Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Llista provisional EPAF ranking

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60762

• chicony
  • Avatar de chicony Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 101
  • Gràcies rebudes: 46
Bones nois, us deixo el nou ranking de EPAF.
Disculpeu si hi ha algun error o si hi habia un altre tema on estaveu parlant d'aixo, pero vaig amb una mica de pressa xD

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: EPAFPOL.pdf
Mida del fitxer: 39 KB
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Marc BG, alpo, El_noi_del_sucre, RB, jagine, Quimet22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60765

Buena currada crack. A ver cuantos años estamos en el banquillo los que estamos de los últimos, madre...:blink: :blink: :sick:

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60766

Olé!! Moltísimes gràcies per la feina company! Ja que has iniciat aquest fil, m'agradaria preguntar una cosa si algú m'ho pot aclarar. Segons tinc entés, pot ser que hi hagin epafs amb contracte tot l'any? O només són contractes com aof, de 3 mesos per la campanya forestal? Es que em va semblar sentir algo de epafs interins...:dry: :dry:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jagine

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60767

alpo va escriure: Olé!! Moltísimes gràcies per la feina company! Ja que has iniciat aquest fil, m'agradaria preguntar una cosa si algú m'ho pot aclarar. Segons tinc entés, pot ser que hi hagin epafs amb contracte tot l'any? O només són contractes com aof, de 3 mesos per la campanya forestal? Es que em va semblar sentir algo de epafs interins...:dry: :dry:

Ara per ara nomes son per Campanya Forestal de 3 mesos. No hi ha res de 12 mesos.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jagine

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60768

• jagine
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 21
Hi ha alguna probabilitat de que la generalitat vulgui invertir més en prevenció i passin a interins? O és una solució molt remota...? No s'ha comentat res?

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60770

jagine va escriure: Hi ha alguna probabilitat de que la generalitat vulgui invertir més en prevenció i passin a interins? O és una solució molt remota...? No s'ha comentat res?

La prioritat ara mateix es estructurar en recursos humans el cos de bombers amb oposicions ja que en els propers anys es jubilen molts bombers professionals.

Per prevenció i tot això de moment tiren de les ADF, GEPIF, entre d'altres per desgràcia.

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60774

Bones,
Aprofitant el tema, creieu que hi haurà moltes renúncies o la cosa quedarà més o menys així?
Bona feina chicony!

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60777

capo2 va escriure:

alpo va escriure: Olé!! Moltísimes gràcies per la feina company! Ja que has iniciat aquest fil, m'agradaria preguntar una cosa si algú m'ho pot aclarar. Segons tinc entés, pot ser que hi hagin epafs amb contracte tot l'any? O només són contractes com aof, de 3 mesos per la campanya forestal? Es que em va semblar sentir algo de epafs interins...:dry: :dry:

Ara per ara nomes son per Campanya Forestal de 3 mesos. No hi ha res de 12 mesos.

Això qie dius que els contractes són de 3 mesos és mentida. Hi han bastants epaf que en treballen 4 i fins i tot n'hi ha que treballen tot l'any.
Sempre parles com si sapiguessis les coses, perquè? ni tu ni jo sabem el que oferiran aquest any.
Pot ser ofereixen 3-4-6 mesos, o tot l'any, o res! :unsure:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60778

Bzp va escriure:

capo2 va escriure:

Això qie dius que els contractes són de 3 mesos és mentida. Hi han bastants epaf que en treballen 4 i fins i tot n'hi ha que treballen tot l'any.
Sempre parles com si sapiguessis les coses, perquè? ni tu ni jo sabem el que oferiran aquest any.
Pot ser ofereixen 3-4-6 mesos, o tot l'any, o res! :unsure:

Mira’t bé la borsa de treball d’EPAF i veuras que els últims treballen sempre 3 mesos. Ni 4 ni 6 com dius tú. Els de 6 mesos son gent interina que porta un grapat de temps a la casa (entre bbvv, campanyes, etc). Porto més de 10 anys a la casa i se del que parlo.

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60782

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 43
Si portes tant de temps a la casa hauries de saber que cap precedent serveix de res, aquí fan i desfan en funció de com gira el vent, per tenir un mínim de credibilitat hauries de ser el responsable de recursos humans o el conseller d'interior

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60784

• drissdela
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 83
Yo he escuchado que hay planificación de que en el futuro se amplíen EPAF para trabajar todo el año, las dos veces que lo he escuchado ha sido a través de personal EPAF interino, creo que son rumores, por ahora no creo que se le tenga que dar mucha importancia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60792

Gracies per la currada!!!

Tocara esperar donnncsss

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60825

• milaks
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 39
Capo2 per ser veterano no ens tens nidea! Hi han epaf fixes , interins amb contractes de 4 anys i contractes de csmpanya i sofereixen tots aquests contractes a traves de la borsa.

Llista provisional EPAF ranking fa 3 mesos 1 setmana #60826

• milaks
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 39
I no tots els epaf surten a la borsa. Els fixes i interins ja no surten. I lo normal que els ultims son de 3 mesos de campanya perque encara no els hi han ofert un contracte mes llarg. Així que en general aquest forum es parla des de la desconeixensa i ignorància i més si ets veterà....

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.260 segons

Back to top