Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dubte a l'hora d'estudiar legislació

Dubte a l'hora d'estudiar legislació fa 1 mes 4 setmanes #70143

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia.

Estic començant a estudiar per opos de Gene, encara que no arribaré a la que se suposa que ha de sortir ara (estic a mitges amb el camió), però començo ja amb temps per la següent.

Més endavant potser em compro un recull d'exàmens anteriors, però de moment no en tinc. Vaig buscar exàmens per internet i només vaig trobar de fa 8-10 anys. Algú en té de les darreres convocatòries i m'els podria passar per mail?

El motiu del missatge és que he començat a estudiar i als primers temes, de legislació, m'ha sorgit el següent dubte: a més de conèixer què diuen les lleis, he se saber quin article (número) diu cada cosa?? És a dir, he de saber que la Constitució diu X i no Y o també he de saber que aquesta X ho diu l'article número tal?

Espero haver-me explicat i que s'entengui quin és el meu dubte. És important perquè la manera d'estudiar-ho és bastant diferent segons si la resposta és una o altra.

Moltes gràcies!

PD: Si, com deia, algú em pot passar exàmens dels últims anys, li agrairia moltíssim.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte a l'hora d'estudiar legislació fa 1 mes 4 setmanes #70144

• gassssss
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 70
  • Gràcies rebudes: 11
Bon dia, pel que fa als exàmens d'anteriors convocatòries, els pots trobar a qui clicant a cada una de les diferents convocatories: interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/bombers/convocatories/

Tema legislació sí que és important conèixer l'estructura, les dates, número total artícles (169 CE i 223EAC) i el nom dels títols. Pel que fa a els articles no els cal saber tots ni molt menys, els més importants com el 14 CE però poca cosa d'articles, sobretot estructura i el contingut. Salut i ànims!

Dubte a l'hora d'estudiar legislació fa 1 mes 4 setmanes #70145

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Moltíssimes gràcies!

Havia vist pel fòrum molta gent demanant exàmens i donant el correu per rebre'ls, no sabia que estàven penjats amb les bases i la resta de documents, perfecte doncs!

Els descarregaré i analitzaré bé tots. Tinc ja el temari (el nou de Racord) però no tenia clar com estudiar segons quins temes, quin tipus de preguntes feien... els exàmens m'ajudaran molt.

Moltes gràcies un cop més. Salut!!!

Dubte a l'hora d'estudiar legislació fa 1 mes 3 setmanes #70149

Et passo el link d'un post del fòrum on un company va passar un Drive on allí hi ha un recull bastant extens de simulacres, exàmens...

bombers.es/index.php/kunena-2015-05-03/2...anvi-simulacres.html

Dubte a l'hora d'estudiar legislació fa 1 mes 3 setmanes #70150

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Moltes gràcies otgermp!!

Justament això era el què necessitava, entre els documents del Drive i els que hi ha a la web de les convocatòries que va posar gassssss, m'heu facilitat molt la tasca organitzativa per estudiar la teoria.

Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok