Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Mèdiques 81.19.2

Mèdiques 81.19.2 fa 5 mesos 1 setmana #70300

Jo confirmo 100% que han estat per diversos motius.
Això de que tothom sigui pel colesterol es fals.

Molta sort i ánims als que heu de lluitar ara.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèdiques 81.19.2 fa 5 mesos 1 setmana #70307

Bones a tots,

Tinc una escoliosi un poc més pronunciada que 7 graus. M'agradaría saber si coneixeu algun cas d'algun opositor que haja/no haja tingut problemes a les mèdiques per una corcumstància pareguda per poder fer-me una idea de si tindre/no tindré problemes.

Gràcies d'avantmà

Mèdiques 81.19.2 fa 5 mesos 1 setmana #70308

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1062
  • Gràcies rebudes: 313

xavih10 va escriure: Bones a tots,

Tinc una escoliosi un poc més pronunciada que 7 graus. M'agradaría saber si coneixeu algun cas d'algun opositor que haja/no haja tingut problemes a les mèdiques per una corcumstància pareguda per poder fer-me una idea de si tindre/no tindré problemes.

Gràcies d'avantmà

Això ja s'ha guanyat a judici... I l'afectat ja és bomber. No et rendeixis ara... A per totes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: xavih10

Força i Constància

Mèdiques 81.19.2 fa 5 mesos 1 setmana #70310

Si no es molt evident no tenen pq veure ho. Les proves mediques són bastant superficials, sobretot quan et fan despullar i et fan una repassadeta ràpida.
Si més no aquesta va ser la meva sensació.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: xavih10

Mèdiques 81.19.2 fa 5 mesos 2 dies #70319

A mi hem passa algu semblant tinc una escoliosis de 9 graus, el metge hem va dir que no era escoliosis sino actitud escoliotica. Sabeu si son molt meticulosos alhora de fer les mediques?? He vist que a Barcelona permeten fins 20 graus i en canvi a la gene nomes 7. Sabeu el perque d'aquesta gran diferencia ??

Mèdiques 81.19.2 fa 4 mesos 3 setmanes #70334

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 136
  • Gràcies rebudes: 62
El motiu són anys i anys de copiar-enganxar les bases de l'any anterior.
Normalment no son estrictes sempre i quan no hi hagi interessos ocults en fer fora gent, per mirarte el grau necessiten radiografia i te la demanarien si aprecien una desviació gran.

Mèdiques 81.19.2 fa 4 mesos 2 setmanes #70376

I amb les audiometries solen ser estrictes?

Mèdiques 81.19.2 fa 4 mesos 1 setmana #70394

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 13
A les últimes mèdiques no massa, si algú hagués volgut fer trampa, se li veia la mà a la metgesa quan apretava el botó!

Mèdiques 81.19.2 fa 4 mesos 1 setmana #70398

Merci

Mèdiques 81.19.2 fa 1 mes 3 setmanes #70570

Volia fer-vos una pregunta de proves mediques referent a columna vertebral.

Després d'un any donant molta canya al temari, em diuen que tinc una petita escoleosis i es cert perque tinc l'espatlla dreta una mica més amunt.

He revisat les bases i possa que tant la escoliosis o cifosis de mes de 7º et deixa fora.

Aixó es cert 100% , es una gran ... no conec cosos 100% perfectes , son molt estrictes amb aixó¿??¡

Mèdiques 81.19.2 fa 1 mes 3 setmanes #70571

Si et serveix, a mi la sensació que em va donar a les mediques es que fan un reconeixement general a tothom i si veuen alguna cosa especial, et miren més amb lupa.

Es a dir, si no es veu a simple vista la espatlla mes alta que l'altre o la columna torçada, no crec que mirin més, pero si realment es veu facilment, llavors es facil que si que et facin radiografia per comprobar la desviació.

Jo si fos tu em faria les proves que siguin (a un parell de llocs) per saber exactament quin grau de desviació tens. Si es menor a 7, no et preocupis. Pero si es més gran, potser et deixarien fora aixi que mira a veure si es posible corregir-ho perque sino et pots endur "la ostia" de que et deixin fora per aixo.

Pd: a mi em van trobar una petita desviació al dit gros del peu i m'ho van revisar 3 metges diferents abans de donarme el ok... aixi que imaginat, a la minima que veuen algo s'ho miren be.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Calaio13

Mèdiques 81.19.2 fa 1 mes 2 setmanes #70578

Moltes Gràcies!!
Demà em fan un escoleograma per poder saber amb seguretat el grau de desviació i si hi ha tractament i, així sabre en quina situació em deixa.
Prefereixo tenir clar si estic en posició de lluitar o dependre de circumstancies externes per poder entrar.

Gracies de nou

Mèdiques 81.19.2 fa 2 setmanes 1 dia #70604

Alguna novetat company? Jo tinc el mateix problema que tu. Forçaa!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.198 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.