Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Impugnació pregunta TLV-IPVS

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65090

• markG
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 47
  • Gràcies rebudes: 17
Us deixo el text que presentaré per a la impugnació de la pregunta TLV.

Per una determinada substància tòxica:
a) Els valors IPVS i TLV no són comparables perquè es mesuren en unitats diferents.
b) Els valors IPVS i TLV són exclusius de substàncies nocives.
c) El valor IPVS és sempre major que el valor TLV.
d) El valor IPVS és sempre menor que el TLV

Segons definició, es defineix substància nociva com:
“Las sustancias nocivas son elementos químicos y compuestos que presentan algún riesgo para la salud, para la seguridad o el medio ambiente.”

Els valors TLV són un terme d’us exclusiu de la American Conference of Governmental Industrial Hygienists (ACGIH). Aquest organisme defineix a la seva página web el següent:
“TLVs® and BEIs® are health-based values established by committees that review existing published and peer-reviewed literature in various scientific disciplines (e.g., industrial hygiene, toxicology, occupational medicine, and epidemiology). Since TLVs® and BEIs® are based solely on health factors, there is no consideration given to economic or technical feasibility.”
Del text s’enten que els TLV són valors basats en el factor de risc que poden presentar les substàncies solament envers la salut.

Els valors IPVS venen a ser la traducció al castellà o català dels valors IDHL: Immediately dangerous to life or health. Aquests valors són definits per el National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH). En la seva pàgina web, en l’apartat de presentació, s’estableix el següent:
“Acute or short-term exposures to high concentrations of some airborne chemicals have the ability to quickly overwhelm workers, resulting in a wide spectrum of undesirable health outcomes that may include irritation of the eyes and respiratory tract, severe irreversible health effects, impairment of the ability to escape from the exposure environment, and, in extreme cases, death.”

Del text s’enten que els els IPVS o IDHL, també són establerts en base al risc per la salut que presenta una substància.

Atenent als textos anteriors entenem que tant TLV com IPVS són valors donats envers al risc per la salut. Tornant a la definició de substància nociva , on s’estableix com “substància que presenta algún risc per a la salut”, entendrem que tant TLV com IPVS sempre treballen valors de substàncies nocives. Per tant la resposta “B” seria tant correcte com la resporta “C”.

Per a ser incorrecta, la resposta B s’hauria de redactar com:
b) Els valors IPVS i TLV són exclusius de substàncies tòxiques.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Marshall, nissaga, Jgp

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65097

Totalment d"acord. Jo també l'impugnaré

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65116

Hola, com es fa per impugnar?? Estic dacord amb tu!
El meu mail és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65120

totalment d'acord, i sumar que hi ha substancies al qual els danys durant el temps d'exposició poden ser exponencials, de manera que pots trobar un tlv-c que produeixi majors danys en 25 minuts que un ipvs de 30 cap enllà!

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65127

• montor
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 29
Recordeu que hi ha una diligència que diu:
-de presentar les impugnacions com a molt tard aquest divendres dia 10
-que si no podem entregar la impugnació a bcn adjuntem la còpia registrada de l'al·legació a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (servei de planificació i selecció de recursos humans)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nissaga

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65171

• Jan1899
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 237
  • Gràcies rebudes: 69
Gran company! Molt bona feina, moltes gracies de veritat! Ara falta que ens escoltin! Jo vaig marcar la B com dius tu i presentare el model d'impugnació pero crec que perque no hagin de fer-ho ells i que la paraula "s'enten" no emblii una interpretacio de qui fa l'escrit s hauria de posar la traducció exacte sota. Jo ho fare aixi!
Merci de nou

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65174

Em sumo a la impugnació
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Impugnació pregunta TLV-IPVS fa 2 setmanes 1 dia #65176

• Jan1899
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 237
  • Gràcies rebudes: 69
Gran company! Molt bona feina, moltes gracies de veritat! Ara falta que ens escoltin! Jo vaig marcar la B com dius tu i presentare el model d'impugnació pero crec que perque no hagin de fer-ho ells i que la paraula "s'enten" no emblii una interpretacio de qui fa l'escrit s hauria de posar la traducció exacte sota. Jo ho fare aixi!
Merci de nou

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.147 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok