Si no ho entenc malament dius que a cap bomber no li agrada el secretisme dels psicotècnics, crec que això no te cap mena d'importancia i a més afegiré, que ells, no hi tenen ni veu ni vot, bé, veu potser sí, però se'n guarden prou bé algun cop de defensar un procés just més enllà de paraules que s'emporta el vent. No et faig cap retret,eh! només dono la meva opinió i com la meva tantes.
I ja que estic parlant del tema i no responent al teu missatge amb l'intenció d'ofendre, crec que animar als opositors perquè no lluitin per les injusticies en pro del benefici dels altres companys no acaba de ser la millor visió des del meu punt de vista, potser sí que boikotejar les físiques és excesiu, però potser no...
Tots som molt valents quan la mar està en calma, però quan està enfadada, a veure qui és qui es llença a l'aigua. Durant els 12 anys he estat opositor, he vist omplir la boca a tants i tants opositors i bombers de paraules com companyerisme, únitat, "per un procés just" i quan ha estat l'hora de la veritat, només és mullen els que és queden fora del tall, perquè els que el passen, callen com a putes!
Un boikot a les físiques seria que ningú hi anés, però com passa cada any i en cada opo que hi ha una injusticia, del que n'està ple aquest món d'herois, és d'egoisme.
I em direu que estic cremat,jajajaja, siiiii, des de la primera opo!!
assis va escriure: Fer boicot seria un error que bàsicament no recolzarà, ni ha de recolzar, qualsevol persona apte. S les persones suspeses només els queda apretar i demanar explicacions, en aquest aspecte els sindicats són aliats. A cap bomber li agrada el secretisme dels psicotècnics on no tens ni la còpia de les teves respostes ni una plantilla on comparar i has de acatar el resultat sense qüestionar. El test de personalitat, si s'ha utilitzat una eina clínica per trobar patologies com he sentit que es diu, es pot intentar lluitar, tot i que es difícil de guanyar a la llarga beneficia al conjunt perquè les oposicions siguin (o haurien de ser) cada vegada més justes.
Molts ànims als que us sentiu tractats injustament, es molt dur.