Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Com funciona el període de formació?

Com funciona el període de formació? fa 3 dies 13 hores #65996

• Al07
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bona nit,
He vist que a les opos del 2016 han durat 3 anys. I em preguntava si aquest és el període normal de totes les oposicions? També em preguntava com funciona aquest període de formació, cada persona tria un horari o són tots els cap de setmanes, ...? I per últim em preguntava si recomaneu que amb 18 anys algú s'apunti a les opos o millor esperar a finalitzar la carrera i obtenir el carned C?

Moltíssimes gràcies a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Com funciona el període de formació? fa 1 dia 23 hores #66006

• teixido16
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia,

Suposo que et refereixes a les oposicions de bombers voluntaris bv91/16. Aquestes oposicions han durat molt, primer de tot perque no s'havia fet mai i han anat tardan molt a fer les diferents fases de la opo i segon perque com molta gent treballa s'ha tingut que fer el curs i les practiques en caps de setmana per a que hi pugues anar tothom i aixo ha fet que es retrases tan tot. Encara ara falta gent per nomenar, com jo que estic acabant les practiques.

Però les oposicions per funcionari son molt més rapides i sobretot ara, amb 1-2 anys ja estas nomenat.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok