Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Merits 81/19

Merits 81/19 fa 3 setmanes 2 dies #63974

• Bryan
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia companys!

Què se'n sap de les reclamacions i queixes per la suma de mèrits de la 81/19? Està parat el tema?

Per altra banda, quin penseu que serà el promig de mèrits en aquesta seguent opo segons els nous varems? 0,5?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Merits 81/19 fa 3 setmanes 2 dies #63977

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 5
Que jo sàpiga no es farà cap queixa més, si més no conjunta. Mira't els últims missatges del tema: "Petició conjunta! mèrits de la opo 81/19 = 81/18". Creuant dades de la opo 2016 amb 2018 i fent previsió per la 2019 amb els nous mèrits em surt 0,65 de mitjana. Això sense comptar que màxim es pot tenir el 10% sobre la nota global de la fase d'oposició.
Però tot això ens és igual als que no tenim mèrits. La clau està en que l'últim tall és de 300 i n'entren 250. Tens poca gent que et pugui avançar. Per tant, a estudiar i entrenar que tots tenim possibilitat d'entrar!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: newbie

Merits 81/19 fa 3 setmanes 2 dies #63978

Bones!

Crec que quan a aquesta opo surtin els mérits laborals que té la gent, ens podrem fer una idea. Però dubto que sigui 0.65. Això en campanyes, per ficar un exemple, equivaldria a 4 campanyes i un mes de la 5a campanya...
0.5, equivaldria a 3 campanyes i un mes de la 4a campanya.

Potser m'equivoco, però no crec que hi hagi tanta gent amb experiència. Tinc companys que en aquesta opo /18 tenen 1.5 punts i que a la /19 tindrian 0...

Jo crec que la mitja serà d'uns 0.3 o axí... Ja veurem, que queda moltissim encara ;)

Merits 81/19 fa 3 setmanes 2 dies #63979

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Gràcies rebudes: 5
La dada més objectiva que podem tenir ara és aplicar la nova puntuació als 212 finalistes de la opo 2016, ja que està publicat de manera desglossada, i surt 0,65. Quan tinguem les dades de 2018 podrem fer el mateix. La resta són dades subjectives o apostes que pot fer cadascú.

Merits 81/19 fa 3 setmanes 2 dies #63980

• newbie
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 119
  • Gràcies rebudes: 28
Gràcies Backdraft pel càlcul! Jo també crec que serà menor que 0,65, molts perros viejos que portaven desde la opo de 2009 fent mèrits (i tenien 1 punt o més en campanyes) ja han entrat en la 81/16 o entraràn ara a la 81/18 i això farà caure bastant la mitja. Pero bé, són conjetures

Merits 81/19 fa 3 setmanes 1 dia #63985

Jo tinc un altre dubte respecte als mèrits, a veure què n'opineu (perquè dubto que algú ho sàpiga amb seguretat):

- Penseu que han eliminat la resta de mèrits (idiomes, actic, C+E..) de forma puntual per ser una convocatòria "especial" amb més pressa i urgència pel que va passar a Badalona i totes les protestes dels sindicats, de manera que en les següents hi tornaran a ser aquests mèrits???? O bé creieu que és un canvi de direcció definitiu i que d'aquí endavant ja no serviran de res els mèrits esmenats??

No arribo a aquesta convocatòria i pensava anar traient punts (amb el C2 de català i el nivell alt de l'actic), però no m'agradaria perdre diners i temps si no ha de servir de res...

Gràcies!!

Merits 81/19 fa 3 setmanes 21 hores #64002

Van dir que els treien per reduir temps etc..., pero qui sap, aqui tots ens hem deixat calers i temps en fer merits, com el carnet D que ja fa 2 opos que no puntua per exemple, així que tu mateix, no se si val la pena gastarse els calers la veritat, aixó va a gustos

Merits 81/19 fa 3 setmanes 21 hores #64003

• Cartxarias
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,
Potser, a forma de consell, valdría mes que et dediquesis a treure ‘t tots aquells merits que puntúan o hagin puntuat recentment i et puguin valer en el teu día a día o en la teva feina, aixi d’alguna forma els amortitzes....

Merits 81/19 fa 3 setmanes 19 hores #64005

Cartxarias va escriure: Bones,
Potser, a forma de consell, valdría mes que et dediquesis a treure ‘t tots aquells merits que puntúan o hagin puntuat recentment i et puguin valer en el teu día a día o en la teva feina, aixi d’alguna forma els amortitzes....

Clar, però en aquesta convocatòria els mèrits que puntuen tenen a veure amb haver treballat com a bomber/forestal i al tenir una altra feina ho tinc bastant complicat.

Gràcies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.260 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok