Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Compra de corda per preparar trepa

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 4 dies #70323

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia!

Tinc a casa una zona amb un sostre a uns 4 metres, amb vigues on podria penjar una corda. Tot i no ser l'alçada requerida a la prova de trepa de corda, penso que em podria anar bé tenir una corda penjada per practicar la tècnica i anar a avaluant el tema físic.

La qüestió és que pel que tinc entés, la corda de les proves és de 30mm, de cànem. Mirant per internet per comprar-ne una, veig que encara que posi "cáñamo" al fer la cerca, als resultats em surten moltes de "yute". En algunes, de fet, al mateix nom i/o a la definició del producte surt indistintament "cáñamo" i "yute", com si fos el mateix. Però en altres webs he llegit "diferencias entre el cáñamo y el yute"... El problema és que trobo molt poques cordes que (suposadament...) siguin de cànem i no de "yute" (si no fos així, agafaria la de cànem i no tindria aquest dubte).

Per tant, la pregunta és clara: Si no trobo una de cànem (o si en trobés però fos molt més cara), hi ha gaire diferència entre una corda de cànem i una de "yute"?? Vull dir a l'hora de practicar. És a dir, encara que l'origen, la forma de fabricació, la durabilitat.. puguin ser diferents, el que vull saber bàsicament és si entreno i m'acostumo a fer la trepa amb una corda de "yute" (de 30mm, això sí), després a la opo tindria algun problema o no notaria cap diferència "pràctica" (en quant a tacte, flexibilitat / mobilitat de la corda mentre puges, adherència...).

A veure si algú té experiència amb cordes d'un i altre material i em pot ajudar.

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 4 dies #70324

• manuCV
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 10
Mira tío, jo em vaig comprar la de la marca MANIAK que és de SIsal, un material que a efectes de qualitat és millor que el cànyam, però que al principi patiràs amb l'agarre. . El tema es que aquest material un cop d'acostumes, vas genial per la de la opo que té sempre un agarre més agradable. És la meva recomanació. A veure què diu la gent.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85, Ebre

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 4 dies #70325

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Gràcies! Ho tindré en compte, no coneixia aquest material. On la vas comprar?

Jo és que veig per exemple aquesta: www.amazon.es/Aoneky-entrenamiento-forta...ruesas/dp/B074MPS6Z9

i diu al nom: "Aoneky Cuerda para Trepar de Yute - 30/40mm, 3-9M........". Però a una de les fotos que surten posa "natural hemp", que vol dir cànem natural. Per això em fa tornar boig el tema del material.

Aquesta sembla estar bastant bé: tienda.esparteria.com/cuerdas-de-canamo/...canamo-bomberos.html

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 4 dies #70326

Jo en tinc una, amb suports oer a collar, si estas interessat: 699843068
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 3 dies #70328

Jo tinc una de yute al jardí, la vaig comprar en una ferreteria de tota la vida. Les de yute són pitjors que les de "cañamo", em sembla que l'agarre no és tan bó (rellisquen més). Jo mai he caigut ni relliscat, suposo que a l'hora d'agafar la de "cañamo" el dia de la opo notaràs una millora en l'agarre. És més important que agafis el diàmetre correcte, que no el material.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85, Ebre

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 3 dies #70329

Hola, jo la vaig comprar ací --> cabosycuerdasbizkaia.com/tienda-online-materiales-canamo

Tens tant de cañamo, com una imitació al cañamo de poliestiré que aguanten més i serveixen per a l'exterior, peró como deia un company l'agarre està més fotut. Pots compar per metres si només necessites 4-5m. També la pots comprar només la corda o amb un ancoratge. Les que tenen l'ancoratge estan a la secció d'esports.

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 3 dies #70331

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Moltes gràcies a tots!

Tindré en compte totes les opcions i recomanacions, a veure si al maig la puc comprar i començar a practicar.

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 3 dies #70332

El diàmetre del dia de la opo quin es? No ho he sapigut veure a les bases!

Compra de corda per preparar trepa fa 2 setmanes 3 dies #70333

30mm

Compra de corda per preparar trepa fa 1 setmana 1 dia #70381

Si et serveix, jo vaig comprar aquesta: (no em deixa posar el link, busca això a ebay: Cuerda soga cañamo 30mm x 6metro trepar funcional crossfit esparto bombero trepa)

És de "cañamo" i fa 6m, que és el que et demanen a les opos. Jo la tinc penjada al jardí i no arribo als 6 m, però després per vendre crec que pot ser més fàcil.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok