Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71161

• ABR
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia companys i companyes opositors/es,

Jo ahir durant la prova de circulació em vaig trobar en un punt del circuit, a la zona dels revolts tancats del final, que a mig gir els cons de la banda dreta, just després de la jardinera estava molt oberts i donava tota la sensació que s'havia de continuar girant, però el circuit tornava a girar cap a l'esquerra. Segur que era una trampa feta a posta. Em consta que varia gent va tindre dubtes en aquell punt i que més d'un ens vam sortir del circuit degut a que segons la meva opinió personal no estava ben valizat. La separació entre cons era excessiva i es passava perfectament entre ells, cosa que no passava a la resta del circuit.

Que en penseu? A vosaltres també us va donar la sensació que el circuit no estava ben valizat en aquell punt? Com tantes altres coses a la opo, é molt injust que per un mal marcatge del circuit et posin un 0 a la circulació quan no has tombat cap con i has rectificat la maniobra. El que està clar que tothom es va trobar el mateix circuit amb les mateixes condicions i que la gran majoria no va cometre aquest error, així que jo ja tinc assumit que és un error meu d’anticipació i que aquestes coses, per molt putada que sigui, passen quan estàs en situacions de nervis. De totes maneres, veien que no em va passar només a mi i que a molta gent li va generar dubtes, em fa pensar que el valizatge no era correcte en aquell punt.

Salut i anims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71163

Hola, jo també vaig tenir una mica de dubte en algun moment (no recordo be en quina part), recordo afluixar per entendre be cap a on anava, pero no tant com per a sortirme del circuit. Crec que amb els nervis es facil que hi hagin errors d'aquest tipus, a tots ens pot passar :-(. Entenc que al menys vas poder fer la part d'aparcament no?

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71164

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 118
  • Gràcies rebudes: 25
A mi també em va passar, però vaig tenir la sort que examinador em va dir per aquí no i vaig poder rectificar ràpid sense tocar cap con ni fer maniobra. Tinc companys que van haver de fer maniobra tot per rectificar també per confusió. Creus que és un 0 a circulació si rectifiques fent maniobra i no toques cap con? Jo crec que no us posaran un 0 a no ser que ús sortíssim molt del circuit.

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71165

• ABR
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Si, l'aparcament el vaig clavar. No vaig tocar cap linia, ni fer cap maniobra i l'eix posterior em va quedar per darrera la línia. Esperem que això em compti.

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71166

• ABR
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Més d'un company m´ha comentat el mateix, que l'examinador el va avisar abans de que es sortís del circuit. No va ser el meu cas. Jo això no considero que sigui igualtat a l'hora de fer la prova, que segons l'examinador et dongui alguna instrucció o ajuda, mentre que d'altres son robots que no diuen res i només apunten a la tablet.
Al final de tot li vaig preguntar que com m'ho valorarien, i em van dir que compterien com si hagues tocat un con. No va ser el cas i tot i que vaig sortir una mica fora del ciruit (entre cons) jo no he trobat enlloc a la diligència que digui que no puguis sortir del circuit o com es penalitza en el cas que quan surtis d'ell ho facis sense tocar cap con...

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 3 dies #71167

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 118
  • Gràcies rebudes: 25
Estic completament d'acord amb tu, jo vaig tenir molta sort que em va avisar. També cal dir que opos justes no ho són des del moment que només els primers grups van pringar i no sabien que la línia groga de l'aparcament no es veia ( tots els de la tarda i diumenge van poder agafar referències amb els cons) o a físiques el primer grup del circuit agilitat també van tenir problemes amb l'examinador que cantava nuls que no erej i només va deixar repetir el circuit a alguns, hi ha moltes coses a millorar, ànims company que falta molta opo i pot passar de tot.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ABR

Prova Circulació Oficis fa 6 mesos 2 dies #71171

Hola company,
a mi em va passar exactament el mateix que a tu, i també m'he assabentat que havia examinadors que deien per on s'havia d'anar i d'altres com en el meu cas que ho contaven com a desqualificació

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.