Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Renúncies de la 81/18

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65300

• jordiae
  • Avatar de jordiae Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia a tothom. Comenten que fins la setmana que vé no sabrem res. La meva pregunta/patició de cara a uns quants de vosaltres és: si algú que està a les 2 opocions te clar que anirà a recollir la roba a BCN el dia 15. Podria fer la renuncia a gene per agilitzar les coses als que estem a la línia? Sabeu de algú que ho hagi fet? Només us demanaria que si algú de vosaltres es troba en aquesta situació i te clar el cos on anar, ens fes aquet gran favor i ens comuniqués per aquí que ho ha fet. Gracies per tot!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65304

Em sembla molt malament que avui no surti la llista definitiva, tant pel motiu que exposses com perque avui hauria de ser el dia que hauríem d'avisar a les nostres feines que renunciem al contracte per poder ser donats d'alta el dia 24 al ISPC, estic trucant a convocatòries per posar pressió i em diuen que no saben res, algú més ha trucat?

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65306

jordiae va escriure: Bon dia a tothom. Comenten que fins la setmana que vé no sabrem res. La meva pregunta/patició de cara a uns quants de vosaltres és: si algú que està a les 2 opocions te clar que anirà a recollir la roba a BCN el dia 15. Podria fer la renuncia a gene per agilitzar les coses als que estem a la línia? Sabeu de algú que ho hagi fet? Només us demanaria que si algú de vosaltres es troba en aquesta situació i te clar el cos on anar, ens fes aquet gran favor i ens comuniqués per aquí que ho ha fet. Gracies per tot!

Me sumo a la petición,

Si alguien tiene claro que cuerpo de emergencias escoger, que lo comunique POR FAVOR, RUEGO.
Si alguien renuncia Barcelona para ir a Generalitat me hariais un ENORME favor.

Gracias.

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65307

• cherard
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 108
  • Gràcies rebudes: 12
Tinc un company que ha trucat i l'hi han dit el mateix que fins la setmana que ve res, estan desbordats amb totes dues opos, encara que si ho haguessin fet bé des de el principi no tindrien aquest problema.

Recollir la roba a BCN es del 15 al 23, tampoc es sap quin dia ni hora que l'hi toca a cadascú.

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65317

• Bufafort
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 3
Ara se'ls i acumula tot als pobrets... no s'ho podien imaginar durant, desembre, gener, febre, març o abril que això passaria? Tenint en compte el que si juga la gent i el trasbals que provoca tot plegat els i hauria de caure la cara de vergonya.

Renúncies de la 81/18 fa 2 mesos 1 setmana #65321

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.297 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok