Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Sensacions Post-Examen 31-10-15

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52861

  • Pivirop
  • Avatar de Pivirop
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 5
un altre que també han violat sense lubricant ni res, anims a tots els que encara hi seguiu!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sólo tú puedes decidir qué hacer con el tiempo que se te ha dado

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52873

  • vila1978
  • Avatar de vila1978
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 1
Aixins doneu per bona la plantilla correctora, la 55 A ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52874

Jo crec que no hi ha cap pregunta impugnable. El veig bastant ben fet.. Que hi havien algunes molt putes? Si...
La de l'efecte venturi, jo veig bastant clara la A. L'única cosa, que no diu fluid, però es que el que diu (liquid) tampoc es incorrecte. Que a part el venturi també actuarà en un gas? Si. Però la definició de la A la trobo bé. No menteix.
No se, per mi no hi ha cap impugnable...

Molta sort companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52875

A veure, la pregunta 55 fa referència a l'efecte Venturi....i l'efecte Venturi és refereix a fluids, si o si. El carburador d'un motor d'explosió absorbeix combustible per que l'AIRE de l'admissió al augmentar de velocitat produeix una baixada de la pressió, la qual cosa afavoreix l'aspiració del combustible.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52876

  • projectedbomber
  • Avatar de projectedbomber
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
La 19. es impugnable al 100% ! Ja que desconecta tant el circuit de potència com el circuit de maniobra...es desconectat tot!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52877

  • projectedbomber
  • Avatar de projectedbomber
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
Y la 56, crec que també ja que les perdues de cárregua son independets de la pressió...o sigi q també está malament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52878

  • bbspeis
  • Avatar de bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 2
No et confonguis nomes desconecta el curcuit de potencia en la pregunta 19
El contactor y el rele termic son els que treballen en els dos circuits

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52879

  • bbspeis
  • Avatar de bbspeis
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 2
Jo tambe crec que hi ha poca cosa per impugna

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52880

Si. L'efecte venturi es refereix a fluids, jo no he dit que no. Però la definició que et dona no es incorrecta! Ja que un liquid es un fluid... Si hi hagués una altre resposta que et donés l'opció de gas (sustituir la paraula liquid per gas), aleshores si que seria impugnable, perque hi haurian dos respostes possibles.
Però l'unica opció que cuadra amb venturi es la A, ja que un liquid es un fluid, per tant es certa.

La 56, si que no veig cap dubte, la veritat. Totes son correctes excepte la C.
PCF= Q2XL / seccio

En la 19 estic amb bbspeis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52881

  • francesc garcia hebles
  • Avatar de francesc garcia hebles
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
anims ens queda una altre de 60 espero

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52889

A la pregunta 55 jo també penso que la resposta correcte és la D.
Les definicions són molt semblants, venen a dir al mateix, (l'efecte Venturi es basa en el principi de Bernulli), per tant una definicio et porta a l'altra. Per tant, al mirar quina de les dos opcions és correcte donaria com a bona la que diu fluids, que és més exacte que la que diu liquids.

I la resposta de la temperatura de treball d'un motor, tots dos motors treballen a 90ºC, és la temperatura òptima de funcionament, no pregunta quin combustible s'inflama a més temperatura, ni la potencia calorifica, pregunta la temperatura de treball... Bé així és com ho veig jo. ;)

La 19 la veig correcte estic amb bbspeis.

I l'examen en general, tot i que no fàcil, penso que està bé, no són preguntes d'empollar i prou, has de tenir una base i saber aplicar la lògica en la majoria de preguntes.

Va anims a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52890

Correcte Saku! La D et parla del efecte Bernoulli. Però no es exactament el mateix. El Venturi, es basa en la reducció de la pressió estàtica a causa de l'augment de velocitat, si. Però aquest augment de velocitat, es produit per la disminucio de secció en un punt concret. Jo crec que la A es definició de venturi (un liquid, també es un fluid, per tant no està dient res fals) i la d es definició de Bernoulli. Això es el que jo penso, al menys.
Respecte la dels motors, jo crec que un motor diesel si treballa a més temperatura tot plegat.. Només has de veure les conduccions, injectors etc..; Metàl.lics i molt resistents en un diesel, i de plàstic i menys resistents en moltes ocasions en un benzina... A part de la temperatura que agafa la cambra de combustió del diesel (els gassos han d'entrar en autoignicio sense xispa)...

Penso que hi han més impugnables/poc clares al de legislació, que al especific... jejejeje

Sort a tots cracks!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52901

la temperatura de treball d'un motor no depen de si es gasolina o diesel, cada fabricant fara treballar un motor segons les seves caracteristiques, materials o necesitats i segons li intetesi per millorar aquest, fent variar la temperatura d obertura del termostat Tan el pots trobar un motor diesl treballant de 80 a 90 graus com un gasolina de 90 a 100 graus o a l 'inreves, arrivant en circuits tancats a un maxims de 120°. els gasolina "normalment s'escalfen molt mes rapid i els solen fer treballar alts de temperatura i els diesel algo menys, pero repeteixo no sempre es aixi depen de cada motor en concret.... una altra cosa es quina temperatura pot tindre a dins la cambra de combustio que en diesel pot arribar a ser de 2000°c en alta pressio pero en cap cas aquesta temperatura sera la de treball. si un motor arribes a treballar a la temperatura que pot aconseguir un turbo, una egr, o en el moment de l explosio...crec q no durarie gaire!!
per mi no es gens correcta aquesta pregunta, m imagino q es el que volien preguntar, pero quan apures tan a fons les preguntes et pot sortir un nyap!
segurament no la impugnaran pero si lo que volen es aprofundir els temes al maxim, almenys q formulin be les preguntes..!
apa! aqui ho deixo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52903

Estic totalment amb tu ab1, es una pregunta més que impugnable...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions Post-Examen 31-10-15 fa 2 anys 11 mesos #52925

Tinc una còpia de l'examen pels que no la tenen, però no em deixa penjar-la :(

La poso aquí, a veure si algun administrador la pot penjar a la web!

tempsend.com/572D79BCC0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
 
 
 
Back to top