Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Físiques zona Manresa

Físiques zona Manresa fa 4 mesos 3 dies #63717

• Roger04
  • Avatar de Roger04 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia! Estic buscant algun grup per preparar les proves físiques o si sabeu de cap lloc on poder-se preparar per la zona de Manresa o voltants...
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Físiques zona Manresa fa 3 mesos 4 setmanes #63804

• Vicenç TG
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 0
Bones! Al Cube entrenem força gent pel tema Bombers, encara que en hores bastant diverses, degut a la disponibilitat de temps de cadascun, almenys dels que jo conec. Ens anem veient sobre la marxa.

En algun altre gym de poble de la comarca (Sallent, Navàs...) em penso que també tenen material i lloc per preparar-se una mica.

Físiques zona Manresa fa 2 mesos 3 setmanes #64210

bones volia saber si entreneu també els caps de setmana o el dies entre setmana pel mati, en el cube,,, estic mirant per pujar un dia d'aquests

Físiques zona Manresa fa 2 mesos 1 setmana #64331

Si al Cube està basyant bé, si no hi ha un noi que ho prepara que es diu Gil, és un entrenament més personalitzat, només sé el nom i que està per la zona de la Pirelli.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: grajepk

Físiques zona Manresa fa 2 mesos 3 dies #64374

Vull començar a anar al cube de manresa per practicar el circuit d'agilitat, hi ha algún grup de vosaltres que hi vagi?, normalment a quines hores aneu per no anar sol,

Si hi ha algún altre lloc de Manresa o aprop per entrenar tambe estaría interesat
Deixo el meu numero 686364483

Moltes gracies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.142 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok