Tinc una escoliosi un poc més pronunciada que 7 graus. M'agradaría saber si coneixeu algun cas d'algun opositor que haja/no haja tingut problemes a les mèdiques per una corcumstància pareguda per poder fer-me una idea de si tindre/no tindré problemes.
Tinc una escoliosi un poc més pronunciada que 7 graus. M'agradaría saber si coneixeu algun cas d'algun opositor que haja/no haja tingut problemes a les mèdiques per una corcumstància pareguda per poder fer-me una idea de si tindre/no tindré problemes.
Gràcies d'avantmà
Això ja s'ha guanyat a judici... I l'afectat ja és bomber. No et rendeixis ara... A per totes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: xavih10
Si no es molt evident no tenen pq veure ho. Les proves mediques són bastant superficials, sobretot quan et fan despullar i et fan una repassadeta ràpida.
Si més no aquesta va ser la meva sensació.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: xavih10
A mi hem passa algu semblant tinc una escoliosis de 9 graus, el metge hem va dir que no era escoliosis sino actitud escoliotica. Sabeu si son molt meticulosos alhora de fer les mediques?? He vist que a Barcelona permeten fins 20 graus i en canvi a la gene nomes 7. Sabeu el perque d'aquesta gran diferencia ??
El motiu són anys i anys de copiar-enganxar les bases de l'any anterior.
Normalment no son estrictes sempre i quan no hi hagi interessos ocults en fer fora gent, per mirarte el grau necessiten radiografia i te la demanarien si aprecien una desviació gran.