Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: novetats forestals

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22479

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
Roks_21 contestant a la teva pregunta, sincerament tant me fa si la gent s'ho creu o no. El que està clar es que aquest any el tema s'està endarrerint bastant, amb lo qual no se ja que pensar, jo porto unes quantes campanyes i recordo que per aquestes dates ja feiem les fisiques i aquest any encara no ha ni sortit

El que et puc dir, és que a diferència de la gent que diu "he sentit que a no se qui li deien que".... o "conec a un que li han explicat això i allò".... JO HE VIST un borrador del full que surt quan publiquen les bases de la campanya forestal on surten els parcs de bombers amb les seves places, imagino que saps quin full em refereixo, i ja et puc dir que el borrador que vaig veure (cap a principis de març) correspon a la Metropolitana Sud i el TOTAL és de 102 places, amb 6 forestals com a màxim per parc (és a dir 3 de torn), totes serien de 3 mesos i voldrien començar el 1 de juliol aproximadament

Repeteixo, primer que tant me fa si la gent s'ho creu o no i segon, i encara més important que això és el que tenen previst lo qual no vol dir que sigui el que acabi passant definitivament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22480

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs si començem el 1 quina merda, la nit de sant joan sempre ere de les guapes i sempre et servie per acumular unes hores que anaven la mar de be.

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22481

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
la veritat forestalillo20 que sembla extrany que per sant joan vulguin prescindir dels forestals, però està clar que ultimament i en general els sant joan no són com anys enrera en quant a feina i hores extres, clar que sempre hi ha excepcions

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22485

• 7341zwhp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 242
yo me creo lo que dice marcel_

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22489

Hola bona tarda a tothom, soc nou en aquest forum, m'agradaria tranquilitzar a la gent jejejej pero la veritat que aixo de la campaña de forestal ja esta trigant una mica, he estat llegint els comentaris de la gent i com sempre corren "bulos" de tot tipus, pero a aixo ya estem acostumats, tornant al tema; una font fiable a comentat de que el mes segur es que les bases surtin in situ, si algu s'entera si us plau publiqueú-lo pliss.

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22503

tranquilos , no se exactamente cuando salen las bases , pero las pruebas fisicas seran la semana del 11 al 15 de mayo , en un principio querian hacer algun cambio en las fisicas pero este año parece ser que todo sera igual , de los meritos si hay cambios o no ,no se nada ,

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22518

• roks_21
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Marcel si tu has visto algo así para la sud perfecto, lo que yo he visto un parque de 12 forestales 6 por turno en la norte.. por eso hay cosas que se dicen que... y por eso pregunto las fuentes de donde vienen para asegurarme.. es como el ulitmo chico que ha dicho que las físicas son del 11 al 15 de mayo.. si realemente la gente sabe seguro que las cosas son el dia "X" que diga porqué lo sabe que sinó estamos todos aquí que no sabemos si en serio sabéis de lo que habláis, o si solo nos queréis tomar el pelo... enga gracias a todos y a ver si hoy a las 2 ya estan las bases por la web

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22522

a veure hem sembla ke no teniu els conceptes molt clars, quan es parla de quans forestals hi ha, no ho heu de mirar per parc, sino per camions, m'explico:
la oferta de forestals es basa en omplir camions no parcs, avans hi havia 4 forestals per camio i ara s'ha reduit a 3, i si un parc te 12 forestals, 6 per torn es que te 2 camions per omplir, per aixo els parcs petits amb nomes un brp tenen 3 forestals i els grans poden tenirne mes.
hem semble que a manresa tenen 3 brp i per aixo hi han 18 forestals. no heu de mirar les places per parcs sino per quants camions hi ha al parc per omplir de forestals

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22541

• marcel_
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
k3 jo tinc els conceptes força clars, això que tu dius no sempre es compleix, i a més a més estem parlant de que la previsió es que hi hagui menys places no de quants forestals hi han d'anar a cada camió

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22685

ja les tenim aquí! jA TENIM LES BASES. YUPIII

novetats forestals fa 9 anys 1 mes #22686

• furilla127
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 53
EL PAJARITO SE FUE VOLANDO :D :D

novetats forestals fa 2 mesos 3 setmanes #61025

forestalillos 2018

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons

Back to top