Hola i benvinguda!
Pel que comentes del pes, crec que per les úniques proves que pot ser més determinant és pel press banca (42 kgs) a les opos de la Gene, i per arrossegar el dummie (70kgs) a les de Barcelona. Pel press demanen amb 42 kgs fer 5 repes per aprovar i 15 per treure un 10. Si pel tema del pes ha de ser la prova que t'ha de costar més de preparar, doncs hauràs de compensar-ho fotent-li canya a les altres proves, tots i totes tenim els nostres punts dèbils i forts!

A mi em sembla que entrenant correctament i progressant amb paciència no tindras problema per fer com a mínim les 5 repes, és més, per animar-te et diré que conec una noia que pesa 49 kilos que fa les 15 reps (això sí, fa crossfit i està més forta que el vinagre XD), i no crec que sigui la única.
Jo també venia d'haver fet arts marcials i crec que els esports de combat t'ajudaran pel fet de tenir un bon estat de forma en general com a base per preparar la resta de proves, que s'han d'entrenar de forma específica.... trobo que son esports que no ajuden a cap prova de manera directa (com podria ajudar per la navette algú que hagi fet atletisme per dir algo), però que són complets i tot el que es treballa t'ajudarà a afrontar les proves amb confiança.
Tema acadèmies, n'hi ha vàries, Fes-te Fort, Racord Girona, Delfos.... i segur que més que ara no em venen al cap.
Salut!