Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Apunts sots/inspector

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68184

Sgi va escriure: Si algú vol compartir apunts, necessitem algú interessat a compartir el tema 48 del temari específic, que és l'únic que queda per fer al grup de telegram "Accés a sotsinspector Bombers"
També compartim exàmens i base de dades de preguntes tipus test.
Passeu pel grup de telegram i ho comenteu.

Concepte general d'estructura. Tipus d'estructures segons els elements i els materials que la formen: murs de
càrrega, barres, perfils laminars, espacials i compostes. Efectes de les càrregues sobre les barres estructurals:
tipus de càrregues i formes d'aplicació. Reaccions segons el tipus de suport. Tipus d'esforços.

Hola, Jo estic interessat a entrar al grupo, pero no he tingut èxit. M'heu de convidar?
Justament del tema q demaneu no tinc gaire cosa...però puc ajuntar el q tinc.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68185

No cal cap invitació. Només busca "Accés a sotsinspector Bombers" a telegram i el trobaràs.

Per cert, el tema que faltava ja el van agafar ahir. Per tant, pel que fa als apunts, de moment el grup està tancat, a falta que es presentin els dos únics temes que falten. Si algun d'aquests fallés, es tornaria a obrir.

Però al grup sí s'hi poden compartir preguntes tipus test i dubtes en general.

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68186

Bones,
Tot i que el grup està tancat, si creieu que es podria millorar algun tema, m'ofereixo per fer-ho i entrar al grup.
Jo sóc Enginyer Industrial i estic treballant en el sector de la construcció. El meu correu és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Moltes gràcies!

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68192

Sgi va escriure: No cal cap invitació. Només busca "Accés a sotsinspector Bombers" a telegram i el trobaràs.

Per cert, el tema que faltava ja el van agafar ahir. Per tant, pel que fa als apunts, de moment el grup està tancat, a falta que es presentin els dos únics temes que falten. Si algun d'aquests fallés, es tornaria a obrir.

Però al grup sí s'hi poden compartir preguntes tipus test i dubtes en general.

Hola SGI, de veritat que no em surt el grup. He provat de 1000 maneres i res.

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68194

Apunts sots/inspector fa 1 any 1 setmana #68195

Sgi va escriure: t.me/joinchat/ClFmKRayCRUmB39yd7Wf7w

Molt agrait

Apunts sots/inspector fa 6 mesos 4 setmanes #69332

Segueix haven-t'hi gent que continua estudiant per la escala executiva? Porto dos mesos preparant les opos de escala tecnica pero veient que per ganes i formacio podria presentarme directamente a sotsinspector he decidit anar a per totes. Seria posible entrar al grup per poder compartir temari i exercicis que he anat creant?
Imagino que els ultims aspirante estareu cansats i os ho agafareu amb calma per tornar a estudiar pero a vera si hi ha sort. El meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Puc aportar bons coneixements de estructures i de patologies. I altres temes com a enginyer de camins

gracies

Apunts sots/inspector fa 1 mes 1 setmana #70249

Bon dia tots/es,

Estic intentant accedir a l'enllaç de Telegram, però posa que està expirat i no puc entrar. Podeu passar-me de nou, un enllaç per poder entrar.

Mil gràcies.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok