Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Proves físiques noies

Proves físiques noies fa 8 mesos 3 dies #69651

• SophieF
  • Avatar de SophieF Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia a tots i a totes,
Sóc nova per ací i volia preguntar-vos si creieu que és factible que em prepari les opos pesant 48-50 kg.
Estic a un peu de tirar endavant pero aquest tema em tira un poquet enrere i necessito saber la vostra opinió sobretot la de les noies.
He fet esports de combat durant molts anys i continue fent.
També si sabeu d'una bona acadèmia a Barcelona o voltants us ho agrairia molt.
Moltes gràcies i salut !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Proves físiques noies fa 8 mesos 3 dies #69652

• Arnulfo
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 7

SophieF va escriure: Bon dia a tots i a totes,
Sóc nova per ací i volia preguntar-vos si creieu que és factible que em prepari les opos pesant 48-50 kg.
Estic a un peu de tirar endavant pero aquest tema em tira un poquet enrere i necessito saber la vostra opinió sobretot la de les noies.
He fet esports de combat durant molts anys i continue fent.
També si sabeu d'una bona acadèmia a Barcelona o voltants us ho agrairia molt.
Moltes gràcies i salut !

Mentres compleixis l'índex de massa corporal mínim (18,5 en les últimes bases) cap problema. Pensa que al press banca hauràs d'aixecar menys de que peses, i això sempre està bé.
Si a sobre fas esports de combat, encara millor, és un molt bon perfil per les físiques.
Si t'agrada la feina, no t'ho pensis i presenta't-hi. Això sí, primer treu-te el carnet C, si no el tens ja...

Sort!

Proves físiques noies fa 8 mesos 2 dies #69653

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 45
  • Gràcies rebudes: 24
Hola i benvinguda!

Pel que comentes del pes, crec que per les úniques proves que pot ser més determinant és pel press banca (42 kgs) a les opos de la Gene, i per arrossegar el dummie (70kgs) a les de Barcelona. Pel press demanen amb 42 kgs fer 5 repes per aprovar i 15 per treure un 10. Si pel tema del pes ha de ser la prova que t'ha de costar més de preparar, doncs hauràs de compensar-ho fotent-li canya a les altres proves, tots i totes tenim els nostres punts dèbils i forts! ;)
A mi em sembla que entrenant correctament i progressant amb paciència no tindras problema per fer com a mínim les 5 repes, és més, per animar-te et diré que conec una noia que pesa 49 kilos que fa les 15 reps (això sí, fa crossfit i està més forta que el vinagre XD), i no crec que sigui la única.

Jo també venia d'haver fet arts marcials i crec que els esports de combat t'ajudaran pel fet de tenir un bon estat de forma en general com a base per preparar la resta de proves, que s'han d'entrenar de forma específica.... trobo que son esports que no ajuden a cap prova de manera directa (com podria ajudar per la navette algú que hagi fet atletisme per dir algo), però que són complets i tot el que es treballa t'ajudarà a afrontar les proves amb confiança.

Tema acadèmies, n'hi ha vàries, Fes-te Fort, Racord Girona, Delfos.... i segur que més que ara no em venen al cap.

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok