Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Dubtes carnet C

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63601

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda.

Tindrem oposicions en les properes setmanes i m'agafen encara sense el carnet de camió... En fi, per les següents el tindré i ho portaré tot ben preparat...

Al que vinc, tinc alguns dubtes al voltant del carnet i ni buscant a Google, ni al web de DGT ni enlloc ho acabo de tenir clar, a veure si els que us l'hagueu tret fa poc (o qualsevol) em podeu ajudar:

- Es pot treure el teòric "per lliure", comprant el temari, pagant taxes, revisió i demés, i fent l'examen directament a tràfic?
- En cas afirmatiu, entenc que després no hi hauria problema en anar a qualsevol autoescola i apuntar-se per fer les pràctiques, no?
- En cas que no hi hagi problema, quina seria la manera de fer-ho? El temari te'l vendrien a una autoescola o només te'l donen si t'apuntes a classes i les pagues? Si no, on es pot adquirir i com t'assegures que estigui actualitzat?
- Vaig llegir per fòrums que a una llei que s'havia d'aplicar al 2018 s'eliminaria la possibilitat de fer la teoria "per lliure", però no acabo de trobar res...
- Un cop aprovada la teoria, quant de temps tens per a treure't la pràctica?
- Quins preus són els més habituals? Jo he vist a "Zona F" que surt tot per uns 600€, però veig per internet que la gent parla de 1000€ o més ¿? (això fent-ho tot, teoria i pràctica, amb ells, no sé com surt només la pràctica)

En fi, com veieu tots els dubtes giren al voltant del mateix. La qüestió és que no tinc calers per fer-ho tot i mentre estalvio pensava que podria anar fent la part teòrica, si algú em pogués aclarir com fer-ho li estaria molt agraït.

No sé si afecta en alguna cosa, però sóc de Barcelona (bé, de Cunit, pero treballo a BCN i ho faria tot allà).

Gràcies i molta sort amb les opos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63602

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 9
Crec que la forma més ràpida de saber aixó és trucar a una autoescola i preguntar.
Ara, donat pressa perquè tal i com pinta això vas tard, i tal i com està el tema del camió vas a contra rellotge.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63604

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Sí, no compto amb arribar a temps, tampoc tinc encara temaris ni res. Esperava que triguessin més en sortir i tenir el carnet i portar uns mesos amb els temaris de la oposició preparant-ho. A veure si la següent no triga gaire.

Sobre trucar a una autoescola, ja ho he pensat, però temia que m'intentarien liar perquè m'apuntés i creia que seria millor veure la informació o la opinió que em pogués donar algú que s'hagués tret el carnet fa poc temps o ho estigués fent ara.

Gràcies!

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63607

Hola,

Et posso la meva experiencia per si t'ajuda:
-Jo soc de Vilanova tot i que treballo a BCN. Pel mateix motiu que tu (ubicació i preu) vaig començar el C a ZonaF.
-La teorica no val la pena ferla "per lliure" tot i que SI que es pot. No val la pena perque totes les autoescoles ja et fan un "pack" i no t'estalviaras res per fer-ho per lliure.
-Tot i estar a zonaF, no vaig anar a cap clase teorica seva. Vaig agafar el libre, vaig fer tests online i llestos.
-Finalment em vaig canviar a una autoescola de Vilanova, ja que a Barcelona les cues son brutals i portava uns 8 mesos esperant per fer circulació.

Recomanació: Pregunta preus pel garraf/penedes dels packs de Carnet C i fes-ho aqui. Aniràs molt més rapid.

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63608

No et sé respondre a la pregunta. Jo tina l'examen de circulació el día 30... després de molts de mesos d'espera pel colapse de les autoescoles. Vaig molt just, amb sort podré presentar-me en apuesta convocatòria. T'aconsell que no triguis ja que almenys ara no funciona amb fluidesa el tema examens de tràfic.

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63610

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

Elnou va escriure: Hola,

Et posso la meva experiencia per si t'ajuda:
-Jo soc de Vilanova tot i que treballo a BCN. Pel mateix motiu que tu (ubicació i preu) vaig començar el C a ZonaF.
-La teorica no val la pena ferla "per lliure" tot i que SI que es pot. No val la pena perque totes les autoescoles ja et fan un "pack" i no t'estalviaras res per fer-ho per lliure.
-Tot i estar a zonaF, no vaig anar a cap clase teorica seva. Vaig agafar el libre, vaig fer tests online i llestos.
-Finalment em vaig canviar a una autoescola de Vilanova, ja que a Barcelona les cues son brutals i portava uns 8 mesos esperant per fer circulació.

Recomanació: Pregunta preus pel garraf/penedes dels packs de Carnet C i fes-ho aqui. Aniràs molt més rapid.

Moltes gràcies!

És complicat que ho pugui fer pel Garraf. Ja m'agradaria, però és que agafo el tren cap a Barna a les 8 i algo i torno ja a les 21h.. En principi ho faré a Barna per això, però gràcies per la recomanació, m'ho miraré a veure si m'ho puc muntar d'alguna manera.

Pel que fa el tema dels packs teoria+pràctica, sé que sortirà millor que fer-ho per separat, però no sé quant costaria només la part pràctica. Perquè la teoria, si la fes pel teu compte, només has de pagar les taxes que són unos 90 euros si no he llegit malament (més el material). Tot això ve perquè, com comentava, no tinc ara diners per pagar-ho tot i volia aprofitar el temps i mentre estalvio fer la teoria i no haver d'esperar a reunir els calers.

En tot cas parlaré amb l'autoescola, a veure si ells fan només la part pràctica i quant costa, i si no ho fan, veure si es pot pagar el pack complet en uns mesos o pagar la part corresponent a la teoria i quan la tingui pagar la resta... la qüestió serà comparar preus de:

- Apuntar-me al pack complet a l'autoescola tot i que no vagi a cap classe (en cas que no calgui pagar-ho tot sencer per avançat)
- Fer la teoria per lliure comprant llibre i pagant taxes a tràfic i després les pràctiques a l'autoescola.

El que més m'importa és, d'una manera o una altra, poder començar a estudiar JA la part teòrica i poder pujar a examen el més aviat millor.

Gràcies!

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63612

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

Nofre va escriure: No et sé respondre a la pregunta. Jo tina l'examen de circulació el día 30... després de molts de mesos d'espera pel colapse de les autoescoles. Vaig molt just, amb sort podré presentar-me en apuesta convocatòria. T'aconsell que no triguis ja que almenys ara no funciona amb fluidesa el tema examens de tràfic.

Sí, li estic donant voltes per això, per mirar d'agilitzar-ho tot i començar ja. El problema són els diners, com sempre XD si els tingués ja m'hauria apuntat, però de moment em toca mirar de fer-ho d'alguna manera que em permeti començar ja amb la teoria. Si finalment m'he d'esperar suposo que tindré els diners per pagar-ho TOT a l'abril o maig com a màxim. La meva intenció és que quan arribi aquest moment, tenir ja la teoria aprovada, a veure si puc.

Gràcies i molta sort!

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63621

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Ja hi som!
  • Missatges: 253
  • Gràcies rebudes: 197
Si vols anar preparant el teòric ho pots fer amb aquestes preguntes, que solen molt semblants a les de l'examen real:
De fet són preguntes de l'examen oficial.
sedeapl.dgt.gob.es/WEB_EXAM_AUTO/examen/...amen.jsp?tipoCuest=C

Cada cop les preguntes van variant i és una bona eina per practicar l'examen.
(No cal posar DNI, només clicant a entrar ja vas a l'examen específic).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85, Faisans

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63622

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

Forrest Talp va escriure: Si vols anar preparant el teòric ho pots fer amb aquestes preguntes, que solen molt semblants a les de l'examen real:
De fet són preguntes de l'examen oficial.
sedeapl.dgt.gob.es/WEB_EXAM_AUTO/examen/...amen.jsp?tipoCuest=C

Cada cop les preguntes van variant i és una bona eina per practicar l'examen.
(No cal posar DNI, només clicant a entrar ja vas a l'examen específic).

Moltes gràcies! Ho faré servir en quant tingui llibre i comenci a estudiar-ho. Merci!

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63673

Bones,

creieu que en cas de eliminar merits i prova de conducció es podrà obtenir el carnet de camió fins al final de la oposició? o seguirà sent necessàri per participar-hi?

Salutacions

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63679

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 21
Ho dubto. al ser requisit, tens fins l'últim dia de presentació de solicituds per tenir-lo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Faisans

Dubtes carnet C fa 1 mes 1 setmana #63682

Entenc, moltes gràcies!

El que veig és que el tema exàmens de trànsit va molt lent, sabeu d'algun lloc aprop de BCN que es pugui fer més ràpid?

Dubtes carnet C fa 1 mes 6 dies #63696

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Ho comento per si hi ha més interessats:

Avui he anat a una autoescola (Zona F), que té el pack teoria+pràctica per 595€ a preguntar si podia fer només les pràctiques (fent jo la teoria per lliure) i quin preu tindria. M'ho ha mirat i el preu seria.... 545€! És a dir, només t'estalvies 50€ i, si fas tot el pack, t'entra el llibre, web amb molts tests oficials, la possibilitat d'anar a classe i/o fer consultes i resoldre dubtes... En fi, que contràriament al que jo pensava, no val gaire la pena.

En aquest preu no compten les tases d'examen (92,20€) ni el lloger del circuit per l'examen (48€), però per la comparació no afecta ja que s'hauria de pagar igual encara que es fes "per lliure".

D'altra banda, ja m'ha avisat que hi ha bastant demora a l'examen de circulació, que pel que fa la teoria, les pràctiques i l'examen de maniobres, aniria tant ràpid com el meu ritme, però arribats aquí, hi hauria que esperar per l'examen de circulació.

Salut!

Dubtes carnet C fa 3 setmanes 6 dies #63896

• tresllumscat
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Hola! A veure si algú està en la mateixa situació que jo ho s'hi ha trobat..
Aquest matí he anat a apuntar-me a una autoescola per treure'm el carnet C i m'han comentat que no m'hi puc apuntar ja que no estic empedronada a la zona on es realitza l'examen, que els de la DGT s'ho miren molt, i que hauría de justificiar el perquè vull apuntar-me a l'autoescola en qüestió entregant un document conforme estic treballant/estudiant per la zona, o venir a empedronar-me per aqui. (No estic ni estudiant ni treballant per la zona). He trucat a la DGT pero no m'han contestat...

M'ha semblat molt extrany tot plegat...Algú més s'hi ha trobat?

Dubtes carnet C fa 3 setmanes 6 dies #63897

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 21
No se quina autoescola es, però t'han pres per tonto. Jo estava empadronat a Granollers, vaig fer el de circuit a Girona i el de circulació a teruel, i mai em van posar cap pega.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tresllumscat

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.228 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok