Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Ofici sanitari

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67592

• Holstainh
  • Avatar de Holstainh Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 113
  • Gràcies rebudes: 53
Bona tarda, ja que aquesta ha estat la primera vegada que es fa l'ofici sanitari, els/les que heu triat aquest ofici, podríeu dir com va ser el teòric i identificació de materials i que us han fet fer en el pràctic?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67593

Teòric penso q tothom el va veure fàcil. Material també (res extrany), pràctic avui crec q fàcil no era. 3 exercicis, IAM, politraumatitzat, DEA.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Holstainh

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67621

Quin mal gust de boca que va deixar aquesta prova, no? És generalitzat o sóc jo només?

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67625

Si sembla que ningú va sortir content, però hem d'esperar resultats, a vera que ens trobem. Però després de llegir les opinions de la resta d'oficis, aquí sembla que no hi ha ningú content...

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67628

Crec q el IAM (q ningú s’ho esperava) només el podien treure endavant alguns sanitaris, però per això era una prova d’ofici.
Les altres proves amb la pressió, el full i les hores allà és va tornar tot molt dificil.
S’haurà d’esperar

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67633

• Radicals lliures
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 9
Jo opino mes o menys com estàn parlant els/les companys/es. No va a ser una proba gaire fàcil per la majoria.

Més enllà de això jo trobo que va ser un desplegament absurd de medis per justificar una factura, que segur que no és petita, al ajuntament. Podrían haver fet algo molt més senzill, amb material més normal sense anar-se a llenar una sala de coses molones y noves, no calía tanta cosa per veure si pots fer bé una rcp, un svb inclús purgar un suero (que era lo complicat del iam). De altra manera amb un par de parades més senzilles (en quant a parafernalia) no Hi hauríem de haver estat allà cinc hores fent no res, sense poder parlar ni menjar res i amb un tracte pitllor que quan anaves a la escola i et tocava el profe imbecil.
No sé que més dir, cada cop amb menys il·lusió amb cap cosa que vingui de l'ajuntament

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67634

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 0
Podeu definir una mica més exactament com ha estat aquests prova ?
Surts sol? Dónes suport a algú? Has de monitoritzar al pacient? Preparar medicació ? Comunicacions per emissora?

Ofici sanitari fa 8 mesos 1 setmana #67635

sargantilla va escriure: Podeu definir una mica més exactament com ha estat aquests prova ?
Surts sol? Dónes suport a algú? Has de monitoritzar al pacient? Preparar medicació ? Comunicacions per emissora?

Sol. Suport res, ni parlavan ni contestaven. Lo únic al traumàtic una persona que feia el que li deias però no podia tocar res de material(això em va dir a mi). Lo demés ho decidís tu, material res de res miraves constants de manera imaginària sense ni PULSI ni tensió ni monitor ni res. Lo més semblant a un conte per no dormir. Ja et dic hi treballo fa anys i em va costar molt ficar-me en situació, moltíssim de fet no em va anar be. Tant fàcil posar de víctima una persona, o sinó conforme avances fent la valoració que et diguesin constants quan les mires o les demanes, per anar veient per on va la cosa, però no un paper amb 2 min x llegir, jo vaig sortir molt frustrat, això no s'assembla a res a lo que fas al ofici de sanitari. He fet simulacres molt millor muntats al TES i a formacions que aquí que es una opo... Una llàstima

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.133 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok