Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: La puta pregunta de sempre!!!

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20941

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301
El dilluns començo un curro amb 3 mesos de contracte... o sigui que fins el 9 de juny tinc contracte... i a forestals es començarà entre el 15 i el 30 de juny... com ho haig de fer per assegurar el tanto?

Deixo el curro a finals de Maig? o com va la cosa? Cada any el mateix dilema... això és una casa de cites!

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància
Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20948

Ei ungoliath, suposo que comences contracte per la campanya aquesta que s'han tret de la maniga. Jo estic igual, i diria per el que vaig veure el dia de l'entrega de papers, som molts.
Doncs vaig sentir que potser als que fem la campanya aquesta, podria ser que no ens fessin estar a l'atur, així podriem acavar el contracte.
Perque si no ho fan així, com molt be has dit, jo personalment, plego quan m'interessi. I diria jo que tots els que vulguin fer campanya d'estiu ho farán així.
Es a dir que les coses clares, o són comprensius i ens deixen acavar el contracte, o es queden sense personal. Que tenim els nostres drets.
Ja ens mantindrem tots en contacte per aquí, per parlar de la situació.
Salut

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20949

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 214
  • Gràcies rebudes: 0
benvinguts al club. Als caps de colla ens van dir de paraula que seria totalment compatible amb la campanya d'estiu i que era la segona pregunta més rebuda al despatx de la subdirectora general (m'agradaria saber quina era la primera). Ara bé, ho va dir de paraula un sots-inspector cap de guàrdia, així que esperem no experimentar alló de que les paraules se les endú el vent... Jo personalment també plegaré si és necessari per tal de fer campanya d'estiu, doncs m'interessa bastant més.

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20952

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301
Si em referia a això mateix... veig que tots som els mateixos... ke frikis!!!

Pues res a plegar quan toqui... però... mmmm... quan toca?

Força i Constància

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20955

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 641
a veure...no veieu q si plegueu abans els interesa a ells?? pq no us tenen q pagar finiquito, no us pagaran el temps q no treballeu i els i donaria igual pq en menys de un mes ja us tindria un altre cop treballant per ells pero en aquest cas de forestal.i encara perdriau vosaltgres més q un dels 3 mesos no us contaria com a merit ja q no l'hauriau acabat

Pero encara i aixì segur q ho faran compatible aixì q no us preocupeu. i si no, jo més de un cop deixaba el treball als pocs dies de signar el contracte

molta sort nois!

El que no em mata, em fa més fort

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20959

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
home kikisky, lo del finiquito tens raó, però aquí lo important de debó són els punts, els diners venen en segon ordre (sempre que ho contin com a punts...) Tu dius que deixaves la feina uns dies abans de firmar lo contracte? Quan dius dies vols dir dies o és més aviat una setmana o dos? Merci nei!

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20960

voleu dir que tindran punts de merits aquests de la neteja de boscos per les opos????

La puta pregunta de sempre!!! fa 10 anys 5 mesos #20961

• apudeltro
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
tot depen de si ho volen considerar com a un treball operatiu... realment el tema dels mèrits que no contin com a carnets, aux. forestals i haver treballat de bomber es fa difícil de saber si te'ls conten. Això la gràcia seria que els que han entrat i els hi han contat punts d'aquests expliquessin si eren de conductors de magatzem, control central o quin tipus de feines eren.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok