Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: dubte a resoldre que crec q ens interessa a tots

dubte a resoldre que crec q ens interessa a tots fa 6 anys 3 setmanes #48305

sadhana va escriure: GRAF i EPAF no és el mateix.

Els graf són bombers, és una especialització dels bombers en focs forestals, les sigles diuen: grup de recolzament d'acció forestal.
Aquestes 6 places són de recolzament als GRAF per l'estiu.

Els EPAF, eren un grup que antigament funcionaven com un cos a part de bombers, i feien neteja de boscos entre d'altres coses.Fa uns anys que bombers va absorbir als pocs EPAF que queden, sino m'equivoco els únics que queden estan a granollers. A partir d'aquí les places que s'oferten a l'estiu d'EPAF, treballen conjuntament amb els EPAF(almenys a la regió Metropolitant NORD) i a part de neteja de boscos s'agrupen com a columna mòbil per a anar a incendis per a fer lineas de defensa i tallafocs entre d'altres.
Una de les diferències bàsica amb forestalillo corrent, és que els EPAF poden dur eines mecàniques com la motoserra i els forestalillos no i quan van a foc s'agrupen un tren de 3 camions i 2 cotxes (sñon uns 10 EPAF per torn i regió) i els forestalillos van en esquadres de 3.

Si algú veu que em deixo alguna cosa que em corregeixi!

Vagi bé!

Gràcies sadhana molt clar i concís.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok