Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: EPAF BORSA

EPAF BORSA fa 7 mesos 2 setmanes #60703

• burreg
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Després de la bona feina d'un company ja podem saber més o menys quina serà la nostra posició en aquesta borsa epaf 2018, al final si que hi ha molta gent amb mèrits, sobretot quan ens fixem amb els 125 primers .
Hem passat de ser 125 a 250 persones que formarem la nova borsa EPAF, com interpreteu aquesta darrera actualització? A mi em fa pensar que hi hauran forces places a cobrir, però també podria ser que es cobrissin les espatlles i la borsa aquesta sigui en previsió d'uns quants anys .
Crec que si el contracte és com AOF o molt semblant, hi hauran moltes renúncies, jo per exemple puc ser un d'ells. Aquest fet pot donar pas a persones amb números alts de la borsa.

Algun EPAF, o no, que ens en pugui fer cinc cèntims?
Salut ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EPAF BORSA fa 7 mesos 2 setmanes #60704

Com bé tu dius, es per cobrir-se les espatlles.
Molts EPAF estan d'AOF, llavors que faran, triar EPAF o quedar-se d'AOF??

Tampoc hi han masses places vacants d'EPAF.

EPAF BORSA fa 7 mesos 2 setmanes #60705

burreg va escriure: Després de la bona feina d'un company ja podem saber més o menys quina serà la nostra posició en aquesta borsa epaf 2018, al final si que hi ha molta gent amb mèrits, sobretot quan ens fixem amb els 125 primers .
Hem passat de ser 125 a 250 persones que formarem la nova borsa EPAF, com interpreteu aquesta darrera actualització? A mi em fa pensar que hi hauran forces places a cobrir, però també podria ser que es cobrissin les espatlles i la borsa aquesta sigui en previsió d'uns quants anys .
Crec que si el contracte és com AOF o molt semblant, hi hauran moltes renúncies, jo per exemple puc ser un d'ells. Aquest fet pot donar pas a persones amb números alts de la borsa.

Algun EPAF, o no, que ens en pugui fer cinc cèntims?
Salut ;)

Hola. volia saber per on veieu que passarem a formar part de la borsa 250 persones..... això en principi fins que no es faci la prova de català no sortiran qui definitiva-ment hi forma part. Crec que sobre finals de març.
salutacions.

EPAF BORSA fa 7 mesos 2 setmanes #60706

Ara he vist la diligencia de l'altre post on surt lo de la ampliació de places a tots els que han aprovat....

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons

Back to top