Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Mèrits Anglès

Mèrits Anglès fa 2 mesos 4 setmanes #64751

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
Bé, jo em referia al que ha comentat el company Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., evidentment el B2.1 no és el B2, però el que ell comentava és que tenir el B2.1 no computa com a B1, ni tan sols com A2, no té cap sentit ja que són nivells inferiors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64752

Jo vaig estudiar a l'Escola Oficial d'Idiomes. Allà, el 3r curs equivalia al B1, i et feien un exàmen oficial pel títol. El 4t curs, que seria el B2.1, no et feien cap exàmen oficial i no rebies cap títol. A 5è (B2.2) tornaves a fer exàmen oficial i tenies el títol oficial.
Potser el B2.1 és un reconeixement sense ser ben bé títol oficial.
Per posar un exemple:
Imagineu dues persones que volen estudiar una FP d'electrònica. Un s'apunta al grau mig, que dura un any, i l'altre al grau superior, que en dura dos. Al cap d'un any, el que ha fet el grau mig tindrà un títol oficial, en canvi l'altre, tot i haver cursat un any d'un títol superior, no té cap mena de titulació.
Jo ho entenc així, i penso que per això poden no haver-li comptat. Les equivalències no sé ben bé com van, però si està estipulat així, encara que no tingui molt sentit en idiomes, no crec que s'hi pugui fer res.
De totes maneres, per reclamar no s'hi perd res, i t'assegures que no hagi sigut un error.

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64753

• DavidPascualGimenez
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Bones nois, jo també estic tenint problemes amb els merits d'angles, a veure si a algú li ha passat. En el meu cas tinc un First Certificate in English (FCE) Grade C de Cambridge, que es un B2 i me l'han contat com a B1. He mirat totes les taules de es bases (Agaur, Acles, CIC i resolucions EMC i ECO) i no surt cap referència sobre els Grades. És a dir que en totes les taules surt que el diploma de Cambridge FCE és un B2.
A Cambridge els Grades A, B i C els donen com a nivell B2. Algú sap perque podria ser?

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64754

Crec que per una banda es cambridge qui diu que el grande C es b2 i per l’altre a la famosa llista amb la que es basen diuen que no. Algú te la llista?

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64755

• tarracon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 1
Bones nois, jo també estic tenint problemes amb els merits d'angles, a veure si a algú li ha passat. En el meu cas tinc un First Certificate in English (FCE) Grade C de Cambridge, que es un B2 i me l'han contat com a B1. He mirat totes les taules de es bases (Agaur, Acles, CIC i resolucions EMC i ECO) i no surt cap referència sobre els Grades. És a dir que en totes les taules surt que el diploma de Cambridge FCE és un B2.
A Cambridge els Grades A, B i C els donen com a nivell B2. Algú sap perque podria ser?

Bones, sincerament crec que el teu cas ha sigut un error, un FCE equival al b2 sempre, excepte Quan tens menys de 160 que serà un b1, o si es superior a no se quina xifra serà c1 ( en questos casos no sé si donarien el nivell ). La resta de casos no ho se, pero aqui sembla un error fàcil d’arreglar
Salut i sort
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DavidPascualGimenez

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64759

• tarracon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
David pascual, vas Trucar a convocatòries demanant explicacions?

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64762

• DavidPascualGimenez
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Eiii doncs encara no he pogut perque he estat fora, demà sortiré de dubtes

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64764

• tarracon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
ja diràs! jo m he de presentar alFCE i tinc por de que algun dia no el comptin!
sort!

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64766

• DavidPascualGimenez
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Doncs no saben res al respecte, dema presentare els papers i haure d’esperar a la definitiva

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64805

• ptnandes@hotmail.com
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
HOla Frankyy!
Amb el B2.1 expedit pel SIM de la UAB (organisme perfectament reconegut per computar en aquesta oposició), li donen zero, 0 mèrits.
Dit d`una altra manera, si sabés menys anglès i tingués el B1.2, tindria 0.2 de mèrits. Té alguna solta això?

Va, espero haver aclarit per on anaven els trets.

Salutacions

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64807

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 26
El B2.1 es un títol en si mateix o es la primera part d'un títol compost per B2.1 i B2.2? Ho desconec peró crec que saber aixó es bàsic.

Si no s'entén el B2.1 com a un títol per si mateix i només s'enten com a "meitat" del B2, crec que es per aixó que potser no conten els 0,4, ni tan sols el 0,2 d'un B1, ja que per que contin un títol l'has de haver presentat. Es a dir, si presentes el títol del B1 i del B2.1, segons les bases et conten el de nivell més alt per a cada idioma, en aquest cas com el B2.1 no el valoren com a un títol en si mateix, contarien el B1, peró al no haver presentat el títol del B1, no conten aquests 0,2 que dieu.

L'exemple perque s'entengui es com deia un company abans. Si tinc fets dos anys d'una inginieria electrónica (4 anys en total) no em comptaràn ni la ingineria de 4 anys ni un módul d'electricitat (tot i que el nivell sigui inferior) si no presento el títol del módul.

Es l'única explicació que se m'acudeix al vostre problema. Ànims amb les reclamacions. Ja ens direu com acaba, potser ens serveix a tots per properes oposicions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos, Frankyy

Mèrits Anglès fa 2 mesos 3 setmanes #64808

Bon día Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. !
Si t'entenc perfectament, però se sap que és així encara que no s'entén, és semblant a l'exemple del Grau mitjà que algún company va explicar.
Com a exemple, el 2016 jo volia fer el mateix camí, b2.1 i l any següent b2.2, al veure que no tenia temps, (deien bases primer trimestre de 2017), vaig optar per fer el b1, encara que tingués menys punts. Amb el comentari el què volia dir era que s'avisa que sense el 2.2 no té validesa el curs, tot i que tens raó que tens un nivell superior al B.1...

O com ara he vist que explica Boyle Mariotte

Mèrits Anglès fa 2 mesos 1 setmana #65220

• Usuari2
  • Avatar de Usuari2 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 9

jordiae va escriure: Crec que per una banda es cambridge qui diu que el grande C es b2 i per l’altre a la famosa llista amb la que es basen diuen que no. Algú te la llista?

Aquesta taula que ells fan servir es de l'AGAUR del curs 2016/2017. He trucat un parell de vegades s lagaur i les dues mhan dit que la taula q ells fan servir des del 2017 és la resolució 2017 de les bases (la taula CIC).
Aixi q els q parleu del FCE nivell C, segons aquesta taula vàlida teniu un B2 i us haurien de comptar els merits.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.191 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok