Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Apunts sots/inspector

Apunts sots/inspector fa 4 mesos 2 setmanes #66406

Hola,
Jo també estic interessat en unir-me al grup per preparar oposicions.
El meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies i saluts,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Apunts sots/inspector fa 3 mesos 1 setmana #66506

Hola,
Jo també estic interessada en unir-me al grup per preparar les oposicions a sot-inspector/a.
Sóc enginyera i, crec,que podría col·laborar amb apunts
El meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies i saluts,

Apunts sots/inspector fa 1 mes 2 setmanes #66947

Hola,
També estic interesat en unirme al grup. Soc d'Osona per si algu vol quedar. El meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gracies!!

Apunts sots/inspector fa 1 mes 2 setmanes #66973

• masticore
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones gent. Tambe estic interessat en sots-inspector. Estaria molt be compartir coneixements i que cadascu aporti alguna cosa si te coneixements mes d'una materia i fer els casos practics entre uns quants ja que es on es mes complicat considero jo. Us deixo el meu email per quan es faci el grup començar a posar fil a l'agulla entre tots
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Apunts sots/inspector fa 1 mes 2 setmanes #66974

Bones, jo tambe estic interessat
Estic estudiant enginyeria forestal i podria aportar alguna cosa
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 3 dies #67273

• Carlos. ME
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Bon día,

Estic inscrit a l'oposicio de sotsinspector, com puc trobar el material per estudiar, hi ha algun grup on tinguem mes informació?

Gracies!

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 3 dies #67276

Jo també voldria participar en el projecte, sóc enginyer forestal i tècnic
el meu correu es: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Salut i anims!

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 2 dies #67280

Bones,
a mi també m'agradaria estar al grup per sots-inspector ara que han publicat. Sóc Enginyer tècnic informàtic.

Salut

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 2 dies #67282

Bones,
tinc un dubte dels requisits de les bases d'aquesta 86/19 per a sots-inspector.
Les bases diuen:

c) Titulació.
...
De conformitat amb el Reial decret 1272/2003, de 10 d'octubre, es considera equivalent a diplomat universitari haver superat els tres primers cursos complets dels estudis per a l'obtenció de qualsevol títol oficial de llicenciatura, arquitectura o enginyeria, o del primer cicle corresponent a aquests estudis, sempre que aquest primer cicle contingui una càrrega lectiva mínima de 180 crèdits.
...

En el meu cas, tinc els primers 3 cursos de l'enginyeria tècnica informàtica, amb càrrega lectiva de mes de 180 crèdits. Però no tinc clar que això em serveixi, doncs diu els tres primers cursos de la llicenciatura ... però també diu del primer cicle corresponent a aquests estudis i l'enginyeria tècnica es el primer cicle de l'enginyeria ...

No ho tinc clar. Algú entén el reial decret del que es fa referència?

Merci

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 1 dia #67283

• trinyolis
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
aquests apunts que corren seria d agraïr que arribessin a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 1 dia #67284

• Carlos. ME
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Bon día!

Jo soc enginyer tecnic en Topografía. Tambe Estic interesat.

El meu mail es: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gracies!

Apunts sots/inspector fa 1 setmana 10 hores #67289

Bones jo també estaria interessat!
Sóc enginyer en Organització Industrial
El meu correu és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Apunts sots/inspector fa 6 dies 4 hores #67296

Bona Trada,

jo també estic interessat en formarpart del grup de treball. Deixo el meu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Moltes gracies companys i companyes!

Apunts sots/inspector fa 6 dies 1 hora #67298

Bona nit,
Jo també estaria interessat! Som-hi que ja queda menys!
Deixo el meu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gràcies!!

Apunts sots/inspector fa 5 dies 10 minuts #67314

Bon dia m’agradaria afegir-me al grup, jo també em presento a sots, soc graduada en infermeria i puc aportar informació pels temes de sanitat.

Gracies!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.156 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok