Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Asumpte de places

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22611

• xisky
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 4
Hola,

he donat un cop d'ull a les notes de l'any passat.
He vist que qui agafa places son tots amb mèrits. I els que no tenim cap que?
Anem, fem les proves i quan finalitzem un cop a l'esquena i per a casa?
No tenim possibilitats oi?
Si treiem 10 punts a les proves físiques, no agafarem plaça ja que qui agafa te 14punts.
Crec que això és una injunticia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22612

• pericofr
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 19
  • Gràcies rebudes: 0
Bones company,
l'any passat vaig treure un 9 a les fisiques i com tu dius em vaig quedar a fora...gent am 7 punts estaba molt per davant meu i aixo es pot consderar una injusticia o no. Veig be que donguin punts a la gent que ya ha treballat d'aixo, el que no veig just es que els donin tants... Aquest any la diferencia no sera tanta, mai se sap la nota de tall, xro lluitant, les puntuacions de la gent no seran tant desmesurades... I els que entrin sense punts no estaran tant enrrere. De totes formes l'any passat una persona va entrar am un 10 i sense merits, aixi que aquest any que les coses estan millo... Anims, i aveure si entre tots!!!

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22623

• xisky
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 4
Hola,

no se pero sense els dos punts del paro jo crec que estic futut.
Això de que aquest any està millor em sembla que no.
Si ja hi ha uns quats tan sols amb 1 o 2 punt, ja tenen més possibilitats, i la malloria que entra té com a mínim 2 punts.

Jo penso que haurien de descartar, ja desde un començament, els que no tenim punts i deixar fer-nos perdre el temps.

Bé doncs jo ho intentaré així i tot. Que hi hagi sort.

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22628

wenas gente.....si no hay mèritos, la cosa sta mas negra k el sobaco un grillo, mèritos x trabajar bien? vamos no me jodas namás faltaria, si encima k t pagan t vas a ir a la montaña a hazer un picnic, manda wevos...........en fin es lo k hay, con 9'5 el año pasado en la puta calle, pami k me kedo en mi casa.......au k vaya bien. :wink:

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22637

• mariovica
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 34
tu ham un 9,5 estaves fora no? Pues yo amb un 13,8 també!

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22638

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
Aqui tots a queixar-se dels mèrits....no us oblideu que la gran majoria dels que fem de forestal vam entrar SENSE mèrits aixi que menys queixes i més entrenar

i no vingueu a comparar els mèrits d'ara amb els d'anys enrrera, perquè quan jo vaig entrar al 2003 les campanyes valien el DOBLE que ara i si eres novato només podies obtar a 1 punt si tenies el btp, l'any passat una persona que no hagues fet mai cap campanya ni fos voluntari podia tenir fins a 4 punts, i si, és cert que aquest any només en podrà tenir 2 però les campanyes segueixen valen la meitat, i aquest any la collonada aquesta de la roba i del comportament suma 2 punts pels 5 que tenies l'any passat

Per mi, el problema és que cada cop som MES gent per MENYS places

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22639

si si 9'5 i al carrer, el k passa k sóc de BCN i ser k aki sense merits impossible, vaig anar a les terres de l'ebre xò.........va a ser k tampoc. X cert MARCEL quan vulguis fem el kilometret junts x exemple i si em passes la mà x la cara tens un sopar k dius? xk la resta de les probes es de riure, cordeta i 50 kilets? va home va no fotem au salut i k vagi bé a tothom.

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22641

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 395

Marcel_ va escriure: Aqui tots a queixar-se dels mèrits....no us oblideu que la gran majoria dels que fem de forestal vam entrar SENSE mèrits aixi que menys queixes i més entrenar

i no vingueu a comparar els mèrits d'ara amb els d'anys enrrera, perquè quan jo vaig entrar al 2003 les campanyes valien el DOBLE que ara i si eres novato només podies obtar a 1 punt si tenies el btp, l'any passat una persona que no hagues fet mai cap campanya ni fos voluntari podia tenir fins a 4 punts, i si, és cert que aquest any només en podrà tenir 2 però les campanyes segueixen valen la meitat, i aquest any la collonada aquesta de la roba i del comportament suma 2 punts pels 5 que tenies l'any passat

Per mi, el problema és que cada cop som MES gent per MENYS places

Ay pobret pobret, que no tindrà quaranta mil punts de mèrits aquest any i només en tindrà 2 ó 3. Mira que és estrany que no hagis dit res a l'altre post... Potser fa pal llegir i contrargumentar tant i només volies treure el cap i mostrar-nos l'orgull de forestal veterà. Què els hi has de dir tú a tots els qui han sacrificat 6 mesos PER RES... Estaves més maco calladet...

Mira, ningú et diu que no et mereixies entrar, només estem dient que POTSER no us mereixeu mantenir les vostres places TAN fàcilment. NO sou funcionaris. És un treball públic d'estiu pagat per tots, per gent jove, i tots hi tenim dret a "opositar" en les físiques i que això TINGUI SENTIT, no que no importi res de res, com a Tarragona, on la nota de tall va ser superior a 10. No es tracta d'una feina d'enginyer, psicòleg, advocat o arquitecte on l'experiència s'hagi de valorar de la forma en la qual es fa. És una feina relativament simple, amb certa responsabilitat, sí, però tampoc crec que hagis d'estar-hi 50 anys només perquè ets més expert i ja no importa el que facis en les físiques de la quantitat de punts que et donen per ximpleries. Si fos tan tan tan important aquesta feina, en el sentit de dificultat de les tasques i experiència necessària, hi hauria una mena de promoció interna d'oposició de bombers per forestals veterans xD.

Menys queixar-se i més entrenar? Però què collons saps tú quant entrenem, flipat. No només ens prenen el pel amb aquestes bases i els seus canvis (més injustos impossible), sinó que a més hem d'estar calladets pel respecte sa majestat: el forestal veterà... Ves a cagar... Em queixo i segueixo entrenant, les dues coses, a més estant lesionat. Així que gràcies pel consell, però te'l pots ficar pel teu majestuós cul...

Nosaltres no ens queixem de què NOMÉS ens donin 2 punts, sinó que NO han mantingut les mateixes bases i hem secrificat coses que, POTSER, no haguéssim sacrificat per... 0 punts? i no pas 2. Però no oblidem que ara també és molt més difícil entrar pel que tú mateix comentes: "el problema és que cada cop som MÉS gent per MENYS places". Si això és així, és una barbaritat demanar un canvi en la forma de les bases? Una readaptació donades les noves circumstàncies? Tan estúpid és això que comento? De veritat et sembla just? Fins i tot a tú?

Si fos per mi, no hi hauria d'haver cap mèrit més que no fos per campanyes passades, sempre fins a un límit i mai les puntuacions desorbitades que n'hi havia fins ara. Ni atur ni ximpleries, així ningú s'enganya, tothom sap el que hi ha i els qui hagin entrat en campanyes anteriors haurien de continuar entrenant-se.

Si jo entrés, em faria una mica de vergonya que, en campanyes futures, gent amb 9.5 ó més es quedés sense plaça mentre jo hagués tingut puntuacions de 6, 7, 8... mantenint la meva.

Espero i desitjo que no tots els qui hagin sigut forestals pensin com tú... Amb orgull de president del govern per haver aconseguit ser forestal en el 2003...

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22644

• roks_21
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Derek ke pasa aora eres forest gum o ke? aki todos los que hemos sido forestales nos lo hemos currado.. y si estáis fuera os pues mala suerte es lo que hay. Marcel yo = que tu cuando empecé los meses trabajdos contaban 2 decimas por mes... los "puretillas" era una burrada la de puntos que tenian y los veian que alomejor hacian poko pero te tocaba comer.. así que los que sea vuestra primera campaña.. como cuando nosotros tuvimos la nuestra a tragar.. a entrenar y a subir la cuerda y correr ombre ya .. derek kuando kieres te echo la carrera del mil hombre.. k por aki se te ve muy ombre y esa prueva ta chupada que cada año me la he sakado con el 10 y fumandome un piti antes de correr.. y aki no me voy quejando.. este año a diferencia del pasado no dan 5 puntos por ropa y comportamiento, solo dan 2 y a los voluntarios en lugar de 3 les dan 2 cosa que facilitará el acceso a los nueves.. aprovechar el tiempo pa entrenar y dejaros de foros que os hara falta

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22647

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
aviam aviam...aqui parleu sense tenir coneixement sobre els altres, pero ja us dic que us equivoqueu amb mi, segurament no m'he degut explica bé aixi que m'extendre una mica més

Jo us comprenc perquè he estat en la mateixa situacio que vosaltres, ja que tots hem passat per això. Tots hem tingut una primera campanya. Quan vaig presentar-me de forestal no tenia cap punt de mèrits, vaig anar a les fisiques i vaig tenir la sort d'entrar amb un 9,5 de nota. Segurament si m'hi presentes per primer cop ara amb el 9,5 que vaig treure no entraria pas

Vols que t'expliqui el perquè dels mèrits ?? Per les campanyes la generalitat rep uns diners per finançar-la, que si no vaig errat venien de la unió europea. Per seguir rebent aquests diners van tenir que fomentar l'entrada de la gent que estava aturada, per això els 2 punts per dur 6 mesos a l'atur i 2 punts per si era la primera feina. Però que passa?? doncs que sincerament els interesa que la gran majoria de gent que entri sigui la de sempre, i per això, per contrarrestar aquest punts van fer donar punts pel comportament i per tornar la roba. I com a consequència tenim aquests mèrits que sincerament no son els que haurien de ser ni pel que compta ni pels punts que donen

Potser semblen més justos els mèrits que contaven abans, ja que nomes valia ser voluntari i les campanyes, bueno tambe comptava el btp pero bueno si tenim en compte que la majoria dels que ens presentem a forestal ho fem per ser bombers doncs pràcticament el tenim tothom

Dit això, uns breus aclariments:

1. no se quina edat penseu que tinc, pero possiblement no l'encertarieu, jo en tinc 24 i vaig començar amb 18

2. a les fisiques no trec un 10, de fet no l'he tret mai ni tampoc mai he baixat de 3 minuts al 1000, pero trec un 9 que per mi ja esta bé

3. tampoc soc voluntari aixi que els unics merits que tinc son les decimes de les campanyes, i si el punt de la roba i del comportament, que aixo ho tenen tots els que han fet campanya

4. per tu has llançat 6 mesos, però perquè et vas apuntar??? per sumar 2 punts oi?? Potser si no haguessin canviat aquest mèrit no diries el que dius ara, o potser si?? Si jo haig de pensar en vosaltres que heu estat 6 mesos per res, tu hauries de pensar en que no tothom té la sort de poder estar 6 mesos al paro per tenir aquests 2 punts

Per acabar, vull dir que entenc que des de fora sembli injust però repeteixo que sempre hi ha hagut gent carregada de punts ara i fa 10 anys, i hem d'acceptar-ho encara que no hi estiguem d'acord, perquè no oblidem que nosaltres no posem les regles d'aquest joc, i sincerament ni a mi ni a ningú ens han regalat res i hem entrat per mèrits propis

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22656

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum

Marcel_ va escriure: aviam aviam...aqui parleu sense tenir coneixement sobre els altres, pero ja us dic que us equivoqueu amb mi, segurament no m'he degut explica bé aixi que m'extendre una mica més

Jo us comprenc perquè he estat en la mateixa situacio que vosaltres, ja que tots hem passat per això. Tots hem tingut una primera campanya. Quan vaig presentar-me de forestal no tenia cap punt de mèrits, vaig anar a les fisiques i vaig tenir la sort d'entrar amb un 9,5 de nota. Segurament si m'hi presentes per primer cop ara amb el 9,5 que vaig treure no entraria pas

