Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Impossible treure's el carnet de camió actualment?

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 2 mesos 2 setmanes #69727

• albert222
  • Avatar de albert222 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia, estic a mitges del carnet de camió, hem falta l'examen de circulació i ja m'han dit que men vagi oblidant, que estan saturadíssims i les dates d'exàmens surten a comptagotes, 1 o 2 al mes màxim.
Si això li sumem la cua d'espera, pots comptar.
M'han arribat a dir que a Barcelona poden tenir llistes d'espera de fins al Juny.
Algú mes en aquesta situació?

Suposo que a les bases de la següent convocatòria no sortira cap modificació al respecte adaptant-se a aquesta realitat...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 2 mesos 2 setmanes #69728

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 23
Hola company,
Puc entendre la teva angoixa, ja que jo he passat també aquest mal trangul d' anar molt justa pel camió amb una convocatòria a la vista.
No puc dir-te res sobre com estan les autoescoles actualment, però la meva recomanació és que investiguis i truquis a autoescoles d'altres municipis a veure si trobes menys cua, i que si ho veus factible canviis el teu expedient a una altra autoescola..... potser al final no ho acabaras fent i et quedaras on estàs, però almenys et quedaràs tranquil d'haver-ho intentat tot. Això li passa a gent cada any i n'hi ha que se'n van fora de Catalunya i tot a examinar-se.

Per altra banda, jo no esperaria que des de convocatòries "siguin comprensius" i s'adaptin a això....
Ànims i sort

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 2 mesos 2 setmanes #69729

Jo tampoc confiaria en que adaptin les bases a la situació. Actualment estic amb el C+E, i ja m'han mentalitzat de que no hi compti fins mínim maig (i no sóc ara a Barcelona), entenc que és generalitzat.

Tot i així, com ja t'han dit, provaria de cercar altres llocs. Hi ha gent que marxa a una altre comunitat i s'ho treu en poques setmanes, així que si tens la possibilitat i vols anar a aquesta opo, jo que tu m'hi llençava.

De totes maneres depèn de l"autoescola, pel C a barna una em donava 6 mesos d'espera, però vaig anar a Singuerlín (a sant martí) i en cosa de setmanes el tenia. Personalment, en la que et puc recomanar que provis és aquesta.

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 2 mesos 2 setmanes #69732

• albert222
  • Avatar de albert222 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Moltes gràcies provaré, però de totes maneres a un parell que he trucat ja hem diuen que fins a finals de gener com a mínim res.

El tema de marxar a un altra comunitat ja ho tenia al cap, però ara es suma el problema del confinament, no se si anar a una autoescola es "causa justificada"

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 1 mes 1 setmana #69957

• gines_lee
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
Jo estic a la mateixa situació que tu. Tinc el teóric aprovat. M'han dir a la autoescola que pujar a examen de pistes és relativament ràpid, podria pujar-hi el dia 11 de febrer. El problema el tenen a l'examen de circulació que donen dates d'aqui a tres mesos. Has provat d'anar a Singuerlin?

Impossible treure's el carnet de camió actualment? fa 1 mes 1 setmana #69969

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Molts companys en aquesta situació en altres opos han anat a Huesca a fer la circulació, es veu q està molt millor allà el panorama i es una ciutat fàcil per circular... Si no, a Olot es veu q també es va ràpid...
Sort!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.208 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok