Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 1 mes 2 setmanes #70687

• christianvp87
  • Avatar de christianvp87 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia,volia saber si algu de aprop de Sant Boi que estigui interessat en fer grup per entrenar a la pista d'atletisme de Sant Boi ja que ara han afegit un circuit amb barra.salutacions!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vgon

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 1 mes 2 setmanes #70692

Hola Christian, sóc de Sant Boi.

Estàs entrenant allà? Hi ha grupet? Jo volia anar en breus.

Gràcies,
Víctor

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 1 mes 2 setmanes #70696

• christianvp87
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Hola Víctor,
De momemt quan he anat no m'he trobat ni se de que hi hagi cap grup però estaria bé fer-lo.

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 1 mes 2 setmanes #70697

Estaria bé. Si vols quan vagis avisa'm i mirem d'anar-hi. El dijous passat a la tarda vaig veure dos nois i dos noies fent el circuit pero tenia pressa i no vaig poder preguntar. Et deixo el meu correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , allá et puc passar el telèfon per qualsevol cosa.

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 3 setmanes 5 dies #70726

Hola company. Si et refereixes a un barra d'equilibri de fusta no és de l'estadi, és d'un grup d'opositors, i tornarà a estar lligada amb candau i tapada ja que algú al seu dia va decidir reventar el candau i fer-la d'ús públic quan aqui darrera hi ha una inversió de temps i econòmica molt gran...
L'estadi com a tal ja disposa de tot el material per fer el circuit des de fa molts anys i ja te les seves propies barres

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 3 setmanes 4 dies #70728

Hola Gerarnr,

Esteu entrenant allà a l’estadi un grupet? Jo sóc de Sant Boi. És possible unir-me d’alguna forma? Bueno, estaria interessat, només això. Moltes gràcies i salut!

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 3 setmanes 4 dies #70729

• christianvp87
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Hola Gerarnr,
Desconec això que hem dius, jo he anat allà a entrenar i hem cobren un suplement a part de l'entrada a les instalaciones per fer servir les instalacions de les opos:S(he vist que hi ha un altre barra en mal estat, desconec les procedències dels materials...).En tal cas com diu vgon, jo també estaria interessat a unir-me si teniu grupet.Saluts!

Entrenament físiques Sant Boi de Llobregat fa 3 setmanes 3 dies #70738

• gallardix4
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones!
Jo estic entrenant en un gimnàs de Sant Boi des de fa molts anys per diverses raons tot i no ser d'allà. A aquesta convocatoria no hi arribo però estic començant a buscar llocs on preparar-me. Si teniu més info al respecte poder m'interessaria a mi també.

Gràcies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.