Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Criteris per a la contractació de personal tempora

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61665

• larchy57
  • Avatar de larchy57 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 3
Ahir es va publicar aquest documents a la web de la DGPEIS.

Pel que entenc jo un cop esculls una plaça de qualsevol categoria de campanya ja no tens la possibilitat de renunciar a aquesta si t'en ofereixen alguna altra que t'interessi més.
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bomber.riberenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61666

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 48
Pel que entenc jo, si que pots renunciar a la plaça però de forma definitiva, es a dir, no et quedes a la borsa del que treballaves com fins ara...

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61667

• larchy57
  • Avatar de larchy57 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 3
Jo entenc que és això que dius tu per a la categoria de AOF. Els que hagin respost a la crida i triin un altre lloc de treball renuncien de forma definitiva.

Però per les altres categories jo entenc que no és possible renunciar per agafar una altra plaça de qualsevol altra categoria.

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61668

• Limbhad
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 11
He trucat a interior, i mhan dit que si ja has confirmat que faras campanya i despres t'ofereixen un contracte d'una altra borsa, no hi pots anar. Ni renunciant i perdent la plaça de Aof. Cada dia fan les coses millor...

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61672

• India Mike
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 82
Que rucs que són pobres...
Aixi si vols anar amb un altra borsa, que has de fer? No agafar el teu lloc habitual i espera que hi hagi sort i tinguis una plaça de la nova categoria a la que aspires. Quina puta merda!!!

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61673

• pukas23
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 210
  • Gràcies rebudes: 80
India Mike, si que pots, però renuncies a la teva plaça de forestal. Surts de la borsa.

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61681

• India Mike
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Dema trucare, o bueno com tinc l'adjudicació del B puc preguntar directament alla. No es el meu cas nomes estic a la borsa de conductors B i sera la meva tercera campanya. Pero es bo saber com va realment la cosa. Mes que res de cara a presentar-se a futures ampliacions de borses.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Limbhad

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61685

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 88
  • Gràcies rebudes: 46
Té raó el company, interior.gencat.cat/web/.content/home/03...ampanya-forestal.pdf

Em sembla lamentable que aquesta gent sense escrupuls faci i desfaci en funció del que els és més pràctic a ells. Avui a l'adjudicació d'EPAF hi ha hagut moltes queixes en aquest sentit, el que diu a la nota informativa és que un cop has acceptat una plaça no pots optar a places d'altres borses fins que no han passat 6 mesos de la teva primera elecció, és a dir si a dia d'avui tries EPAF, ja no optes a les places de les altres borses, independentment de que sigui un contracte millor, més a prop de casa o el que sigui, va contra tota lógica, a més una altra injusticia és si et toca escollir plaça i només tens opcions a prendre pel cul de casa perquè estan a centenars de kilometres d'on vius, pases a final de la borsa, en altres sectors el que fan és seleccionar previament les places on estaries disposat a anar i en funció d'això es fa la tria automaticament, però sembla que això els faria petar el cervell i fer-ho malament i injust és més facil per ells.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Limbhad, bomber.riberenc, Moltor

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61689

• bomber.riberenc
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 10
Tot lo que hem viscut avui a la sala d'actes del departament d'interior a sigut lamentable.
No s'aguanta per cap banda que hagin publicat els "Criteris per a la contractació de personal temporal de campanya forestal" a menys de 24h de les tries d'EPAF i Conductor, i després que hi hagin hagut companys que fa uns dies van pendre decisions sobre la campanya sense ser conscients del que obliga aquest "Acord del Govern, de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal " fa una setmana.
Crec que hauriem de canalitzar totes les nostres queixes d'alguna forma i que mai més es repeteixi una situació com la d'avui. Avui s'han escoltat un munt de queixes i sobretot raons manifestant la nostra indignació. De solucions n'hi havien moltes, i han triat la pitjor. Com dius u1063636, una solució podria ser establir uns ordres de prioritat com es fa per exemple amb la tria de la carrera universitaria, una cosa elemental com aquesta. Hem sembla que avui hem sentit moltes excuses barates i inclús mentides per justificar lo injustificable.
Cadascú tè les seves pròpies històries personals, però avui TOT el personal de campanya (inclús aquells que potser han obtingut un benefici directe) hem viscut una regressió més al nostre colectiu pel simple fet de ser personal laboral. Desitjo que mai més ens torni a passar una cosa semblant, i que sàpigui ja n'anem acumulant unes quantes...
Salut!

PD: Ah! i per aclarir dubtes a la gent, llegiu l'escrit amb el pitjor enfoc desde el punt de vista del treballador, i és així com s'ha d'interpretar lamentablement. Miki NPK no l'interpetes bé ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636, Limbhad, Moltor

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61690

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 48
No entenc xq em menciones? Crec q ho he interpretat bé, i no dic que em sembli bé, de fet em sembla una putada. Jo estic a varies borses esperant per si em truquen i si em pillen a guaita que es la feina que menys m'interessa i l'agafo despres quedo cardat si l'any que ve m'ofereixen plaça de conductor x exemple..
Potser no m'he expresat bé en el comentari anterior...
En fi, ens haurem de pensar bé si hagafem alguna plaça.

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61692

• Limbhad
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 42
  • Gràcies rebudes: 11
Totalment d'acord amb tu bomber.riberenc.
Jo no he anat a l'acte d'adjudicació d'avui, però ahir parlant per telèfon els hi vaig preguntar si era lògic que ens n'asabentessim d'això ara, i em van contestar que això no era d'ara, que era de l'any passat, i que una altra cosa es que no ho sapiguéssim.. Bé, no ho sabíem perquè fa un any que tenen aquest acord i no se'ls hi ha acudit de publicar-ho fins ara!! Em sembla vergonyosa aquesta manera de fer les coses, i està clar que han tirat pel camí més fàcil.
Sembla que a les borses som més números que persones.

Ahhh per cert, ara m'explico perquè han ampliat tant la majoria de les borses de treball..! Una vergonya!!!

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 3 setmanes #61693

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
No se que es pot fer, però alguna cosa hauriem de fer perquè mirin una mica per la gent, sense que els generi un cost massa elevat, ja que el que està clar és que ells no volen feina extra. El problema més gran a EPAF el tindrem quan surtin vacants de places fixes, si fan servir la mateixa lògica ens podrem trobar renunciant a fer la substitució perquè ens queda lluny de casa, perdent així opció a altres substitucions futures que si que ens interessen.

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 2 setmanes #61694

• nissaga
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 31
Aviam, em podeu ajudar? Què enteneu vosaltres d'aquesta nota? digueu-me si estic en lo cert...

Si agafo una plaça de campanya forestal i després m'ofereixen una altra no puc agafar-la a no ser que porti més de 6 mesos en la primera que he agafat? Llavors, si es dóna el cas que no puc agafar una altra plaça perquè ja estic en una, contarà com a renúncia, et congelen el número on ets a la borsa o vas fora de la borsa?

Entenc que s'han de fer equilibrismes renunciant a una plaça pensant en què en una altra que t'interessa aquell any et trucaran de la borsa.I si no et surt bé, doncs potser et pots quedar sense les dues...

No ho sé, la veritat que una merda com tots dieu. Sento una mica que aquest any m'he esforçat i he perdut moltes hores estudiant guaita, epaf, teoc, conductor, graf, per entrar a diferents borses i tenir més opcions. He demanat molts permisos al curro i he justificat moltes faltes d'assistència a classe per aquests exàmens que ara sembla que no serviran de gaire. Sincerament, els la sua l'esforç i el patiment dels opositors.

Estic d'acord i m'apuntaré a qualsevol iniciativa per reclamar aquest tracte injust. Suposo que aquestes coses passen també perquè no ens organitzem prou i llavors ells veuen fàcils colar-nos qualsevol canvi que repercuteix negativament en nosaltres. No sé si la forma seria que els que fem campanya i els que optem a fer-la fem una assemblea de treballadors o ens posem en algun sindicat...

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 2 setmanes #61696

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Hola Nissaga, en teoria un cop tens un contracte o una plaça assignada, pots demanar la suspensió (congelar el número on estàs i no passar al final) a les altres borses on estàs com a disponible, i demanar l'alta novament un cop finalitzis el contracte, tot i això de moment no han informat com es fa aquest tràmit, així que t'aconsello que truquis i ho preguntis tu mateix, tot i que en funció de qui t'atengui la trucada pots rebre una resposta o una altra.
Tema organització sindical, seria bona idea, sobretot sabent que al Tribunal Qualificador de les borses hi havia representants sindicals i que dubto de la seva eficàcia si han permès totes aquestes injustícies, sense ni com a mínim denunciar-les, per tant a dia d'avui dubto que ens representin suficientment.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nissaga

Criteris per a la contractació de personal tempora fa 4 mesos 2 setmanes #61697

• India Mike
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
Nois podem contactar amb sindicats. Fe una quedada amb sindicats i totes les borses i presentar-mos davant Dep. d'interior, obviament avisar a premsa i aveure que pasa. Personalment no m'afecta, però potser en un futur si i realment es una putada, aixi que jo hi participaria.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.232 segons

Back to top