MORI !!!!!!!

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54071

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ebr0

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54072

• Senyor tres pets
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 9
ok ja m'he trobat merci noi

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54074

Com hem puc inscriure a la borsa de treball del 2016, si fos el cas de que encara pogues, moltes gracies.

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54076

• Echo03
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 66
  • Gràcies rebudes: 37
Gerard92, encara no ha sortit la convocatoria d'AOF (nous) per aquesta campanya 2016. Estan parlant de que hi ha la llista de la borsa de treball dels anys anterior i que consten per la d'aquest any. A aquesta se li haurà d'afegir la gent que entri amb la nova convocatoria si es que al final surt i si es que amb la que hi ha ara no tenen suficient gent, bueno afegir s'afegiran, altre cosa es que treballin.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd, gerard92

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54082

Es una vaina que entris en la borsa pero no t'agafin per treballar, pero menys que aixo es res, aixi, que ara es el moment d'estar atent.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54135

• bomber9
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 6
buenas alguien sabe cuando saldrá la campaña forestal queda mucho para las pruebas ,tiraran de bolsa de trabajo? las pruebas a realizar dond las puedo encontrar ??

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54136

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 23

bomber9 va escriure: buenas alguien sabe cuando saldrá la campaña forestal queda mucho para las pruebas ,tiraran de bolsa de trabajo? las pruebas a realizar dond las puedo encontrar ??

Hola bomber9
Imagino que ara quan acabi el període d'al·legacions per la borsa d'AOF, que diria que es fins avui, faràn la crida als forestals fix/discontinu, i si hi han renúncies d'aquests, s'oferiràn a la gent de la borsa, que ara per ara té 103 integrants. El que en tot cas faràn serà ampliar aquesta borsa per si fes falta gent per aquest any o per els vinents.

L'any passat les proves van ser course navette (10 o 10,5 paliers no ho recordo), aixecar 50 kg i el pajarito, però sembla que canviaràn a course navette i press banca (40kg-x repeticions?)

Bé si m'equivoco o algun forestal (o no) sap alguna cosa més ja direu, salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd, Limbhad

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54137

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Per altra banda tenia un dubte, aviam si algún forestal em pot ajudar..

Jo estic a la borsa d'aof, depenent de les renúncies que hi hagin espero poder tenir alguna plaça, però els que ara sou fix/discontinu, si aquest any renuncieu i la plaça s'ofereix a algú de la borsa, de cara a l'any vinent, el fix/discontinu que ara ha renunciat ja perd la plaça i la manté el qui fins ara era de la borsa? O el fet de ser fix/discontinu dona dret a fer alguna renúncia i mantenir la plaça?

Espero haver-me explicat, merci!

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54138

• Fernandu
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 16
Estic exactament igual que tu. Jo entenc que un cop es renuncia perds la plaça i has de tornar a entrar al proces de seleccio per la borsa de treball (aixo si, amb uns quants merits mes).

Pero si pot ser, que ens ho confirmi algu mes informat.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: arnaubxd, nandu4

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54139

• bomber9
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 95
gracias ,así entiendo que sacaran plazas pero tiraran de bolsa si por ejemplo yo i saco 10 en todas solo entrare en la reserva'? las pruebas no eran los 100 metros pajarito y levantar 50 ??

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54140

• Limbhad
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 13
També com vosaltres dos, soc un d'aquests 103 de la borsa, estic cap al final de la llista ja que l'any passat vaig renunciar plaça. Algú amb mes rodatge a les campanyes forestals sap quanta gent acostuma a renunciar d'un any per l'altre?

Vaig trucar a interior i em van comentar q aquest any no hi ha previsió d'ampliar la borsa d'aof, almenys de moment, de totes maneres encara han de sortir les places a cobrir.. sembla q haurem d'esperar una mica més.!

LLISTES BORSA TREBALL fa 5 anys 1 mes #54141

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior

bomber9 va escriure: gracias ,así entiendo que sacaran plazas pero tiraran de bolsa si por ejemplo yo i saco 10 en todas solo entrare en la reserva'? las pruebas no eran los 100 metros pajarito y levantar 50 ??[/quote
Abans eren els 1000m, pajaritu i 50kg, l'any passat ja van canviar i sembla que si es fa aquest any canviarà de nou.
En base a la nota que treguis de físiques+mèrits obtindràs una posició a la borsa, i les renúncies que hi hagin s'oferiran a la borsa per ordre de posició. Si pel que fos aquest any no tinguessis plaça, ja estaries a la borsa de cara a anys vinents

Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok