Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Pregunta costa catalana

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 2 dies #69479

• aleixrc7
  • Avatar de aleixrc7 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 1
Algú sap el motiu pel qual pot ser que no l'hagin impugnat? La font més oficial en cartografia no seria I'ICGC?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69481

Jo també tenía coll avall que l'impugnaríen.

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69485

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 13
Jo també creia que la impugnarien, ja que sembla molt clar que hi ha contradiccions entre diverses fonts oficials. Es pot alegar de nou si ja han desestimat la primera vegada? No te massa recorregut, suposo...

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69490

• aleixrc7
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Si, defet l'any passat es va acabar anul·lan l'últim dia la de les ZONES i FUSOS, ho hauriem d'intentar, no?

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69498

• aleixrc7
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Es pot presentar aquest mateix escrit que hi havia per impugnar anteriorment, no? Demà trucare per preguntar per quin canal ho hem de presentar.

EXPOSO:
La pregunta 15 del model A de l’exàmen teòric de la convocatòria 81/19.2 Bomber de l’escala bàsica del Cos de Bombers, formula la següent pregunta:
Amb quants quilòmetres de costa compta Catalunya?
a) 730 Km
b) Menys de 400 Km
c) 425 Km
d) 580 Km

La plantilla de correcció dóna per bona la resposta d). Tanmateix considero que entra en contradicció i equívoc pels següents criteris que tot seguit exposo:

Els quilometres de costa de Catalunya, compten amb diferents respostes segons la font consultada.

Segons l’instituto geografico nacional del centro nacional de informacion geogràfica, la costa catalana consta de 260 km de costa en la provincia de Girona, 161 km a la de Barcelona i 278 km a la de Tarragona. El sumatori de catalunya segons aquesta font és de 699 km.

Font: INSTITUTO GEOGRAFICO NACIONAL
www.ign.es/web/ign/portal/ane-datos-geog...poBusqueda=longCosta

Segons la font IDESCAT, la costa mediterrania a catalunya te una longitud de 870 km.

Font: IDESCAT
www.idescat.cat/pub/?id=aec&n=201

Essent aquestes dues fonts oficials contradictories amb les respostes proposades i no coincidents amb la resposta d), queda palès que no hi ha una referència única valida per a definir aquesta longitud i per tant resulta impossible per a l’opositor determinar una xifra concreta.

SOL·LICITO:
Que s’anul·li la pregunta 15 del qüestionari model A de l’exàmen teòric de la convocatòria 81/19.2 Bomber de l’escala bàsica del Cos de Bombers, i que es tingui en compte la següent pregunta de reserva per calcular la puntuació de la prova.

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69499

Jo també vaig demanar que l'impugnessin i ni puto cas...
Realment, no sé quin criteri segueixen alhora de decidir si accepten o no l'impugnació.
Adjunto la meva argumentació que els hi vaig enviar en el seu moment:

Pregunta 15: tot i que Catalunya compta amb una franja marítima de 580km ( territori.gencat.cat/es/06_territori_i_u...a/la_costa_catalana/ ), els km de costa reals són superiors, al voltant dels 750km. La clau consisteix en fer ÈMFASI entre dos conceptes diferents: FRANJA MARÍTIMA i QUILOMETRATGE DE COSTA. Es sap per la informació que s’adjunta.
Franja marítima = 580km
Quilòmetres de costa = 754km
A l’examen es demana els QUILÒMETRES DE COSTA i es dona per bona la resposta de 580KM que pertany al concepte de FRANJA MARÍTIMA.
Franja marítima = Quilòmetres de costa resumits
Quilòmetres de costa = Franja marítima en definició / detall

Acabo adjuntant una foto on es veu un retall de google de posar: "km reales de costa catalunya". La informació que sortia provenia de wikipedia, més concretament d'una entrada de CATALUÑA al capítol: 3.4.1 > Hidrografia > Costa. Link: es.wikipedia.org/wiki/Catalu%C3%B1a#Costa

No sé... igual que els hi he argumentat això, també hi ha d'altres coses que com a professional del sector considero que estan incorrectes i han passat olímpicament... deixa molt que desitjar la seva honestedat i saber reconéixer que s'han equivocat.

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69502

• aleixrc7
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
La veig molt correcte, però pot ser que al venir de wikipedia no li hagin fet cas? He estan buscant i no trobo cap font oficial que digui això... tu siguent del sector en sabries alguna més?

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 1 dia #69503

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 47
  • Gràcies rebudes: 9
Discrepo en la manera d'expresar-te, penso que d'honestos no en tenen res i encara menys d'humils. Crec que ara ells l'únic que volen es que passi la tempesta amagant el cap com un estruç sota terra.
Sempre juguem a perdre nosaltres, si els que han fet les preguntes haguéssin dedicat la meitat del temps que hem dedicat nosaltres a fer-ho bé, tot això no passaria. No ens pot avaluar gent menys competent que nosaltres

manuCV va escriure: Jo també vaig demanar que l'impugnessin i ni puto cas...
Realment, no sé quin criteri segueixen alhora de decidir si accepten o no l'impugnació.
Adjunto la meva argumentació que els hi vaig enviar en el seu moment:

Pregunta 15: tot i que Catalunya compta amb una franja marítima de 580km ( territori.gencat.cat/es/06_territori_i_u...a/la_costa_catalana/ ), els km de costa reals són superiors, al voltant dels 750km. La clau consisteix en fer ÈMFASI entre dos conceptes diferents: FRANJA MARÍTIMA i QUILOMETRATGE DE COSTA. Es sap per la informació que s’adjunta.
Franja marítima = 580km
Quilòmetres de costa = 754km
A l’examen es demana els QUILÒMETRES DE COSTA i es dona per bona la resposta de 580KM que pertany al concepte de FRANJA MARÍTIMA.
Franja marítima = Quilòmetres de costa resumits
Quilòmetres de costa = Franja marítima en definició / detall

Acabo adjuntant una foto on es veu un retall de google de posar: "km reales de costa catalunya". La informació que sortia provenia de wikipedia, més concretament d'una entrada de CATALUÑA al capítol: 3.4.1 > Hidrografia > Costa. Link: es.wikipedia.org/wiki/Catalu%C3%B1a#Costa

No sé... igual que els hi he argumentat això, també hi ha d'altres coses que com a professional del sector considero que estan incorrectes i han passat olímpicament... deixa molt que desitjar la seva honestedat i saber reconéixer que s'han equivocat.

Pregunta costa catalana fa 4 setmanes 7 hores #69523

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 13
Jo tornaré a presentar l'argumentació que ja vaig presentar i afegiré el link d'aquest document del centre internacional d'investigació de recursos costaners, on a la segona pàgina diu que son aprox. 700km... No se que més puc argumentar, a mi em sembla clar que hi ha diverses fonts oficials que diuen coses diferents, igual que va passar amb l'estany de Banyoles. En fi, a veure si ens fan cas! www.icgc.cat/en/content/download/73670/6...esum_executiu_ca.pdf

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok