Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Asumpte de places

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22676

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
Hurky Purky, tot comença perquè la persona que ha iniciat aquest tema ha escrit que la gent que no té mèrits no entra i dir això es una falta de respecte per a tots aquells que en el seu moment ens ho vam currar i vam entrar sense mèrits, perquè no ens han regalat res. I hi ha molta gent que ho ha provat varies vegades fins aconseguir entrar

El que si trobo bé es queixar-se i dir que no és just que una persona amb un 10 a les fisiques no entri i en canvi una amb un 6 o 7 de fisiques i un tou de mèrits si que entri

Reconec que no he estat gens acertat dient al principi que menys queixes i més entrenar, però volia fer veure que de mèrits hi han hagut sempre i de gent carregada de mèrits també, i tal i com estan les coses tothom fa el possible per tenir-ne el màxim. O ara resulta que fem campanyes forestals per amor a l'arte o que no ens treiem els carnets de bus i tràiler per tenir 1 punt a la oposició??

Jo el que veig és que a tu el que et fot de veritat es que et vas apuntar al paro per tenir 2 punts de mèrits, ja comptaves amb ells i ara et rebenta que aquest any que justament els tens tu no comptin, perdona que dubti de les teves queixes si aquest any els mèrits fossin els de l'any passat

I per molta raó que tinguis o creguis tenir, les formes no són pas aquestes faltant el respecte als altres

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22677

• xisky
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 4
A veure, no vaig començar aquest tema per queixar-me del que dius Marcel.
Vaig dir això veient les notes de l'any passat on a la metropolitana nord he vist que totes les places són amb més de 14 punts i per tant els que no tenen mèrits és imposible que agafin plaça.
No crec que sigui una falta de respecte als dels anys anteriors.

Jo vaig fer les proves ara fa 4 anys i no vaig poder entrar per una plaça i vaig treure un 8'30 més o meny (Sense mèrits de res), i he vist que l'última plaça de l'any passat ha arribat als 14 punts. Veig que ha passat alguna cosa, no se el que però ha passat. No crec que hi hagui més gent, sinó que la gent té més punts i això com pot ser?

Jo crec que el més raonable seria que dins de les places afertades, hi haguessin un tant per cent per gent amb mèrits i un altre tant per cent per a gent sense mèrits. Així tothom tindria les mateixes oportunitats i tothom estaria content. Crec que haurien de canviar la normativa de les bases!! (Així es com pensaba que seria des d'un prinicipi, però ja veig que no).

Per ejemple, a la universitat hi ha un tant per cent de places per gent que no té la selectivitat, gent que ha fet la prova d'accés per a majors de 25 anys o per a gent que ve d'un mòdul profesional.

Així i tot, no ens haurem d'esforça al màxim per fer el que volem.

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22678

• xisky
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 4
volia dir que

Així i tot, ens haurem d'esforça al màxim per fer el que volem.

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22679

HURKY...... un@ crack, mejor explicao imposible. AU me voy a sobar xk acabo de cenar k acabo de llegar del GYM y mañana firmes a las 7.......joder como puede ser si me toy tocando las bolas ROCKS? enga a cuidarse.

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22680

Sii..jo també ho penso ja que si et deixes la pell, una mínima oportunitat has de tenir no? No sé..jo per exemple ara tinc el menisc fotut i fins el dia 5 no em diuen que tinc exactament. Si em diuen que no es res "greu" em fotre a córrer com un boig per fer el 10 i si tot i així no entro doncs no serà perquè no m'ho mereixo. Només demano un 20% (i ja és molt) de possibilitats per entrar. Apaa..sort a toots

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22681

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 0

Marcel_ va escriure: Hurky Purky, tot comença perquè la persona que ha iniciat aquest tema ha escrit que la gent que no té mèrits no entra i dir això es una falta de respecte per a tots aquells que en el seu moment ens ho vam currar i vam entrar sense mèrits, perquè no ens han regalat res. I hi ha molta gent que ho ha provat varies vegades fins aconseguir entrar

El que si trobo bé es queixar-se i dir que no és just que una persona amb un 10 a les fisiques no entri i en canvi una amb un 6 o 7 de fisiques i un tou de mèrits si que entri

Reconec que no he estat gens acertat dient al principi que menys queixes i més entrenar, però volia fer veure que de mèrits hi han hagut sempre i de gent carregada de mèrits també, i tal i com estan les coses tothom fa el possible per tenir-ne el màxim. O ara resulta que fem campanyes forestals per amor a l'arte o que no ens treiem els carnets de bus i tràiler per tenir 1 punt a la oposició??

Jo el que veig és que a tu el que et fot de veritat es que et vas apuntar al paro per tenir 2 punts de mèrits, ja comptaves amb ells i ara et rebenta que aquest any que justament els tens tu no comptin, perdona que dubti de les teves queixes si aquest any els mèrits fossin els de l'any passat

I per molta raó que tinguis o creguis tenir, les formes no són pas aquestes faltant el respecte als altres

Salut!

Bé... La persona que ha iniciat aquest tópic vol dir que ara és molt difícil entrar sense mèrits, fins i tot gairebé impossible. Això està contextualitzat, ARA, no fa no sé quants anys... De fet, és una qüestió matemàtica que no té res a veure amb perjudicar la teva reputació. ARA és molt difícil (matemàticament gairebé impossible), ABANS no tant... Dir això és una falta de respecte pels forestals? Ningú ha dit que NO vau currar i entrenar, etc., només volem la nostra oportunitat per fer el mateix. No tenim res en contra de vosaltres.

Tema atur... Que em foti és independent de tot el que he comentat? Tú "m'has escoltat"? Hi ha tot un tópic que parla d'això i penso que ho explico forçá bé, a més d'altres persones en situació similar. No penso tornar al mateix.

En quant a les formes, el respecte és una norma social que evoluciona segons el context socio-cultural en el que ens trobem. Si et fixes, ara mateix i aquí, és una cosa força ambigua en molts posts... No sabem si és l'humor d'aquella persona o realment vol ofendre a algú, el que és una falta de respecte per uns no ho és per altres, etc. Jo, en principi, no et volia ofendre... Però molts cops el respecte entra en conflicte amb la sinceritat... Encara que sempre puguis dir-me que "hi ha formes i formes", a vegades, canviant les formes també canvies el que vols dir (tant el contingut com les emocions que comporta). Si jo, ara per ara, penso que ets estúpid (no és el cas), la meva preferència, en cas que ho consideri rellevant per expressar la meva opinió... creu-me que serà le de dir-t'ho. Si no t'agrada, no parlis amb mi i jo faré el mateix.

Així doncs, ho sento molt, però primer sóc sincer i després respectuós. El mateix espero de tú, cosa que penso que has sigut... Primer sincer... i, quan l'has clavat, has sigut respectuós, oi? ;)

Per cert, si defenses les bones formes, no m'ho diguis només a mi, també al teu company Rocks, no?...

Salut per a tú també! I sento les formes... (sense ironia)

Asumpte de places fa 9 anys 3 mesos #22698

• xevitebre
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
Bones gent!

El problema que veig que hi ha aqui i que jo i la majoria de gent ens queixem es ke dieu, els que ja vau entrar a campanyes passades, és que ja us ho vau haver de currar i per aixo ara teniu merits, el problema que tinc jo ara i molta gent es que encara que ens ho currem no tindrem recompensa! I crec que es perque ara ja molta mes demanda que avans, per aixo crec que s'haurien de pendre decisions i cambia una mica les coses per tenir una mica mes d'igualtat. Pero en fi, nomes es la meva modesta opinió! Que tingueu sort i els que no tingueu merits com jo i no entreu a la campanya i us voleu preparar per a les de la generalitat a aprofitar l'estiu a estudir i entrenar fort!

Asumpte de places fa 4 mesos 3 setmanes #61037

Com aquest any han ampliat borsa d'AOF...

Voleu dir que aques any ampliaran places??

Pel que he vist al fòrum que he fet una repasada en general, des de 2008 fins 2013 s'ha retallat moltissim en places, amb el tancament dels parcs de bombers voluntaris pels AOF. Es possible que canviï?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.133 segons

Back to top