Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Localització punts de guaita

Localització punts de guaita fa 1 mes 4 setmanes #61349

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 5
Bon vespre, aviam si hi ha algú que disposi d'aquesta informació, ja que per molt que he consultat per internet, web d'interior, dossiers informatius de campanyes forestals d'altres anys... no hi ha hagut manera de trobar la informació relativa als punts de guaita que hi ha a catalunya i la seva localització.
merci!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61352

• nissaga
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 87
  • Gràcies rebudes: 23
Quan va començar aquesta útlima ampliació a borsa van treure aquest document amb el que feien una previsió de les places vacants.

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...s_vacants_GUAITA.pdf

N'hi havien unes 18 si no recordo malament.

No obstant, vaig parlar amb convocatòries i em van dir que no era segur ni aquest número ni aquestes places ja que hi havien guaites que potser, al veure que hi havia nova ampliació a borsa, no renunciaven a la plaça. No ho vaig entendre massa però això és el que em van dir en persona allà a interior.

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61353

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Merci Nissaga, aquest document també el tenia vist però em va passar com tu, que to tinc clar si son els definitius, si en sobren, si en falten... igual que existeix un mapa interactiu dels parcs de bombers voluntaris i funcionaris, en podrien fer un d'igual dels punts de guaita, així ens facilitarien la vida :P

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61356

• aduaigues
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Gràcies rebudes: 4
Ahir van publicar un document on hi consta el personal necessari de cada categoria per la campanya forestal 2018. Concretament hi haura 96 guaites. El que no hi diu enlloc però, són les places vacants. No crec que tardin molt en publicar-les i començar a fer els tràmits perquè pel juny no queda tant!

El document el trobareu en aquest link: goo.gl/UsTeJH

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61365

En aquest enllaç ( interior.gencat.cat/web/.content/home/03...s_vacants_GUAITA.pdf ) hi surt un mapa amb tots el Punts de guaita, no? potser m'ho miro malament...

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61374

En principi hi ha 19 vacants, suposant que hi hagi 2 torns per punt hi hauria 38 places. I en el cas de que de les 38 places fossin reals hem de tenir en compte que a la borsa de 2017 nomes hi ha 4 persones que han renunciat 2 vegades. Si acceptessin les 4, es possible que hi hagues 34 vacants. Per ser conservador (pensant nomes en 1 torn) jo diria que les primeres 15 persones de la borsa de 2018 treballen segur.

Fins l'acte d'adjudicació no sabrem res segur.

salut!

Pero vigileu perque el document de places vacants diu:

En els punts de Guaita que es relacionen a continuació hi ha places vacants i vacants
reservades, que poden ser cobertes durant la pròxima i/o pròximes campanyes forestals
mitjançant les persones que formin part o passin a formar part, per la superació del corresponent
procediment selectiu, de la Borsa de treball de la categoria de Guaita.
Cal tenir en compte, però que la relació de les places vacants és provisional. Les places poden
variar arran dels possibles moviments que es produeixin per reingressos i/o excedències del
personal laboral fix i possibles renúncies i/o canvis de destinació.

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61375

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh

pep va escriure: En aquest enllaç ( interior.gencat.cat/web/.content/home/03...s_vacants_GUAITA.pdf ) hi surt un mapa amb tots el Punts de guaita, no? potser m'ho miro malament...

Ei Pep tens raó, aquest mapa el tinc, el que em referia era la situació exacta del punt de guaita, ja que a través del mapa aquest no queda clar on es situa.

Localització punts de guaita fa 1 mes 3 setmanes #61376

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 59
  • Gràcies rebudes: 28
Si et vols entretenir-te una estona, amb la web www.icc.cat/vissir3/ , cercant per topònim podràs localitzar la majoria de punts de guaita.
Salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.136 segons

Back to top