Vols que t'expliqui el perquè dels mèrits ?? Per les campanyes la generalitat rep uns diners per finançar-la, que si no vaig errat venien de la unió europea. Per seguir rebent aquests diners van tenir que fomentar l'entrada de la gent que estava aturada, per això els 2 punts per dur 6 mesos a l'atur i 2 punts per si era la primera feina. Però que passa?? doncs que sincerament els interesa que la gran majoria de gent que entri sigui la de sempre, i per això, per contrarrestar aquest punts van fer donar punts pel comportament i per tornar la roba. I com a consequència tenim aquests mèrits que sincerament no son els que haurien de ser ni pel que compta ni pels punts que donen

Potser semblen més justos els mèrits que contaven abans, ja que nomes valia ser voluntari i les campanyes, bueno tambe comptava el btp pero bueno si tenim en compte que la majoria dels que ens presentem a forestal ho fem per ser bombers doncs pràcticament el tenim tothom

Dit això, uns breus aclariments:

1. no se quina edat penseu que tinc, pero possiblement no l'encertarieu, jo en tinc 24 i vaig començar amb 18

2. a les fisiques no trec un 10, de fet no l'he tret mai ni tampoc mai he baixat de 3 minuts al 1000, pero trec un 9 que per mi ja esta bé

3. tampoc soc voluntari aixi que els unics merits que tinc son les decimes de les campanyes, i si el punt de la roba i del comportament, que aixo ho tenen tots els que han fet campanya

4. per tu has llançat 6 mesos, però perquè et vas apuntar??? per sumar 2 punts oi?? Potser si no haguessin canviat aquest mèrit no diries el que dius ara, o potser si?? Si jo haig de pensar en vosaltres que heu estat 6 mesos per res, tu hauries de pensar en que no tothom té la sort de poder estar 6 mesos al paro per tenir aquests 2 punts

Per acabar, vull dir que entenc que des de fora sembli injust però repeteixo que sempre hi ha hagut gent carregada de punts ara i fa 10 anys, i hem d'acceptar-ho encara que no hi estiguem d'acord, perquè no oblidem que nosaltres no posem les regles d'aquest joc, i sincerament ni a mi ni a ningú ens han regalat res i hem entrat per mèrits propis

En referència al teu punt 4:

Jo no haig de pensar en què altres no poden estar 6 mesos a l'atur, donat que si penso en ells també hauré de pensar en els nens de Sierra Leona i no acabaria mai. El fet és que ells han donat un antecedent i després han fet com si res (donat que no es comuniquen oficialment amb nosaltres d'altres formes que no siguin les bases). Jo no voldria tenir aquests punts si ningú més els té, però pensa una cosa: aquí del que parlem és d'un canvi que pot semblar petit, però que fot MOLT. Això és perquè aquests sis mesos han sigut una inversió per mi i altres, que HAGI POGUT no vol dir que hagi sigut "gratuït". No només és estar-hi i prou... Hi ha uns sacrificis i, per l'altra banda, no em posaré ara a explicar què he treballat "extraoficialment" com bonament he pogut... Es tracta d'aquest canvi, ves a saber per quin motiu, el qual ha fet que la meva inversió no hagi servit de res. Això és greu, no és com haver esperat mèrits per ser ros o alt i que després "va a ser que no", sense perdre res, es tracta de 6 mesos que has passat com has pogut.

Dubto que ningú d'aquí que ja tingués pensat estar-s'hi 6 mesos a l'atur - perquè va sobrat de pasta ell o els seus pares o com sigui - s'hagi queixat. Penso que s'han queixat aquells que harien fet alguna altra cosa, com és el meu cas.

També et garanteixo una cosa: Si no haguessin canviat les bases, JO no m'hagués queixat, òbviament perquè és el que s'esperava... però seguiria pensant que no és justa la suma desorbitada de punts per campanyes passades i potser defensaria als qui es queden a les portes havent tret molt bones notes a les físiques.

Si TANT els interessa que sempre siguin els mateixos... Que primer truquin als de campanyes passades i després convoquin per les places que quedin lliures en comptes de prendre el pèl a tothom amb uns canvis tan sobtats a les bases... Et pot tocar l'euromillón o... Una mica d'imparcialitat o constància... una de dues... No demanem molt, penso jo.

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22661

Roks_21 va escriure: Derek ke pasa aora eres forest gum o ke? aki todos los que hemos sido forestales nos lo hemos currado.. y si estáis fuera os pues mala suerte es lo que hay. Marcel yo = que tu cuando empecé los meses trabajdos contaban 2 decimas por mes... los "puretillas" era una burrada la de puntos que tenian y los veian que alomejor hacian poko pero te tocaba comer.. así que los que sea vuestra primera campaña.. como cuando nosotros tuvimos la nuestra a tragar.. a entrenar y a subir la cuerda y correr ombre ya .. derek kuando kieres te echo la carrera del mil hombre.. k por aki se te ve muy ombre y esa prueva ta chupada que cada año me la he sakado con el 10 y fumandome un piti antes de correr.. y aki no me voy quejando.. este año a diferencia del pasado no dan 5 puntos por ropa y comportamiento, solo dan 2 y a los voluntarios en lugar de 3 les dan 2 cosa que facilitará el acceso a los nueves.. aprovechar el tiempo pa entrenar y dejaros de foros que os hara falta

Roks 21- forest gump y lo k haga falta xa conseguir lo k kiero, sea en Gene, BCN o Calasparra, o tú xk hazes d forestal? supongo k x lo mismo ah y ademas d eso xk no tengo un puto xavo y ni cobro ni he cobrado del paro en mi puta vida, asi k lo hago xk me vendria d muerte ese dineriyo y ademas experiencia x poca k sea k creo k me haze falta y mucha......solo digo k es una gran putada xa los k vamos de cero, k veo k en la calle x ejemplo si en tu curro no das el callo patada y a tomar viento y en cambio en "forest-gump" sé d buena guisa k se estan tocando la botifarra toda la campaña, lo unico k haze mucha gente pasta y a la saca y k t den puntos x eso MANDA WEVOS.
Marcel- SENTO SI TE OFÉS, TAS EXPLICAT MOLT BÉ, DISCULPAM.
Y a ti Roks21 no t ekivoques. AU.

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22662

.....es el debat de sempre, pero tambe considero com ja he dit en altre fil, q es injust.....tot i q es el q hi ha.....pero esta clar q l a culpa no es de la gent q t els punts s i no de qui fa les bases!!!
I si mireu les notes de tall de l'any passat, per la gent q no tenim merits es molt decepcionant veure q per molt preparat q hi vagis i fagis un deu no entras enlloc.....aixi q crec q al menys tenim dret de queixar-nos i dir el q pensem, sempre amb respecte....
....i crec q molta gent esta molt ekivocada, i q mirem el foro deu minuts al dia no t res a veure amb el tema d'entrenar...cadascu ja es grandet per saber que i com s ho fa.....

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22673

Jo crec que s'hauria de buscar un punt intermig.

Tothom ha de tenir oportunitats, está clar, no és lógic que hi hagi gent que entri treient un 6 o un 7 a les fisiques. Jo crec que s'hauria d'exigir un mínim més elevat, i així qui no su curri una mica a prendre pel cul, que hi ha molt voluntari i gent amb 1000 campanyes...relaxats no tots peró la majoria estan molt relaxats perqué tenen més punts que la hostia...

Després un altre cosa. Jo us animo a tots els que esteu més o menys en la meva posició, (opositor desde fa 2 opos, amb un parell de campanyes i fins els collons del tracte que te l'administració cap a nosaltres) a denunciar tot el que fan amb nosaltres ja sigui en mitjans de comunicació o al síndic de greuges o a on calgui. Hi han moltes injusticies, juguen amb nosaltres, amb el nostre temps, els nostres diners il·lusions i en definitiva el nostre futur...En fi si la gent em dona suport jo estic dispossat a redactar una carta i fer-la arribar als mitjans de comunicació pertinents o als organismes o institucions que faci falta.

Qui vulgui o estigui interessat que m'envïi un privat. Merci

Asumpte de places fa 9 anys 5 mesos #22675

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Rocks...

¿"Mala suerte, es lo que hay"? ¿Me estás diciendo que deje que me traten como a un gilipollas con estos cambios bruscos en las bases y me calle? Si te dan una bofetada y te dicen eso... dudo que vayas a quedarte callado y quieto pensando en la mala suerte que tienes... Obviamente no hay mucho que hacer, pero al menos diré mi puta opinión.

Y, lo de "a correr hombre ya"... por mucho que corramos no sacaremos más de diez (máximo)... Los comentarios tipo "a callar y a entrenar" me parecen de lo más tontos y mediocres teniendo en cuenta que no tenéis ni puta idea de quién cuánto entrena y se esfuerza... Deberíais de pensar unos cuantos segundos más antes de escribir cosas así, al menos es mi opinión.

Así mismo, ya sé que en algunas regiones era menor de diez la nota de corte, pero es una lotería jugar a ver dónde puede ocurrir el milagro.

Añado un par de obviedades:

1- Que nos quejemos por las bases no significa que queramos atacar a forestales de campañas anteriores. Tampoco tenemos nada en su contra ni hemos dicho que no se merecieran entrar, hablamos de MANTENER sus plazas.

2- Por favor, dejad de hablar de qué hicisteis hace no sé cuántos años, sólo mirad las notas de corte del año pasado. Son de más de diez en muchas regiones. ¿Vosotros en las físicas sacabais 13?... Vaya máquinas. Hubiera dicho que es matemáticamente imposible...

Si hay alguien aquí que es HOMBRE por el foro... Ese eres tú, Rock. Que parece que siempre reclames una medalla por no quejarte y por tu "hombría". Sólo mira tus entradas, te lo intento decir sin mal rollo, dentro de lo posible. ¿A qué viene lo de decir con orgullo que "no te vas quejando"? ¿Por qué te tendrías que quejar si ya entraste?... xD No sé a qué viene esa parte... Además, si todas nuestras opiniones van a ser calificadas de "quejas", "lloriqueo", etc., ¿qué coño podemos decir? ¿Es que no me tendría que haber registrado en el foro hasta no entrar de forestal o qué? Aquí parece que tengamos que callarnos, no vaya a ser que alguien piense que nos falta hombría, huevos "o algo" que vosotros por lo visto tenéis de sobra... ¿Cogen un pie de rey y te miden los huevos para entrar o qué? Mejor me callo, empiezo a visualizar gorilas pegándose en el pecho a lo King Kong...

Pringar y entrenar ya lo hacemos por las características de este mundillo, no necesitamos que nos vengas a dar caña tú ni nadie, no hablamos de eso, de lo que hablamos es que además nos joden gratuitamente con gilipolleces como este cambio de méritos por paro.

Todo esto a parte, me parece bien que un "hombretón" como tú se mantenga (si es que tan chupada la tienes y sacas diez a la pata coja), lo que no me parece bien es que se mantengan los que sacan 6, 7 y 8 en las físicas... Los cuales no saldrán ahora a relucirse... ¿O sí? Ojo, ni siquiera tengo nada en contra de ellos, sólo hablo de la injusticia en la que están implicados, NO digo que ellos tengan la culpa ni nada mínimamente parecido. Pienso también que te has tomado lo de derek como algo personal, cuando simplemente (creo) que se defendía del hecho de que nos acusen a los nuevos de "no entrenar" y por eso no entrar... Cuando lo último por lo que no entraríamos muchos sería entrenar, precisamente.

No entiendo algunos comentarios, parece alegría maliciosa porque los nuevos lo tengamos tan difícil... No sé si es falta de empatía o nos hemos expresado mal nosotros y habéis entendido que queremos echaros parte de la culpa, poniéndoos a la defensiva, cuando en realidad no hay motivo alguno... La culpa como bien dice Lersus, es de quienes han hecho estas bases, no vuestra.

Como dice Jorni, si la puta administración hace con nosotros lo que les da la gana (imagino que lo dice por el hecho de estar modificando las bases constante, injusta e incoherentemente) y en vez de organizarnos y hacer algo "nos peleamos" entre nosotros, será quizá que todos somos tan tontos que nos merecemos lo que nos hacen.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.241 segons

Back to top