Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 3a prova

3a prova fa 1 mes 2 dies #69960

• Beletmon
  • Avatar de Beletmon Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 6
Bones

Ara que ja han passat alguns dies, podrieu explicar, els que l heu fet, en que ha consostit la 3a fase de ça opo en curs? Com han set les proves (grupals i individuals) i tot el que pugueu explicar...sensacions?

Pura xafarderia... per poder preparar nos per ça següent opo ja que repetiran probablament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

3a prova fa 1 mes 2 dies #69962

Hola,

Doncs han convocat grups de 6 persones i han fet 3 proves.

1era - els 6 en una taula sense poder parlar ni fer senyes haviem de pasar peces d'un cuadrat trencat per tal que els 6 poguessim fer els 6 cuadrats iguals.

2ona - Et feien parlar amb un actor que simulava que era un opositor i et feia preguntes, era molt semblant a una entrevista on et preguntava coses com "tu com t'has preparat les opos?" O "que faries si trobes algu que es vol suicidar?".

3era - En un grup de 3 et plantejaven una problematica on tenies una serie d'eines per resoldrela. Havies de pensarho durant 5 min de forma individual i despres arribar a un acord amb els altres 2 per decidir quina era la millor manera.

En general un ambient molt bo, distes, sense mal rotllos ni res, era facil sentirse comode i parlar amb comoditat.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tito80

3a prova fa 1 mes 2 dies #69963

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 17
La 1era prova em va semblar bastant curiosa... Què creieu que avaluaven allà?
Treball en equip
Adaptació a les normes
Tolerància a l'estrès??

3a prova fa 1 mes 2 dies #69964

Picapedra va escriure: La 1era prova em va semblar bastant curiosa... Què creieu que avaluaven allà?
Treball en equip
Adaptació a les normes
Tolerància a l'estrès??

Justament. Tot i que no tenia sentit que et diguessin que no passa res si no resolts els 6 quadrats ja que això precisament et treu pressió

3a prova fa 1 mes 2 dies #69965

Jo crec que a la primera prova puntuava tant el seguiment de normes, com el treball en equip, l'estress i el enfoc cap a objectius. Ara be, ves a saber com puntuaven.... que pasa si desfàs el teu quadrat per donar una peça a un altre sense un objectiu clar? aixo es puntua malament? o es positiu perque estas pensant en el global del equip? en fi... ves a saber.

Amb el teoric i les fisiques ja sabies sobre quina nota estaves, pero amb aquesta prova tant pots treure un 3 com un 9... nomes toca esperar jeje

3a prova fa 1 mes 2 dies #69966

Per quan creieu que penjaran resultats? Al segon exercici vau fer tots el problema del gos al pou?

3a prova fa 1 mes 2 dies #69967

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Veig poc probable que puntuem notes baixes (inferiors a 5-6) quan eren 3 proves que es complementaven entre elles a nivell de competències i la majoria dels grups sabien com serien en plena exactitud...

3a prova fa 1 mes 1 dia #69972

• Salsa de tomata
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 3

J32 va escriure: Per quan creieu que penjaran resultats? Al segon exercici vau fer tots el problema del gos al pou?

El segon exercici a nosaltres ens van posar un cas d'un caiaquista al mig del riu que tenia hipotèrmia i l'haviem de treure, entenc que el van anar canviant...
Jo dic que resultats aquesta setmana! a gas... com els de les físiques

3a prova fa 1 mes 1 dia #69973

Jo fins que no publiquin notes no faré cap valoració, no m'en fiu ni un pel!! I el tema resultats, espero i destijo que divendres o dilluns...

3a prova fa 1 mes 1 dia #69974

Jo tampoc no me n fio un pel. És la prova més subjectiva i no sé en bé com ho poden valorar. En fi, ànims a tots i totes els que ens estem mossegant les ungles i a creuar els dits

3a prova fa 1 mes 16 hores #69976

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Creieu que hi ha hagut un desavantatge per aquells grups que els hi va tocar fer primer les proves? Sobretot els del primer dia. Si la vareta de mesura és la mateixa, jo crec que si... és a dir, crec que si puntuen amb la mateixa rigorositat els del 20/1 que els del 11/1el desavantatge és clar. No ho dic per queixar-me, a mi precisament em va tocar per la meitat...

3a prova fa 1 mes 16 hores #69977

Picapedra va escriure: Creieu que hi ha hagut un desavantatge per aquells grups que els hi va tocar fer primer les proves? Sobretot els del primer dia. Si la vareta de mesura és la mateixa, jo crec que si... és a dir, crec que si puntuen amb la mateixa rigorositat els del 20/1 que els del 11/1el desavantatge és clar. No ho dic per queixar-me, a mi precisament em va tocar per la meitat...

Quant es publiquin les notes ho veurem...

3a prova fa 1 mes 14 hores #69978

Picapedra va escriure: Creieu que hi ha hagut un desavantatge per aquells grups que els hi va tocar fer primer les proves? Sobretot els del primer dia. Si la vareta de mesura és la mateixa, jo crec que si... és a dir, crec que si puntuen amb la mateixa rigorositat els del 20/1 que els del 11/1el desavantatge és clar. No ho dic per queixar-me, a mi precisament em va tocar per la meitat...

A mi el psicòleg amb el que em vaig preparar em va dir que normalment l’exigència va pujant al llarg dels dies (suposo que ho deia per l’”avorriment” dels psicòlegs de sentir cada dia el mateix), i més en una prova nova que els dels primers 2-3 dies no van tenir temps de preparar-la específicament (ningú esperava una entrevista encoberta). Els testimonis que sé dels 2 primers dies deien que entrevista plana i sense apretar. A mi i a altres que vam anar dels últims ens van apretar en 2-3 preguntes. Obviament és el que m’ha arribat, pot ser una visió esbiaixada

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok