Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Boikot el dia de les fisiques

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 2 dies #69460

Tothom te les mateixes oportunitats de preparar el test, per a res es una injusticia com comentes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 2 dies #69461

Numix va escriure: Molta gent, como diu el company sortia rient del psico i dient que aquest ja l'havien fet i preparat. Algú sap si això es pot denunciar? Per que visto lo visto... a no me em sembla gens just ni normal, que es pugui preparar el MATEIX test que sortirà el dia de la prova, si algú ho veu això normal....

Tothom te les mateixes oportunitats de preparar el test, per a res es una injusticia com comentes.

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 2 dies #69463

bomber1942 va escriure: Per molta rabia que faci, el test esta fet per una empresa externa, el departament nomes el fa realitzar als aspirants, que sigui o no l'adequat es un altre tema, pero crec que sha de ser mes coherent i calmar la rabia que tothom te dins, tambe diu molt la manera de redactar i exposar les vostres 'injusticies'. Personalment em fa vergonya la noticia del diari on ha sortir...sembla redactat per un nen amb una rabieta, les coses no shan de fer rapid i corrents. O el escrit de temaribombersgene...del mateix estil

Totalment d'acord! I meanyspreant als que han passat..con si no seran bons bombers etc vergonyos.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 2 dies #69465

• bomber1942
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 16
Clar, denunciaho. Denuncia tambe als que han comprat el llibre de psicos a Racord o els que han estat estudiant els diumenges...no es just
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: zizou

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 1 dia #69504

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 47
  • Gràcies rebudes: 9
Si no ho entenc malament dius que a cap bomber no li agrada el secretisme dels psicotècnics, crec que això no te cap mena d'importancia i a més afegiré, que ells, no hi tenen ni veu ni vot, bé, veu potser sí, però se'n guarden prou bé algun cop de defensar un procés just més enllà de paraules que s'emporta el vent. No et faig cap retret,eh! només dono la meva opinió i com la meva tantes.

I ja que estic parlant del tema i no responent al teu missatge amb l'intenció d'ofendre, crec que animar als opositors perquè no lluitin per les injusticies en pro del benefici dels altres companys no acaba de ser la millor visió des del meu punt de vista, potser sí que boikotejar les físiques és excesiu, però potser no...

Tots som molt valents quan la mar està en calma, però quan està enfadada, a veure qui és qui es llença a l'aigua. Durant els 12 anys he estat opositor, he vist omplir la boca a tants i tants opositors i bombers de paraules com companyerisme, únitat, "per un procés just" i quan ha estat l'hora de la veritat, només és mullen els que és queden fora del tall, perquè els que el passen, callen com a putes!
Un boikot a les físiques seria que ningú hi anés, però com passa cada any i en cada opo que hi ha una injusticia, del que n'està ple aquest món d'herois, és d'egoisme.

I em direu que estic cremat,jajajaja, siiiii, des de la primera opo!!

assis va escriure: Fer boicot seria un error que bàsicament no recolzarà, ni ha de recolzar, qualsevol persona apte. S les persones suspeses només els queda apretar i demanar explicacions, en aquest aspecte els sindicats són aliats. A cap bomber li agrada el secretisme dels psicotècnics on no tens ni la còpia de les teves respostes ni una plantilla on comparar i has de acatar el resultat sense qüestionar. El test de personalitat, si s'ha utilitzat una eina clínica per trobar patologies com he sentit que es diu, es pot intentar lluitar, tot i que es difícil de guanyar a la llarga beneficia al conjunt perquè les oposicions siguin (o haurien de ser) cada vegada més justes.
Molts ànims als que us sentiu tractats injustament, es molt dur.

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 1 dia #69506

• Picapedra
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 12
Davant d'una empresa amb renom que diu que no hi ha cap error en el test i que es normal el resultat, l'administració a favor del test i del tribunal i un pacte previ amb els sindicats, què es pot fer? ho pregunto per desconeixement, però pinta molt malament... Cal dir que aquest test és un test típic de cossos de seguretat, era una barreja de ctc més altres preguntes, és un test molt difícil d'aprovar si no el portes absolutament preparat.
PD: Jo no oposito per bombers però vaig fer el test per posar-me a prova per altres oposicions i ja l'havia fet en altres ocasions... Salut i sort.

Boikot el dia de les fisiques fa 4 setmanes 15 hores #69510

Bones Kenfollat,

Entenc perfectament la teva aportació i per a res em sento ofès. Segur que la persona que proposa el boicot no ha superat el tall, si hagués passat segurament tot i veure que no es just callaria o com a molt es solidaritzaria sense fer res. És obvi que sou opositors i competiu per una plaça. Això és totalment cert per a mi. Com també es totalment cert que els interessats són els que han de apretar i no ho farà ningú per ells, ara bé crec que ajuda si el col·lectiu esta a favor o en contra de la demanda ja que tant el tribunal com convocatòries no són impermeables a l'opinió dels companys.
No comparteixo que als bombers els es indiferent el que els passa als opositors. El personal del sindicat lluita per unes oposicions cada vegada més transparents, tot el seu personal són bombers. Per negociar amb l'administració i adoptar mesures beuen de l'opinió dels bombers que els fem arribar missatges i opinions i també del que senten al parc com també de les queixes dels opositors. Si a tots els parcs o la opinió generalitzada fos que tot és correcte, la pressió (la poca que poden fer contra la casa) que farien seria nul·la per molt que es queixin els opositors. Segon, jo com a bomber he fet més d'un escrit demanat millores, al circuit posar uns làsers per cronometrar la prova, dorsal a la navette per tenir clar a qui avisen i poder tenir el psico amb la meva plantilla de respostes. També he de confessar que aquests escrits els vaig fer al poc temps d'entrar, i ara amb els anys se'm va quedant lluny el tema oposició. De fet em sembla lògic que els que opositen per bomber siguin els que es queixin ja que han patit els greuges, no m'imagino jo fent un escrit queixant-me d'una oposició de sergent a la qual no he participat.
Finalment i a tall de petició pels que entreu, dir-vos que si realment us sembla injust, a la que entreu, no us oblideu dels companys que continuen opositant, sigueu solidaris amb els que no tenen plaça, recordeu com us sentieu i feu-vos d'un sindicat i exigiu les millores que creieu. M'és indiferent el sindicat i les queixes, però si els que acaben d'arribar no milloren el camí dels que han de venir no anem bé.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok