Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: PVI

PVI fa 8 anys 3 mesos #49057

• Josep19
  • Avatar de Josep19 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones, em presento, em dic Josep tinc 19 anys i aquest any he acabat el grau superior de GORNP (Gestio i Organització del Recursos Naturals i Paisagistics). A les practiques de segon vaig estar amb els Guardes del Parc Natural del Montseny i em van animar a participar al pvi, em van dir que ho tindria dificil pero bueno per probar mai perds res.. Enfi em vaig presentar vaig aprobar l'examen i vaig presentar lo de catala am el nivell C d'haver fet el batxillerat i de merits només vaig presentar que soc ADF, ara el que pasa es que han surtit les llistas i he vist que no hi ha molta gent amb merits sino que estic entre el 140-162 empatat a 2 punts. El cas es que vaig trucar i em van dir que hi havien 206 places i que trucarian ala gent entre dijous i divendres, però no m'han trucat, ara volia trucar però no estan a la oficina i haure d'esperar a dema o dilluns. El cas es sabeu perque no m'han trucat si agafan gent de la borsa de treball de l'any pasat o com va el tema?

Gracies per llegir la parrafada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.