Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: noves places d'AOF

noves places d'AOF fa 4 anys 11 mesos #49720

• magri88
  • Avatar de magri88 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 1
Bones, jo no vaig poder fer campanya l'any 2013, i aquesta, en principi, no podia optar a fer-la ja que era convocatòria tancada (cosa que trobo malament).

Bé, avui m'han trucat i enviat un mail des de la DGPEIS, ja que per la xapussa de procés sel.lectiu que van fer, ara es troben penjats i falta personal, i estàn trucant al personal de la campanya 2011 i 2012 per mirar de cobrir les places programades.

A la carta que ens enviaran i que ens han enviat per mail, cita textualment:

"D’acord amb l’article 26.10 del Conveni col·lectiu esmentat, s’ha considerat adient oferir la possibilitat de participar en aquest procés de contractació temporal i provisional a les persones que van prestar serveis com a ajudant d’ofici forestal durant tot el període de contractació de la campanya forestal de l’any 2012.

Les persones que siguin seleccionades subscriuran el corresponent contracte de treball temporal en la modalitat d’interinitat a temps parcial per a treball fix i periòdic de caràcter discontinu,prevista a l’article 26.4 del VI Conveni col·lectiu, la vigència del qual estarà condicionada tant a l’eventual cobertura de la plaça adjudicada, com al manteniment de la sentència 1/2014, de 7 de gener, de la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Entenc doncs que això és exclusivament eventual i no tindrem la mateixa consideració laboral amb els altres AOF que ja havien fet campanya el 2013? I que tampoc tindrem la possibilitat d'entrar a la borsa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

noves places d'AOF fa 4 anys 11 mesos #49721

magri88 va escriure: Bones, jo no vaig poder fer campanya l'any 2013, i aquesta, en principi, no podia optar a fer-la ja que era convocatòria tancada (cosa que trobo malament).

Bé, avui m'han trucat i enviat un mail des de la DGPEIS, ja que per la xapussa de procés sel.lectiu que van fer, ara es troben penjats i falta personal, i estàn trucant al personal de la campanya 2011 i 2012 per mirar de cobrir les places programades.

A la carta que ens enviaran i que ens han enviat per mail, cita textualment:

"D’acord amb l’article 26.10 del Conveni col·lectiu esmentat, s’ha considerat adient oferir la possibilitat de participar en aquest procés de contractació temporal i provisional a les persones que van prestar serveis com a ajudant d’ofici forestal durant tot el període de contractació de la campanya forestal de l’any 2012.

Les persones que siguin seleccionades subscriuran el corresponent contracte de treball temporal en la modalitat d’interinitat a temps parcial per a treball fix i periòdic de caràcter discontinu,prevista a l’article 26.4 del VI Conveni col·lectiu, la vigència del qual estarà condicionada tant a l’eventual cobertura de la plaça adjudicada, com al manteniment de la sentència 1/2014, de 7 de gener, de la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Entenc doncs que això és exclusivament eventual i no tindrem la mateixa consideració laboral amb els altres AOF que ja havien fet campanya el 2013? I que tampoc tindrem la possibilitat d'entrar a la borsa?

Jo entenc que si que estareu en la borsa per la Campanya Forestal 2015. Diu que pot estar condicionada, ho diu així perquè encara no està aprovat que serem fixus-discontinus, encara s'ha de fer de forma oficial.

I suposo que amb la teva nota física d'EPAF ja contarà per les suposades proves físiques que haureu de fer no?

Vinga, que encara et veurem pels boscos!!
Ànims i guerra!

noves places d'AOF fa 4 anys 11 mesos #49722

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1024
  • Gràcies rebudes: 276
El que diu aqui és que tindreu el MATEIX contracte mentre la Sentència es mantingui

Força i Constància

noves places d'AOF fa 4 anys 10 mesos #49798

• Pinus uncinata
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 23
Pot ser que amb els AOF del 2013+2012 no hagin cobert les 576 plaçes que convocaben? Si es així, que pensen fer? Agafar la gent que s'ha presentat per EPAF?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok