Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Exclusió médica x insuficiència venosa perifèrica fa 6 mesos 3 dies #71170

• edutorroja
  • Avatar de edutorroja Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia a tothom!
Primer de tot, ànims a tothom que estigui liat amb el tema!
Tinc una pregunta respecte les exclusions mèdiques.
A la cama dreta hi tinc una vena amb una vàlvula que no va bé i això provoca lleugera inflamació d’aquesta vena a l’alçada dels bessons (i és visible). El metge m’ha dit que està en un estadi 2 (de 6 possibles) i que operarla es totalment voluntari pero no té un requeriment médic.
El que no sé és fins a quin punt aquesta insifuciencia pot ser excloent o no en la revisió. Algú té alguna idea o li passa res similar?
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Exclusió médica x insuficiència venosa perifèrica fa 6 mesos 2 dies #71173

Una pregunta, has llegit les bases de la darrera convocatòria i les exclusions? SI no ho has fet, t'ho recomano.

Per altra banda, no recordo que quan vaig fer les físiques em fèssin cap prova que pogués donar aquest diagnòstic. Però ho desconec del cert. Jo et recomanaria el que et deia abans i esbrinar quines proves poden diagnosticar aquest problema. Si ho posteges aquí pot ser algú et pot comentar si li han fet aquesta prova o no. Entenc que serà per electro o eco o algo així no?

Exclusió médica x insuficiència venosa perifèrica fa 6 mesos 2 dies #71174

• edutorroja
  • Avatar de edutorroja Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola Sergio, merci per contestar.
Si, he llegit la convocatoria i exclusions mediques inuna d’elles especifixa la insuficiencia venosa periferica. El tema aqui està en si el que tinc jo es prou com per considerar-se insuficiencia i per tant excloure’m o pel contrari cal una patologia mes greu que la meva.
Gràcies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.095 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.