Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Opositar bombers Tarragona

Opositar bombers Tarragona fa 1 mes 1 setmana #69740

Bones! podriem fer un grupet d'entreno i estudi per aquestes terres tarragonines que us sembla¿

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Opositar bombers Tarragona fa 1 mes 1 setmana #69741

Per mi si, envieu-me el vostre num aquí Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i faig el grup si voleu 💪🏼

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 5 dies #69866

Avui, Racord Girona ja ha enunciat que la setmana que ve obriran places pel curs de Reus, però hem de ser mínim 20 persones per a poder-lo fer. No han dit encara horaris ni res.

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 5 dies #69867

Otger, en quin lloc ho has vist que ho han enunciat? Gracies!

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 5 dies #69868

Ho han enviat per correu a la gent que es vam demanar informació i ens vam apuntar al formulari dels cursos. De moment han enviat els horaris dels cursos de Terrassa, Sant Just i Manresa, i han dit que la setmana que vé enviaran els horaris de Reus, Girona i Cerdanya.

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 4 dies #69869

Bones jo tambe soc de Vilaseca podem fer un grupet .

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 4 dies #69870

• bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 5
Molt bones companys, quin preu tindria jo tambe estaría interesat

Opositar bombers Tarragona fa 3 setmanes 4 dies #69871

Vull aclarir que no vaig a comissió ni res per l'estil, simplement que m'interessa que hi hagi 20 persones per a poder fer-lo i poder assistir-hi. També m'han comentat que és la millor academia que hi ha actualment a la zona.
El curs val 690€ (segons el que han enviat per correu dels preus de Terrassa, Sant Just i la Cerdanya, suposo que no canviarà). A continuació enganxo la info que han passat, suposo que adaptaran les coses a llocs de preparació d'aquí per la zona. També han dit que faran un curs d'aptitudinals més endavant, segurament online
El curs inclou:
- Curs complet de 80 hores de teoria.
- Llibre de teoria de Ràcord Girona (a color, 380 pàgines, actualitzat gener 2021).
- Tot l’assessorament necessari respecte al procés de l’oposició
.- Descomptes a l’autoescola Granollers (Granollers) i APSA (Girona) i a la preparació de proves físiques a La Guarida (Girona) i Atlètic Terrassa Hockey Club (Terrassa)
- Realització gratuïta de simulacre d’examen de teoria i psicotècnic (data a determinar, segons dates d’oposició)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok