Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Plantilles 81/19

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65000

• cesar29
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 57
  • Gràcies rebudes: 0
Em podeu passar la plantilla a mi tambe siusplau? Mercii
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65006

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 1

Bzp va escriure: Crec que vas errat, el diferencial no saltarà perquè no hi ha fuga de corrent. Però l'IGA no té res a veure amb el ID, l'IGA és un magnetotèrmic, i en aquest cas la part magnètica saltarà per un augment d'intensitat brutal, teòricament parlant infinit. La part magnètica, la bobina, és la que salta quan hi ha un curtcircuit... per tant l'IGA i el PIA pot saltar. La cosa és... podem creuar dos cables i no passarà res? Això és absolutament impossible.

Jo coincideixo en que el diferencial no saltarà, hem de considerar que el cos humà sera una R, saltarà el IGA? per cascada possiblement, però el que saltarà serà el PIA del cirqüit, però atenció!: quan superi els ampers! i això representa que la persona segurament serà morta ja! recordeu la sensibilitat dels diferencials està 30mA... imagineu que serà per la salut per exemple 25 Ampers.

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65007

• Polvent23
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
A mi també si algu em pogués enviar la plantilla al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Gràcies!!

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65010

• Marshall
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 11
Ei, em pots enviar la plantila a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.? Gràcies!

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65011

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 11
A mi també sisplau, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. fem força entre tots

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65013

Miki NPK va escriure: Em sap greu però no és correcte això que dius, fus 31 zona T, no zona 31T...

Tens raó. Ho he mirat als apunts de BBVV i ho posa ben clar. Hi ha literatura porai que ho diu com jo creia però està malament.

Merci!

Plantilles 81/19 fa 2 setmanes 2 dies #65014

Y estas preguntas de electricidad quien se las sabia?? Porque en temario ISPC, racord ni salia...

Telita con el nivel sinceramente.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.143 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok